Gudrun

Timetraveler Gæst i rable rummet?

Recommended Posts

Gudrun
Skrevet (redigeret)

Hvis man går til s. 3269 her https://www.dindebat.dk/forum/21-rable-rummet/?page=3269 kan man læse indlæg skrevet af Gæst fra 1/1 1970 https://www.dindebat.dk/topic/12932-matador/ og åbenbart har Gæst været både travl og ædru d. 1. jan. for han har skrevet temmelig meget der nytårsdag.

Nu kommer så gåden: Hvordan kan Gæst lave et indlæg om Matador i 1970? Balling og Bahs indspiller først serien fra 1978 og frem. Altså med mindre det er de herrer selv? Men 8 år før...

Er det en timetraveler?

Vi er mange på kommunen der tror på og til daglig benytter kreativ bogføring, men kreativ kalenderføring er immervæk mere usædvanelig udenfor bogholderiet.

Bh. Gudrun.

Redigeret af Gudrun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 7 timer siden, Gudrun skrev:

Vi er mange på kommunen der tror på og til daglig benytter kreativ bogføring, men kreativ kalenderføring er immervæk mere usædvanelig udenfor bogholderiet.

Jeg ved intet om det tidligere men jeg ved at kreativ kalender føring eksisterer, du laver 1 faktura, og så skipper de 3 numre, og så laver du næste faktura, på faktura 1, har du  så skrevet nogle beløb, dem vil du efter en periode så redigere og pynte på, så laver du en ny faktura 2 med fortløbende nummer på nummer 1, og så kan du jo skrive hvad du har lyst.

Jo, det sker :)  Lyder mærkeligt er jeg sikker på og ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gudrun

Jeg ved ikke hvad du snakker om og det lyder i hver fald både meget mystisk og ulovligt hvis du sidder og fifler med dine bilag på den måde. Min kvindelige chef siger altid “Hvis du ikke er en rød, bede ikke for en skruetrækker i dag og bede om mere i morgen” og det er åbenbart din lurvede fremgangsmåde. Men jeg ér dog enig i at det er en timetraveler. 

Men nu har jeg noget strikketøj der skal passes og så må du lege med dig selv så længe.

Bh. Gudrun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 52 minutter siden, Gudrun skrev:

Jeg ved ikke hvad du snakker om og det lyder i hver fald både meget mystisk og ulovligt hvis du sidder og fifler med dine bilag på den måde. Min kvindelige chef siger altid “Hvis du ikke er en rød, bede ikke for en skruetrækker i dag og bede om mere i morgen” og det er åbenbart din lurvede fremgangsmåde. Men jeg ér dog enig i at det er en timetraveler. 

Men nu har jeg noget strikketøj der skal passes og så må du lege med dig selv så længe.

Bh. Gudrun.

Jeg giver dig gerne ret, manden blev også dømt på det men ikke mindre, de findes derude, og folk bagud daterer altså stadig, tro det eller ej.

Og jeg har ikke forstand på regnskab, så kunne aldrig gøre det :) Så det misforstod du, jeg påpegede det fandtes ikke at jeg var personen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.