dewey

Reklame har fået mange danskere til at rase

Recommended Posts

dewey

https://www.dagens.dk/indland/denne-reklame-har-faet-mange-danskere-til-rase

I Danmark har man længe været glade for pølser, men det er ikke alt, hvad pølsevirksomhederne kan tillade sig. Det har Steff Houlberg hvert fald fundet ud af, efter at de har mærket danskernes raseri på baggrund af en reklamer.

Der er ikke noget som en god debat, der kan få danskerne til at rase mod hinanden. Det er lige præcis det, der har været tilfældet med en helt ny reklame fra Steff Houlberg, hvor de reklamere for pølser.

Det er der mange danskere, der er sure over, hvert fald på grund af den måde, som Steff Houlberg gør det på.

Se videoen (30 sek.) i det indsatte link bedøm selv og sig din mening.

Den reklame er for mig simpelthen bare dum, barnagtig og primitiv, men den får mig ikke til at rase.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Førsøg på humor kan være pinagtigt - men værre er det heller ikke. 

Så en producent tager pis på sit eget produkt... herregud. Videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel

Det er jo hvad mange mænd tænker om den form for mad... Jeg spiser ikke pølser, men derimod den mad han raser i mod og jeg har ingen problemer med reklamen. Jeg bevæger mig normalt ikke de steder, hvor jeg bliver præsenteret for reklamer, men min spinkle erfaring siger mig, at den er som reklamer er flest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)

Jeg synes den var sjov og jeg spiser gerne pølser og burger.

Men ja vi skal kva klimaet tænkt på ændret kostvaner, så det er måske ikke politiks korrekt men hvad så den henvender sig jo ikke til det politiske korrekte segment alligevel de er tabt bag pølsevognen.

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg synes den er plat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000

Den er tydeligvis plat og barnagtig, og velsagtens med vilje. Selv kan jeg ikke udstå reklamer, hvor det mest af alt går ud på at skrige seeren i ansigtet. Men når det kommer til det såkaldte raseri, er det så ikke mest bare Dagens journalist, der clickbaiter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Det en mærkelig reklame, som ikke får mig til at købe pølser, meeen så er det vel ikke værre....

På en måde synes jeg, den er god, ikke ift. Salg af pølser men ift. al den snak om klimaet, er ved at være for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 23 minutter siden, gumle skrev:

På en måde synes jeg, den er god, ikke ift. Salg af pølser men ift. al den snak om klimaet, er ved at være for meget.

Enig, Klimadebatten en stor hoax, som aliens eller konspirationer om flade jord bevægelser.

Klima ændrer sig, det har det gjort i millioner af år, det er ikke menneskeskabte problemer, det er moder natur som brokker sig, og udsættes for andre naturlige årsager.  Vi er for små til at vi ødelægger klimaet, der er naturen og planeten større og så er resten hysteri, og en trend, om nogle år så snakker vi nogle andre problemer, måske flygtninge eller kaos i England :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Böef
On 4.10.2019 at 06:55, dewey skrev:

https://www.dagens.dk/indland/denne-reklame-har-faet-mange-danskere-til-rase

I Danmark har man længe været glade for pølser, men det er ikke alt, hvad pølsevirksomhederne kan tillade sig. Det har Steff Houlberg hvert fald fundet ud af, efter at de har mærket danskernes raseri på baggrund af en reklamer.

Der er ikke noget som en god debat, der kan få danskerne til at rase mod hinanden. Det er lige præcis det, der har været tilfældet med en helt ny reklame fra Steff Houlberg, hvor de reklamere for pølser.

Det er der mange danskere, der er sure over, hvert fald på grund af den måde, som Steff Houlberg gør det på.

Se videoen (30 sek.) i det indsatte link bedøm selv og sig din mening.

Den reklame er for mig simpelthen bare dum, barnagtig og primitiv, men den får mig ikke til at rase.

Alle reklamer er åndssvage, kan ærlig talt ikke se den er værre end latterlige vaskepulver reklamer med dansk speakover.

Ingen af dem kommer nogensinde til at styre mine forbrugsvaner, spørger man efter en reklameblok hvad der blev vist, vil jeg ikke kunne svare, de preller simpelthen af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gudrun

Mange af mine veninder har sagt den er god fordi den giver dem en “kradser i undervognen” som de siger, og det i en grad som dovendyret ikke leverer derhjemme. Der kommer mange dorske dovendyr på min arbejdsplads på Hørsholm Kommune. De fleste tigger om kontanthjælp, men der siger vi nej og henviser til Kirkens Korshær på Ramdahlsvej 22. Heller ikke småbeløb kan vi hjælpe med, men vi har dog en papkasse med 50’ere som vi godt kan stikke dem en af i ny og næ. 

Bh. Gudrun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind