Forsvarsadvokat

IT - advarsel!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

IT - advarsel!

https://www.bt.dk/erhverv/finanstilsynet-advarer-mod-falsk-bank

"Finanstilsynet advarer mod falsk bank.

Overvejer du at låne penge? Så skal du gå langt udenom PrivatBanken, som ellers reklamerer for lån via sin hjemmeside.

For PrivatBanken er slet ikke en bank.

Sådan lyder den usædvanlige advarsel fra Finanstilsynet."

Forskellen fra den tidligere lovlige bank Privatbanken ligger i det store B i snyde banken!

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet

Hej Forsvarsadvokat,

Hvor er det godt at vi i Danmark har et finanstilsyn og myndigheder som hølder øje med den slags.

Har du en holdning selv?

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 3 timer siden, Ieet skrev:

Hej Forsvarsadvokat,

Hvor er det godt at vi i Danmark har et finanstilsyn og myndigheder som hølder øje med den slags.

Har du en holdning selv?

Med venlig hilsen

Ieet

Ja folk skal passe på ikke at blive snydt af det der store B i PrivatBanken, for den rigtige Privatbank var tidligere med lille b-he-he! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gudrun

Jeg syntes også de rigtige banker burde staves med lille b. Ligesom i ‘bæ’.

Dbh. Gudrun.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On ‎17‎-‎10‎-‎2019 at 17:31, Gudrun skrev:

Dbh. Gudrun.

Hvad blev der egentlig af din erotiske novelle om din tur til Prag? Var det "SS"´erne, der slettede den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Hvad blev der egentlig af din erotiske novelle om din tur til Prag? Var det "SS"´erne, der slettede den?

Gudrun burde tage ved lære af den gode Hr. Olsen og huske at have kopi.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

Gudrun burde tage ved lære af den gode Hr. Olsen og huske at have kopi.

Ja, det er da skam en skam, at et sådant mesterværk af en erotisk novelle skam da går tabt. Jeg syntes ellers, at der var lidt Olsensk poesi over Gudruns skriblerier, men det ligner BESTEMT ikke Olsen at glemme at tage sikkerhedskopi. Han plejer jo altid at helgardere sig imod SS´ernes/sletteletterne´s ingriben i hans kreative udfoldelser...

Jeg mener at erindre noget om, at når SS´erne slettede hans lumre indlæg på SOL, så postede han bare 3-4 af samme slags oveni for at drille dem. Så til sidst kunne de ikke lave andet end at slette hans indlæg døgnet rundt. Og til sidst orkede de ikke mere og så lukkede SOL´en. Ok, det er nok lidt en tilsnigelse at sige, at det var på grund af Olsen´s drillerier. For jeg tror nu, at SOL´en var døende alligevel. Men ingen tvivl om at han drev rigtigt meget gæk med SS´erne derovre...

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Ja, det er da skam en skam, at et sådant mesterværk af en erotisk novelle skam da går tabt. Jeg syntes ellers, at der var lidt Olsensk poesi over Gudruns skriblerier, men det ligner BESTEMT ikke Olsen at glemme at tage sikkerhedskopi. Han plejer jo altid at helgardere sig imod SS´ernes/sletteletterne´s ingriben i hans kreative udfoldelser...

Jeg mener at erindre noget om, at når SS´erne slettede hans lumre indlæg på SOL, så postede han bare 3-4 af samme slags oveni for at drille dem. Så til sidst kunne de ikke lave andet end at slette hans indlæg døgnet rundt. Og til sidst orkede de ikke mere og så lukkede SOL´en. Ok, det er nok lidt en tilsnigelse at sige, at det var på grund af Olsen´s drillerier. For jeg tror nu, at SOL´en var døende alligevel. Men ingen tvivl om at han drev rigtigt meget gæk med SS´erne derovre...

Ja debatten på sol er væk, men man kan dog stadig bruge mail på den! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaxPower85
On 17.10.2019 at 17:31, Gudrun skrev:

Dbh. Gudrun.

Ha ha! Ja, meget kan man sige om de kære bistandsklienter... Jeg mener banker... Men de er altså selv uden om den tydelige negative folkestemning man fornemmer imod dem. Det er fandeme ikke i orden, den måde de har opført sig. 

- Vov 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind