Omnomnivore3000

Er det prisen værd?

Recommended Posts

Omnomnivore3000

Hej

Det er ikke så meget, fordi jeg selv er på udkig efter en ny seng, men jeg har set en del reklamer hist og her, og jeg har før undret mig, hvor stor forskel der egentlig er på en dyr seng fra for eksempel Sengetid og en til en mere 'almindelig' pris.

Er der nogen, der har nogle erfaringer at dele?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Min erfaring er billige senge, holder ikke formen, og når prisen går op, så går kvaliteten med, og du kan regne med en seng holder formen , og hver aften er en nydelse når du går i en seng som er som ny.

Så kan det vist dårligt siges bedre.

Om den er blød/mellem/hård kan du få i alle prislag, det er holdbarhed og om den er formfast, som gør prisen, når du har den i 5-10 år. Skifter du oftere, så kan du godt købe billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000

En god seng kan holde formen op til 10 år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 16.10.2019 at 08:12, Omnomnivore3000 skrev:

En god seng kan holde formen op til 10 år?

Vores, en Jensen seng og en dyrt fornøjelse er snart 15 år gammelt og holder formen perfekt, lidt anderledes end jeg kan sige om  min mave. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaxPower85

Min erfaring siger mig, at de lidt billigere senge sagtens kan være lige så gode som de dyre. Jeg forbløffes over hvor dyre senge man faktisk kan købe, og finder det unødvendigt at bruge så vanvittigt mange penge på det. 

Når det så er sagt, så vil jeg slå et slag for, at man prioriterer sit indkøb af seng meget højt. Vigtigheden af en god nats søvn bør nemlig på ingen måde negligeres. Vi bruger trods alt rigtig store dele af vores liv i sengen, og uden ordentlig søvn vil kroppen hurtig mistrives. 

Jeg fandt en rigtig god artikel om det her: https://videnskab.dk/krop-sundhed/hjerneforsker-derfor-er-sovn-sa-vigtig 
Vi taler altså om øget risiko for udvikling af alzheimers, såfremt man ikke sover ordentligt. 

Men nå, det blev lidt af et sidespring, beklager, jeg er jo også blot en hund ved navn Max. ;)

- Vov 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000

Tusind tak for svarene, til de  tobenede såvel som firbenede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind