Jojojo

Marc Zuckerberg om hans penge

Recommended Posts

Jojojo

Han er enig med presidential kandidat Sanders at Billionære ikke burde findes.

Zuckerberg er efter sigende godt for 70 billion, eller noget i stil med 45oo milliarder, meningen med hans penge er at forære 99% væk.

Jeg har lige skrevet et personligt besked til ham. Jeg regner med en hurtigt tilbage melding 🕓

https://edition.cnn.com/2019/10/04/tech/mark-zuckerberg-bernie-sanders-billionaires/index.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 44 minutter siden, Jojojo skrev:

Han er enig med presidential kandidat Sanders at Billionære ikke burde findes.

Zuckerberg er efter sigende godt for 70 billion, eller noget i stil med 45oo milliarder, meningen med hans penge er at forære 99% væk.

Jeg har lige skrevet et personligt besked til ham. Jeg regner med en hurtigt tilbage melding 🕓

https://edition.cnn.com/2019/10/04/tech/mark-zuckerberg-bernie-sanders-billionaires/index.html

70 billion dollars er "kun" ca 476 milliarder kroner og ikke 4500 milliarder.

Hvorfor har du skrevet til ham?

Billionær eller ej så har jeg altid ment at Zuckerberg virker som en meget usympatisk person. Det er da meget muligt at han forærer 99% væk, men jeg vil se det før jeg tror det.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, dna skrev:

70 billion dollars er "kun" ca 476 milliarder kroner og ikke 4500 milliarder.

Hvorfor har du skrevet til ham?

Billionær eller ej så har jeg altid ment at Zuckerberg virker som en meget usympatisk person. Det er da meget muligt at han forærer 99% væk, men jeg vil se det før jeg tror det.

Du fik lige et ""like"" fordi du faktisk læste indlægget, det er bare en vits at jeg har skrevet til ham, jeg/vi har det fint og jeg vil hellere se penge brugt bedre.

Mht. hans penge kan de bare følge med, det er faktisk ikke helt så nemt om at forære penge væk, der er mange faktorer som vi almindige mennesker ikke regner med som spiller ind når man vil gi penge væk.

Faktisk har han en antal ansatte som tager sig af sagen, jeg kan skaffe dig et link skulle du være interesserede. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind