dewey

Reklame har fået mange danskere til at rase

Recommended Posts

snoozz

Nu der jo ligesom faste regler for hvem der kan få kontanthjælp og ikke kan. Ingen kommunen kan egenrådigt bestemme om X person skal have en 50´er fra papkassen, eller det fulde beløb, alt efter om man har børn osv.

Det er kun folk med fuldtidsjob, eller har arvet 1 mio kr der ikke kan (før de er brugt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000

...den her samtale tog en markant drejning.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, snoozz skrev:

Nu der jo ligesom faste regler for hvem der kan få kontanthjælp og ikke kan. Ingen kommunen kan egenrådigt bestemme om X person skal have en 50´er fra papkassen, eller det fulde beløb, alt efter om man har børn osv.

Det er kun folk med fuldtidsjob, eller har arvet 1 mio kr der ikke kan (før de er brugt).

Men mindre reglerne er lavet om så vil alle som har aktiver (vis nok over en grænser så lav som 10.000), skulle bruge dem først, ink. sælge hus, lejelighed og bil.

Så at have arvet 1 mio kr er meget langt fra grænsen, sådan som jeg har forestået det - ikke at jeg selv har prøvet det, men det er sådan som jeg har forstået det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 15 timer siden, snoozz skrev:

Hvad har din kommentar med reklamer at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000
Skrevet (redigeret)
For 1 minut siden, dewey skrev:

Hvad har din kommentar med reklamer at gøre?

Jeg tror, det er som svar på Gudruns kommentar tidligere, hvor jeg tænkte præcis det samme.

Redigeret af Omnomnivore3000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Det sket tit i tråde at en siger noget og så kommer vi ud på et sidespor, det er sådan dynamikken fungerer i en debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On 9.10.2019 at 21:56, Gudrun skrev:

Mange af mine veninder har sagt den er god fordi den giver dem en “kradser i undervognen” som de siger, og det i en grad som dovendyret ikke leverer derhjemme. Der kommer mange dorske dovendyr på min arbejdsplads på Hørsholm Kommune. De fleste tigger om kontanthjælp, men der siger vi nej og henviser til Kirkens Korshær på Ramdahlsvej 22. Heller ikke småbeløb kan vi hjælpe med, men vi har dog en papkasse med 50’ere som vi godt kan stikke dem en af i ny og næ. 

Bh. Gudrun.

Godt forsøg på troll 😂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 time siden, gumle skrev:

Godt forsøg på troll 😂

Mærkelige indlæg :) og helt uden sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 13 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Mærkelige indlæg :) og helt uden sammenhæng.

Jeg ser da en vis reklame for Kirkens Korshær i det noget forvirrende svar:forvirret

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 12.10.2019 at 13:45, dewey skrev:

Jeg ser da en vis reklame for Kirkens Korshær i det noget forvirrende svar:forvirret

Gudrun er ligesom nogle andre profile useriøse og højst sandsynlig fake alternativet er profilerne for personer som er indlagt på psykiatrisk afdeling.

Det skrives meningsløs vrøvl som var det fra en psykiatrisk syg person. Og det siger jeg selvom jeg faktisk synes at man skal give profiler the benefit of the doubt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind