Forsvarsadvokat

'Udemokratisk afskum'!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

'Udemokratisk afskum'

https://www.bt.dk/samfund/pernille-vermund-tordner-mod-gerningsmaend-udemokratisk-afskum?fbclid=IwAR2QaPLmuP_G9x_xaautACvFlHVFDUrtu7o5mSfIvucDtowN6i6PwDiLO24

"Pernille Vermund tordner mod gerningsmænd: 'Udemokratisk afskum'.

Sådan lyder reaktionen fra Nye Borgerliges formand, Pernille Vermund, som reaktion på, at partikollegaen Anahita Malakians har sagt sit job op som bestyrer på burgerbaren The Barn i Københavns Nordvestkvarter.

»Jeg har intet som helst tilovers for folk, som ikke kan bruge deres demokratiske stemme og argumentere med ord frem for at benytte sig af den her politisk motiverede chikane. Det hører sig ikke til i vores samfund,« siger Vermund.

Det hele begyndte onsdag, hvor det venstreorienterede medie Konfront publicerede artiklen med overskriften 'Naziburger: Højreekstremist åbner burgerbar i Nordvest'. Derudover opfordrede Antifascistisk Aktion til, at man skulle give The Barn dårlige anmeldelser.

Sagen kulminerede natten til lørdag, hvor The Barn blev udsat for hærværk. Søndag valgte Anahita Malakians at sige op med øjeblikkelig virkning af hensyn til ejerne og kollegerne."

Ingen tvivl om, at grupperinger på Nørrebro bestemmer, hvem der må være der og hvem der ikke må!

Skal vi have skærpet strafferammen op til fire års fængsel i sådanne sager?

Jeg mener, at der bør gøres noget mere ved det, for ellers ender vi i en regulær borgerkrig!

Vi ser allerede nu borgerkrigs lignende tilfælde i andre lande, og dette vil også ramme Danmark!

Din mening?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle Front

De virkelige fascister - rødfascisterne som nogle af os kalder dem - har igen slået til. Her mod 'The Barn', som har fået smadret ruder, været udsat for andet hærværk og som på nettet er er blevet chikaneret og truet stedet for at få folk til at holde sig væk der fra.

I dette link kan man se billeder fra 'The Barn', som der så ud efter rødfascisternes angreb. Man kan konstatere, at de må have Nazi-Tysklands SA-bander som forbillede ('krystalnatten' 1938) !

http://www.uriasposten.net/archives/104887

Og en vis succes har de haft, eftersom bestyreren, den iranskfødte Anahita Malakians har måttet sige op. Rødfascisternes terror mod spisestedet skyldes jo nemlig ene og alene hendes tilstedeværelse. Da hun har 'forkerte' holdninger (medlem af Nye Borgerlige), skal hun ud. Sådan er disse mennesker - og det er jo langt hen ad vejen dem, der bestemmer i visse tidligere danske kvarterer.

Jeg tror ikke, der er noget man virkelig kan gøre ved det. Det er allerede langt ude ....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 9 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

'Udemokratisk afskum'

https://www.bt.dk/samfund/pernille-vermund-tordner-mod-gerningsmaend-udemokratisk-afskum?fbclid=IwAR2QaPLmuP_G9x_xaautACvFlHVFDUrtu7o5mSfIvucDtowN6i6PwDiLO24

"Pernille Vermund tordner mod gerningsmænd: 'Udemokratisk afskum'.

Sådan lyder reaktionen fra Nye Borgerliges formand, Pernille Vermund, som reaktion på, at partikollegaen Anahita Malakians har sagt sit job op som bestyrer på burgerbaren The Barn i Københavns Nordvestkvarter.

»Jeg har intet som helst tilovers for folk, som ikke kan bruge deres demokratiske stemme og argumentere med ord frem for at benytte sig af den her politisk motiverede chikane. Det hører sig ikke til i vores samfund,« siger Vermund.

Det hele begyndte onsdag, hvor det venstreorienterede medie Konfront publicerede artiklen med overskriften 'Naziburger: Højreekstremist åbner burgerbar i Nordvest'. Derudover opfordrede Antifascistisk Aktion til, at man skulle give The Barn dårlige anmeldelser.

Sagen kulminerede natten til lørdag, hvor The Barn blev udsat for hærværk. Søndag valgte Anahita Malakians at sige op med øjeblikkelig virkning af hensyn til ejerne og kollegerne."

Ingen tvivl om, at grupperinger på Nørrebro bestemmer, hvem der må være der og hvem der ikke må!

Skal vi have skærpet strafferammen op til fire års fængsel i sådanne sager?

Jeg mener, at der bør gøres noget mere ved det, for ellers ender vi i en regulær borgerkrig!

Vi ser allerede nu borgerkrigs lignende tilfælde i andre lande, og dette vil også ramme Danmark!

Din mening?

Udemokratisk afskum er nok noget nær den mest præcise beskrivelse af de personer. Jeg ser gerne at ALLE partier i folketinget tager skarp afstand fra den slags fascistisk opførsel.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Ingen i Folketing ønsker at blive forbundet med NB. Der er mange gode grunde til det, men den, der nok stikker mest ud, er den sympati de udtrykte for SK under valget. Hvis man støtter et program der ikke kun strider mod Grundloven og menneskerettighederne, men også mod vores moral og grundlæggende forestillinger om menneskelig anstændighed, som et civiliseret samfund bygger på, så skal man ikke forvente medfølelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 timer siden, MP66 skrev:

Ingen i Folketing ønsker at blive forbundet med NB. Der er mange gode grunde til det, men den, der nok stikker mest ud, er den sympati de udtrykte for SK under valget. Hvis man støtter et program der ikke kun strider mod Grundloven og menneskerettighederne, men også mod vores moral og grundlæggende forestillinger om menneskelig anstændighed, som et civiliseret samfund bygger på, så skal man ikke forvente medfølelse.

Underligt. Jeg troede faktisk at medfølelse var en del af "vores moral og grundlæggende forestillinger om menneskelig anstændighed."

Derudover, hvor udtrykte NB sympati for SK under valget? Jeg ved at NB tidligere har smidt Paludan ud af partiet.

Og hvad er det lige specifikt som Anahita Malakian har sagt eller gjort som retfærdig den opførsel vi har set fra fascistoide individer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 22 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

I hvilke lande?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66
For 6 timer siden, dna skrev:

Underligt. Jeg troede faktisk at medfølelse var en del af "vores moral og grundlæggende forestillinger om menneskelig anstændighed."

Derudover, hvor udtrykte NB sympati for SK under valget? Jeg ved at NB tidligere har smidt Paludan ud af partiet.

Og hvad er det lige specifikt som Anahita Malakian har sagt eller gjort som retfærdig den opførsel vi har set fra fascistoide individer?

Ja, for dem der ikke har racistiske og xenofobiske tanker. Du kan ikke udelukke fremmedhad og racisme fra NB, fordi så har du ikke noget NB mere.

Det, at de var klar til at gå i seng med Paludan's Stram Kurs, hvis partiet kom ind i Folketinget. Anahita Malakian er intet andet end en karnevalsdukke, der skal maskerer lidt på NB's vegne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 4 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Nå det har en tysk ANONYM politiker udtalt, det er ellers ikke tit, at tyske politikere udtaler sig anonyme, vi plejer gerne at høre, hvem, der har sagt og/eller påstået hvad. Så ingen grund til panik for en borgerkrig i Europa.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66
For 10 minutter siden, dewey skrev:

Nå det har en tysk ANONYM politiker udtalt, det er ellers ikke tit, at tyske politikere udtaler sig anonyme, vi plejer gerne at høre, hvem, der har sagt og/eller påstået hvad. Så ingen grund til panik for en borgerkrig i Europa.

Borgerkrig i Europa? Det er umuligt, fordi definitionen af borgerkrig kun kan anvendes inden for nationens grænser. En tredje verdenskrig, der starter på det europæiske kontinent, ja, jeg udelukker ikke et sådant scenarie, vi har haft fred længe nok – vil nogen mene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind