Dorthelindes

debatfrihed - men kun med moderators tilladelse

Recommended Posts

dewey
For 6 timer siden, Dorthelindes skrev:

Jeg føler lidt, at moderators her på siden stærkt begrænser debatfriheden, når de som høge vogter over hvert et skrevent ord, og redigerer i forummet.

Det er du ikke ene om at føle, det har desværre også ført til at rigtig gode og aktive debattører er forsvundet fra debatterne bl.a. patrioten og anklageren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
For 27 minutter siden, Lucianone skrev:

Han trives også bedst, når han kan få lov til at være "Kongen" på debatten og føle sig som dens leder. Herinde var han bare én i mængden og det tror jeg ikke tiltalte ham. På den anden debat kan han bedre føle sig som "Kong Gulderod" og boltre sig, som han lyster.

Jeg kunne ikke være mere enig i ovenstående udsagn 👍 

Fint nok at være aktiv, men 14½ indlæg i snit om dagen, det tyder altså mere på enten kedsomhed eller en ubændig trang til at blive hørt (som regel efter devisen 'jeg alene vide'!) 👩‍🎓

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

moderators har ikke trådt på min ostemad endnu , jeg er selvfølgelig uenig med dem på visse punkter ,  men man skal jo ikke  være enige om alt mugligt det er jo et debat forum hvor man debattere ,  jeg har det godt nok med den strammere linje  her inde  , i politik og samfund var gået fuldstændig viralt i den ,  så er der de debatøre der forsøger at få en til at skrive noget , så man enten får advarsels point eller ryger helt ud af debatten , så vil jeg bare sige giv igen af samme skuffe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Personligt synes jeg det er mest spændende, at når man graver lidt i trådstarters tidligere indlæg, så er der intet som indikerer at denne skulle have grund til at være i strid eller have erfaringer med moderatorer.  

Så måske sidder Anklageren i den profil og ønsker debatten, måske sidder Patrioten og har indfundet sig i den nye profil, det er jo bare en profil, med en nok så direkte konklusion som tyder på erfaring på forum under andet alias.

Det virker lidt svagt at angribe forum moderator, hvis man ikke kan uddybe, fordi man vil gemme sig under et andet navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Personligt synes jeg det er mest spændende, at når man graver lidt i trådstarters tidligere indlæg, så er der intet som indikerer at denne skulle have grund til at være i strid eller have erfaringer med moderatorer.  

Så måske sidder Anklageren i den profil og ønsker debatten, måske sidder Patrioten og har indfundet sig i den nye profil, det er jo bare en profil, med en nok så direkte konklusion som tyder på erfaring på forum under andet alias.

Det virker lidt svagt at angribe forum moderator, hvis man ikke kan uddybe, fordi man vil gemme sig under et andet navn.

Ja, det er altid interessant når en relativt ny profil, der endnu ikke er blevet sanktioneret, brokker sig over moderationen. Så aner man, at det nu nok er en gammel debattør, der er dukket op i ny forklædning. Måske vil personen ikke stå åbent frem og tabe ansigt og så vælger man at kritisere fra en anonym profil. - Men det er mest ærligt at kritisere som sig selv i stedet for at gemme sig bag en ny profil. Det virker lidt som at kaste med sten og så løbe væk igen. 

Hvis jeg havde et problem med moderationen herinde, ville jeg kontakte mods fra den her profil og søge dialog. Jeg ville da ikke regne med at blive taget seriøst, hvis jeg oprettede en ny anonym profil og skød på mods.

DOG vil jeg sige, at når jeg ser på trådstarters hidtidige indlæg, så virker mange af dem som noget, der mest hører til i spøg og skæmt-afdelingen. Så måske skal oplægget slet ikke tages så seriøst endda...

Jeg tror i øvrigt ikke, at det er Anklageren, som står bag profilen. Hans humor er slet ikke så syret. Han er kendt for at være ret tør i sin jargon. ;) SÅ jeg tror, at vi skal finde vedkommendes identitet hos en bruger, hvis humor er mere syret og rablende...-. jeg ved ikke, hvem det er, men der er 2-3, jeg har i tankerne, hvis humor ligger tæt på trådstarters. Men det er hverken Anklageren eller Patrioten, jeg får associationer til….

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Kan godt være at en par garvede debat hajer synes der er for meget censur, men i bund og grunden er Jubii debat et velfungerende fortagende hvor man alt efter indsats får noget tilbage. 

Har jeg tid til overs vil jeg gerne blive hængende her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On ‎05‎-‎10‎-‎2019 at 23:04, Dorthelindes skrev:

Jeg føler lidt, at moderators her på siden stærkt begrænser debatfriheden, når de som høge vogter over hvert et skrevent ord, og redigerer i forummet.

Hej Dorthe,

Jeg tror mange er nysgerrige efter hvad du ikke føler du kan skrive her. Det er mit indtryk at en del brugere netop har valgt at flytte hertil, for at fravælge en debat hvor personangreb, chikane mv. foregik uden moderation.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Böef
For 2 timer siden, Ieet skrev:

Hej Dorthe,

Jeg tror mange er nysgerrige efter hvad du ikke føler du kan skrive her. Det er mit indtryk at en del brugere netop har valgt at flytte hertil, for at fravælge en debat hvor personangreb, chikane mv. foregik uden moderation.

Med venlig hilsen

Ieet

Indvandrere kritiske bliver i den grad censureret.

Under dække at det overskrider racismeparagraffen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.