modpol

markant mere overvågning

Recommended Posts

modpol
For 8 minutter siden, dna skrev:

Når det er noget vi bevæger os hen imod er der ikke beviser da det ikke er sket endnu. Jeg forudsiger at solen står op i morgen, men jeg ved det ikke med sikkerhed. Gør det mig til en konspirationstosse?

Så skal der være beviser af bevægelsen og det er der mig bekendt ikke.

Du kan ikke bare digte noget og så forventet at andre er dummer nok til at tror på dine opdigtede historierer, der skal mere til før at det bliver troværdigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 6 minutter siden, dna skrev:

Jeg er ikke sikker på at der er en organiseret global magtelite (selv om jeg ikke vil afvise noget), men der er en større og større vilje blandt politikerne i at indskrænke borgernes frihed, og en større og større vilje blandt borgerne i at få indskrænket deres frihed.

Når man, som jeg, ser frihedsrettigheder som noget af det vigtigste så er det da enormt trist at se den udvikling man er vidne til i øjeblikket.

Jeg er meget enig angående frihedsrettigheder, men der er frihedsrettigheder og så er det frihedsrettigheder.

Kameraovervågning er ikke en krænkelse af frihedsrettighederne som sådan, men det er burka loven og de nye straffelovsbestemmer angående psykisk vold kan måske også være det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind