Recommended Posts

snoozz

Vi gerne vide om der er OK a hvetanker. JEg ikke hfordan det føles at hav e ven piik oppei  røcen odover hvis jeg selv putter den er derop.

DEt sgu noget andet ens en finger osv

Hvad synes du prisen er ved at leve i et parforhold?

Udover det helt åbenlyse som at være sammen med en ny hver weekend?

Og en at få børn med? En at bo sammen med ?

Prisen er langt større. Man befinder sig lige pludselig på Lolland med en Trilette, og de eneste man kender er andre alkoholikere man har mødt tilfældigt på gaden, og sygeplejersker på hospitalet !

Jeg kom selv fra et ret godt udgangspunkt: Kæreste i mange år, kørekort, bil, og til en hvis grad også fast egendom. Alt burde være godt !

Men på EN dag blev jeg hjemløs, og alt jeg kendte var væk, JEg mistede ikke kun min kæreste men hele mit liv.

Jeg kunne jo ikke bo i et hus tiol 80

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, snoozz skrev:

Vi gerne vide om der er OK a hvetanker. JEg ikke hfordan det føles at hav e ven piik oppei  røcen odover hvis jeg selv putter den er derop.

Prisen er langt større. Man befinder sig lige pludselig på Lolland med en Trilette, og de eneste man kender er andre alkoholikere man har mødt tilfældigt på gaden, og sygeplejersker på hospitalet !

Jeg kom selv fra et ret godt udgangspunkt: Kæreste i mange år, kørekort, bil, og til en hvis grad også fast egendom. Alt burde være godt !

Men på EN dag blev jeg hjemløs, og alt jeg kendte var væk, JEg mistede ikke kun min kæreste men hele mit liv.

Du har da vist fået lidt indenbords her til aften, jeg fornemmer at du har svært ved at ramme tasterne...

Det første, du skriver, hvordan skal det tolkes? Taler vi om homoerotiske fantasier? I så fald er de da skam okay at have. Hvis du er træt af kvinder - synes jeg da, du skal springe ud i det og prøve med en mand. Mænd er også nemmere at score og er ikke så besværlige som damer. Fordelen ved fyr-fyr er, at man kan være fleksibel og gøre det begge veje, hvis du forstår. Der er der flere begrænsninger ved fruentimmere, som jo kun kan være passive.

Du er bange for at ende som Pøllen, kan jeg forstå. Ja, det risikerer du også, hvis du ikke får styr på dit liv. Men jeg synes, du burde drikke lidt mindre alkohol og se at få gået dig nogle flere ture, så du får en bedre kondi. Det med damer er nok svært i øjeblikket, medmindre du da kan nøjes med at score en 58 årig fordrukken tante nede på den lokale bodega. Fordi damer foretrækker som regel mænd, der har styre på deres liv.

Hvis du kan med fyre, er der større chancer for bid. Der er sikkert også ensomme mænd i en dårlig situation, der er med på lidt mandelir. De er som sagt nok nemmere at lokke end damer. Ellers kan du altid tage en tur ud til nærmeste rasteplads og se hvad der sker. Du ved, det gør Albert Johansen jo også. Eller rettere, der er vist Fælleden, han tager ud til.....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

altså helt genretlt så NEJ!

Der er dog afvejninger. pg o vosse io stitioner hvor der kan være en fordel fordel for dig, men generelt NEJ.

Jeg gha aldrig oplevet er forhold hvor den enste med noget godt.

O her snakker vi helt fra tidlig folkeskole, til hende jeg fik barn med !

Sådan npoget med at tro man skal have BVilla vovhunde og 2børn, fcuk alt det !

Nu er jeg nok blevet det som en skole-psykolog engang sagde,

Egoistisk. Ja mi er det KUN mig og MINE beshov, i  alle sitatioenr.

MIG MIOG  MIg, og så lidt mere MIG.

Jeg er nok99 0% mig 1& andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

snoozz  du er ikke den eneste der har det problem , 04.10.18 i januar  rekort høj antal singler i DK 1.189.020 singler i DK flest kvindelige enlige 541.301 enlige kvinder , enlige mænd 481.730 Danmarks statistik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Böef
For 10 timer siden, snoozz skrev:

Du har brug for psykologhjælp.

Den pris du har betalt, har du selv bedt om, du har selv valgt at spilde dit liv i druk, du sidder bare og piller navle.

Jeg har ikke betalt nogen pris for manden i mit liv, tværtimod blev jeg hel.

Selvfølgelig vil der være små gniderier, men elsker man hinanden dybt, så finder man løsningerne sammen.

Selvfølgelig kan sygdom ændre livet, med også der står man sammen, når forholdet er bygget på kærlighed.

Det eneste permanente stop, vil være dødsfald.

Det har dit ikke været, siden dit liv tog forkert kurs.Du elskede hende ikke nok, til at gøre dit til det fungerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
On ‎07‎-‎10‎-‎2019 at 23:31, snoozz skrev:

Du kunne vel regne ud, med det liv du satte højst var at være egoist (øl og cigaretter på det lokale værtshus.)

På et tidspunkt blev det din kæreste for meget og hun smed dig ud. Samtidig blev du frataget retten til at se din datter.

Du er så "glad" for din datter, at du ikke ville betale børnepenge til moderen. Kommunen trækker selv.

Du har aldrig forstået at forvalte dit liv på den gode måde. og er nu endt syg og ensom.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 8.10.2019 at 03:29, snoozz skrev:

altså helt genretlt så NEJ!

Der er dog afvejninger. pg o vosse io stitioner hvor der kan være en fordel fordel for dig, men generelt NEJ.

Jeg gha aldrig oplevet er forhold hvor den enste med noget godt.

O her snakker vi helt fra tidlig folkeskole, til hende jeg fik barn med !

Sådan npoget med at tro man skal have BVilla vovhunde og 2børn, fcuk alt det !

Nu er jeg nok blevet det som en skole-psykolog engang sagde,

Egoistisk. Ja mi er det KUN mig og MINE beshov, i  alle sitatioenr.

MIG MIOG  MIg, og så lidt mere MIG.

Jeg er nok99 0% mig 1& andre

Get of the drugs...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 26 minutter siden, passiv skrev:

Du kunne vel regne ud, med det liv du satte højst var at være egoist (øl og cigaretter på det lokale værtshus.)

På et tidspunkt blev det din kæreste for meget og hun smed dig ud. Samtidig blev du frataget retten til at se din datter.

Du er så "glad" for din datter, at du ikke ville betale børnepenge til moderen. Kommunen trækker selv.

Du har aldrig forstået at forvalte dit liv på den gode måde. og er nu endt syg og ensom.

Og blev hjemløs fordi udlejeren fik nok af hans svinesti, samtidig med de forsøgte at sælge. Hvem vil købe hus hvor der i et værelse bor en det lever i en svinesti der kan lugtes i hele huset.

Han har ikke engang lært af det. Det er ikke længere end i sommers viceværten var på inspektion, så det sker igen han bliver opsagt for fordømmelse af lejemål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej og nej. Jeg blev pænt bedt om at rydde op, hvilket jeg så gjorde, og siden har der ikke været problemer i den retning.

Ikke en gang en klage over for høj musik eller lign ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 9.10.2019 at 13:02, snoozz skrev:

Nej og nej. Jeg blev pænt bedt om at rydde op, hvilket jeg så gjorde, og siden har der ikke været problemer i den retning.

Ikke en gang en klage over for høj musik eller lign ;)

Så alt det jammer om opsigelse var bare for at få lidt opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind