modpol

markant mere overvågning

Recommended Posts

modpol

"Statsminister Mette Frederiksen (S) gør i et interview med Berlingske det klart, at regeringen vil lægge op til en "massivt" øget overvågning i det danske samfund.

Torsdag fremlægger regeringen en såkaldt "sikkerhedspakke".

Den er blandt andet en konsekvens af sommerens eksplosioner i København.

Konkret vil regeringen foreslå, at politiet skal opsætte "markant mere tv-overvågning" i form af 300 flere kameraer. Politiet skal kunne sætte kameraerne op på eget initiativ i hele landet.

Samtidig skal mulighederne for at overvåge eksempelvis offentlige bygninger udvides, hvis det står til regeringen."

kilde:

Jeg må indrømmer at Statsministeren er steget et par grader i min agtelse på det seneste, måske hun ikke er så slem som frygtet.

Dette er et godt tiltag synes jeg og igen noget blå blok burde have tænkt på.

Hvad synes du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg siger, at I ikke skal lade jer narre....

ORDER OUT OF CHAOS - er globalistelitens motto!

Det betyder, at de selv skaber de kriser, som de bagefter har løsningen på ved f.eks. at diktere mere overvågning og kontrol.

Eliten bruger falske flag operationer til at fremme deres agenda. F.eks. har de selv sørget for den masseimport af utilpassede udlændinge, som har gjort, at bandekonflikterne er eskaleret. Og konsekvensen heraf er så meget overvågning og kontrol.

Men eliten bruger netop disse tilstande (som de selv har forårsaget!) til at legitimere er orwelliansk overvågningssamfund á la 1984. Eller á la DDR og Stasi. Eller Sovjet og KGB. 

Det handler alt sammen om NWO, som er forkortelsen for New World Order. Som IKKE er en konspirationsTEORI, men en konspiration (uden teori!). NWO implementeres gennem Agenda 2021 og Agenda 2030. Det handler reelt om at eliten skal tilrage sig mere og mere magt og kontrol overfor borgerne....

NWO blev første gang omtalt af George Bush I den 11. september 1991. Præcist TI år før 9/11. Et pudsigt "sammentræf", når man ved, at 9/11 mere end noget andet blev brugt som påskud til at fratage borgerne friheds- og borgerrettigheder i hele vesten. Hvad de topstyrede mainstreammedier ikke fortæller eller fortalte, er at CIA selv trænede Bin Laden op og støttede ham. Men det er tys tys i medierne at sige det højt. 

Jeg tror så ikke, at det er et tilfælde, at Bush præsenterede NWO præcist ti år før 9/11. Eliten rotter sig nemlig sammen i hemmelige okkulte selskaber. I disse okkulte loger, som der mest er tale om (det sataniske loge Skulls & Bones er én af dem, hvor både George Bush II og John Kerry er medlemmer! Her er der ritualer med både skeletter og kister...), er de besatte af sort magi og af numerologi. Det er derfor, at de vælger datoerne for deres falske flag operationer helt overlagt. 9 og 11 er to mega okkulte tal for eliten. Og det er min overbevisning, at 9/11 blev planlagt flere år, før det fandt sted. Google SUBLIMINAL PROGRAMMING 911 og I vil se, at eliten havde givet små hint om 9/11 i årevis før begivenheden fandt sted....

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det lyder fornuftigt...

Jeg er ikke til Big Brother, men med forudsætning at kamera kun må bruges i forbindelse med opklaringen og ved dommerkendelse - og ikke som 24/7 overvågning med automatisk detektion på lovovertrædelser, så er jeg ok med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Dem som ikke laver kriminalitet har ikke noget at frygte og det er lagt mere sikkerhedsskabende end burka forbud og åbne udrejsecentre på ører.

Det er et lovkrav i dag at de kun bruges i forbindelse med opklaringen, dog kan PET også med dommerkendelse få adgang som overvågning af andre grunde. Det er sådan det er i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Böef
On 9.10.2019 at 09:31, modpol skrev:

"Statsminister Mette Frederiksen (S) gør i et interview med Berlingske det klart, at regeringen vil lægge op til en "massivt" øget overvågning i det danske samfund.

Torsdag fremlægger regeringen en såkaldt "sikkerhedspakke".

Den er blandt andet en konsekvens af sommerens eksplosioner i København.

Konkret vil regeringen foreslå, at politiet skal opsætte "markant mere tv-overvågning" i form af 300 flere kameraer. Politiet skal kunne sætte kameraerne op på eget initiativ i hele landet.

Samtidig skal mulighederne for at overvåge eksempelvis offentlige bygninger udvides, hvis det står til regeringen."

kilde:

Jeg må indrømmer at Statsministeren er steget et par grader i min agtelse på det seneste, måske hun ikke er så slem som frygtet.

Dette er et godt tiltag synes jeg og igen noget blå blok burde have tænkt på.

Hvad synes du?

Helt forventeligt fra den uduelige.

Sætte overvågning op der peger på de hætteklædte, i stedet for at udvise den problematiske byrde.

Jeg var blev overrasket hvis hun forslog en brugbar løsning, men som forventet en ubrugelig lappeløsning.Penge ud af  vinduet på ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Den her passer vel rimelig fint ind her:

1984.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, dna skrev:

Den her passer vel rimelig fint ind her:

1984.jpg

Jeg er i flere år blevet kaldt "konspirationstosse", fordi jeg gang på gang har advaret imod, at vi nærmer os Orwell´s 1984 her i vesten. Siden 9/11 er der sket flere og flere indskrænkninger af borgerrettighederne og ytringsfriheden. Og der er foretaget ret radikale indgreb med hensyn til overvågning. Og det bliver jo kun værre og værre, så 1984 står lige for døren!

Det, folk overser, er at det er pr. design! Det er helt bevidst, at magteliten (den globalistiske magtelite) skaber disse kriser, som giver dem undskyldningen for at indskrænke friheds- og borgerrettighederne. Deres motto er nemlig ORDER OUT OF CHAOS. Orden af kaos. De skaber kaos gennem kriser og skaber derefter orden ved at komme med radikale frihedsindskrænkende tiltag.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 28 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg er i flere år blevet kaldt "konspirationstosse", fordi jeg gang på gang har advaret imod, at vi nærmer os Orwell´s 1984 her i vesten. Siden 9/11 er der sket flere og flere indskrænkninger af borgerrettighederne og ytringsfriheden. Og der er foretaget ret radikale indgreb med hensyn til overvågning. Og det bliver jo kun værre og værre, så 1984 står lige for døren!

Det, folk overser, er at det er pr. design! Det er helt bevidst, at magteliten (den globalistiske magtelite) skaber disse kriser, som giver dem undskyldningen for at indskrænke friheds- og borgerrettighederne. Deres motto er nemlig ORDER OUT OF CHAOS. Orden af kaos. De skaber kaos gennem kriser og skaber derefter orden ved at komme med radikale frihedsindskrænkende tiltag.

Det er ok at tror hvad du vil, men nogle af os andre opererer altså med bevises og ikke påstande fra tvivlsomme kilder.

Hvis du kan bevise det, så er du ikke konspirationstosse. Men hvis du ikke kan og tror på det alligevel, jamen så er konspirationstosse nok et meget beskrivende udtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 timer siden, modpol skrev:

Det er ok at tror hvad du vil, men nogle af os andre opererer altså med bevises og ikke påstande fra tvivlsomme kilder.

Hvis du kan bevise det, så er du ikke konspirationstosse. Men hvis du ikke kan og tror på det alligevel, jamen så er konspirationstosse nok et meget beskrivende udtryk.

Når det er noget vi bevæger os hen imod er der ikke beviser da det ikke er sket endnu. Jeg forudsiger at solen står op i morgen, men jeg ved det ikke med sikkerhed. Gør det mig til en konspirationstosse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg er ikke sikker på at der er en organiseret global magtelite (selv om jeg ikke vil afvise noget), men der er en større og større vilje blandt politikerne i at indskrænke borgernes frihed, og en større og større vilje blandt borgerne i at få indskrænket deres frihed.

Når man, som jeg, ser frihedsrettigheder som noget af det vigtigste så er det da enormt trist at se den udvikling man er vidne til i øjeblikket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind