Dorthelindes

Gode erfaringer med Amish Dj´s?

Recommended Posts

Dorthelindes

Hej alle

Jeg står og skal holde en fest, og overvejer, at hyre en Amish DJ. 

Problemet er dog, at de jo ikke må bruge elektronik eller andet moderne udstyr, men han har lovet, at han sagtens kan lave et godt show og sætte gang i festen alligevel.

Jeg forholder mig dog skeptisk til foretagendet.

Har nogle erfaringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.          Olsen
Skrevet (redigeret)

Amish folket er gode folk som er meget nøjsomme. De ankommer i hestevogn når de er ude på opgaver og skal du have bygget en lade eller en stald så regn med at der også kommer 50-75 tømrer til festen. De kan kendes på at de alle har sort tøj på fra forrige århundrede. Regn med at de trykker den max af med båndoptager.

Vedlagt følger bedler fra da jeg havde mine amish dj’s ude. Det var Amish MaxPower.

vh. Hr. Olsen.

SS: hár kopi.

A8B26EF8-285E-47BC-B5E4-18D8064BB0BD.jpeg

7053F957-7CF0-45CE-9244-F57CFA8A3541.jpeg

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Amish jeg troede ikke vi havde sådan nogle gutter her i DK , men de kan nok fyre den af som man gjorde i 1800 hvidkål , jeg kan da godt forestille mig at det kunne blive sjovt på en syret måde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorthelindes
For 4 timer siden, Hr. Olsen skrev:

Amish folket er gode folk som er meget nøjsomme. De ankommer i hestevogn når de er ude på opgaver og skal du have bygget en lade eller en stald så regn med at der også kommer 50-75 tømrer til festen. De kan kendes på at de alle har sort tøj på fra forrige århundrede. Regn med at de trykker den max af med båndoptager.

Vedlagt følger bedler fra da jeg havde mine amish dj’s ude. Det var Amish MaxPower.

vh. Hr. Olsen.

SS: hár kopi.

A8B26EF8-285E-47BC-B5E4-18D8064BB0BD.jpeg

7053F957-7CF0-45CE-9244-F57CFA8A3541.jpeg

Jeg gider ikke ændre mit efternavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind