Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
modpol

Fri TV valg Yousee

Recommended Posts

DenBruneMunk

Så spreder TDC group sine arme, og får sine datterselskaber til af lukke aftaler med Discovery.

Fullrate har også valgt at opsige aftalen med selskabet, hvad det så betyder ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 50 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Så spreder TDC group sine arme, og får sine datterselskaber til af lukke aftaler med Discovery.

Fullrate har også valgt at opsige aftalen med selskabet, hvad det så betyder ved jeg ikke.

https://www.bt.dk/forbrug/endnu-en-tv-udbyder-dropper-discovery

Dette er rigtigt!

Og dem der har tv fra Fullrate mister også deres 11 Discovery kanaler fra 1. januar.

Det virker som om at man vil lægge maksimal pres på Discovery for at de skal give efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 17 timer siden, Glentevej30 skrev:

Ikke fordi jeg vil blive ved med at skrive om Boxertv, men det er længe siden jeg har været her, og har netop læst div. indlæg og forvirring omkring boxer`s priser.
Jeg har som tidligere skrevet, at jeg har valgt Boxer flex8, som for vores tilfælde dækker vores behov - kommer der noget på en kanal som vi gerne vil se, men ikke har den kanal, kan jeg gå på min side på nettet og udskifte en af mine 8 kanaler, så jeg alligevel får set den "nye" kanal, og dette koster altså gratis.
Vi betaler 392 kr. for flex8 om måneden (lige nu kører boxer tilbud til 292 Kr./måned)

Dette er de kanaler jeg kører med lige i øjeblikket (har børnebørn på ferie) 🙂

altid.JPG

Mit boxer.JPG

tilbud.JPG

Ja ok - jeg er enig i at mange godt kan nøjes med en mindre pakke med valg selv kanaler!

Hvis min boligforening skipper YouSee kunne jeg godt finde på selv at tage YouSee men dog med en mindre pakke - f.eks. grundpakken og 2-3 vælg selv kanaler!

Dette fordi jeg i forvejen har Mobilnet til sommerhuset fra YouSee og dermed kan se de kanaler på min computer som jeg også har hjemme i lejligheden.

Ellers kender jeg en som har  Boxertv, og han er godt tilfreds med en mindre pakke! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glentevej30
1 time siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja ok - jeg er enig i at mange godt kan nøjes med en mindre pakke med valg selv kanaler!

Hvis min boligforening skipper YouSee kunne jeg godt finde på selv at tage YouSee men dog med en mindre pakke - f.eks. grundpakken og 2-3 vælg selv kanaler!

Dette fordi jeg i forvejen har Mobilnet til sommerhuset fra YouSee og dermed kan se de kanaler på min computer som jeg også har hjemme i lejligheden.

Ellers kender jeg en som har  Boxertv, og han er godt tilfreds med en mindre pakke! :D

Fint nok, det er dit valg !

Hos boxer har jeg 3 kort, et herhjemme til, et til sommerhuset og et til campingvognen, så kan jeg se mine kanaler på boxertv, uanset hvor jeg befinder mig - jeg kunne selvfølgelig også vælge til PCèn, men det har jeg ikke behov for. - prisen på mine 3 kort er den samme, uanset om jeg bruger 1 eller 3 kort = 392 kr. pr. måned 
Hos Boxer kan du også få internet, men da jeg selv har fibernet ser jeg ingen grund til at skifte det.

NB !
Boxer tv fjerner ikke Discovery kanalerne 🙂 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 12 minutter siden, Glentevej30 skrev:

Hos boxer har jeg 3 kort, et herhjemme til, et til sommerhuset og et til campingvognen, så kan jeg se mine kanaler på boxertv, uanset hvor jeg befinder mig - jeg kunne selvfølgelig også vælge til PCèn, men det har jeg ikke behov for. - prisen på mine 3 kort er den samme, uanset om jeg bruger 1 eller 3 kort = 392 kr. pr. måned 
Hos Boxer kan du også få internet, men da jeg selv har fibernet ser jeg ingen grund til at skifte det.

NB !

Du glemmer så.

BoxerTV
- dårlig billede bitrate, på linje med streaming kanaler, så ikke et plus.
- antennebaseret, så man skal først og fremmest have dækning.
- ekstra kort koster et oprettelse gebyr.

Det er ikke min præference, når det kommer til flowtv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glentevej30
For 5 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Du glemmer så.

BoxerTV
- dårlig billede bitrate, på linje med streaming kanaler, så ikke et plus.
- antennebaseret, så man skal først og fremmest have dækning.
- ekstra kort koster et oprettelse gebyr.

Det er ikke min præference, når det kommer til flowtv.

Vil da lige fortælle, at da jeg gik fra fibernet (Waoo) til Boxer TV forsvandt samtlige pixelfejl på min skærm, samtidig kunne jeg ikke hos waoo skifte undersider på TekstTV, men måtte sidde pænt og vente på at det selv skiftede undersider, det kan jeg selv gøre hos Boxer (hos mig et stort plus)

Rigtigt, man køber ekstra modulkort, men herefter er det jo gratis at bruge - en anden mulighed, er at man bare kan tage sit ene kort med hen hvor man befinder sig.

Bor man i lejlighed, kan man (om end det ikke er lovligt) deles om èt abonnement med naboen - eneste krav er, at man skal have hvert sit kort, samt tilsluttet samme antenne hvis den er udendørs - nogen kan nøjes med en indvendig digital antenne, alt efter hvordan signalet er hvor man bor.

Nå pyt, jeg er glad for mit valg, hvad andre gør må jo så være op til dem selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 timer siden, Glentevej30 skrev:

Vil da lige fortælle, at da jeg gik fra fibernet (Waoo) til Boxer TV forsvandt samtlige pixelfejl på min skærm, samtidig kunne jeg ikke hos waoo skifte undersider på TekstTV, men måtte sidde pænt og vente på at det selv skiftede undersider, det kan jeg selv gøre hos Boxer (hos mig et stort plus)

Jeg skal ikke gå ind i hvorfor du havde en dårlig opsætning.

Fakta er at fibernet med tilhørende tv pakker, kører i meget bedre bitrate 10Mbit+ , hvor BoxerTV er sådan bare lidt slatten og kører 3-7Mbit, så du kan nok overbevise dig selv om noget men tal taler ofte for sig selv.
Om selskabet så har lavet en ringe installation, dårlig router eller andet, er ikke pointen.  Det er kvaliteten og den er bare bedre på fibernet.

Fandt denne:

4444.JPG.0e79493d31ae4827bfd6165ad34a976e.JPG

Her er boxer ca. 50% af fibernet udbydere, hvis ikke det overbeviser det, så...  Men igen, din opsætning er jo vigtig i forhold til boks, tilslutning og modtagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 22 timer siden, Glentevej30 skrev:

NB !

Jeg tror at min boligforening beholder fuldpakken hos YouSee, også fordi det er det billigste og nemmeste for os!

Hos os kan vi ikke få det billigere, hvis vi skal ud på en anden tv-udbyder, vil det blive meget dyrere for en fuldpakke.

Hvis vi hver især skal ud og finde en anden udbyder, kan det kun blive lidt billigere, hvis man vælger en lille pakke.

Og hvad pyt - skulle man miste en foldboldkamp, så kommer vi nok over det.

https://www.bt.dk/forbrug/endnu-en-tv-udbyder-dropper-discovery

"Nu melder endnu en tv-udbyder ud, at Discoverys kanaler står til at gå i sort ved årsskiftet.

Det er udbyderen Fullrate, som nu melder ud til deres kunder, at Discoverys kanaler forsvinder.

Det bekræfter Fullrates ejer, TDC, over for B.T."

Så Fullrates 400.000 kunder skal også i tænke boksen til januar! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 13 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg skal ikke gå ind i hvorfor du havde en dårlig opsætning.

Fakta er at fibernet med tilhørende tv pakker, kører i meget bedre bitrate 10Mbit+ , hvor BoxerTV er sådan bare lidt slatten og kører 3-7Mbit, så du kan nok overbevise dig selv om noget men tal taler ofte for sig selv.
Om selskabet så har lavet en ringe installation, dårlig router eller andet, er ikke pointen.  Det er kvaliteten og den er bare bedre på fibernet.

Fandt denne:

4444.JPG.0e79493d31ae4827bfd6165ad34a976e.JPG

Her er boxer ca. 50% af fibernet udbydere, hvis ikke det overbeviser det, så...  Men igen, din opsætning er jo vigtig i forhold til boks, tilslutning og modtagelse. 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/endnu-en-topchef-forlader-tdc/7870241

Nu forlader cheferne den synkende YouSee skude! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...