modpol

Fri TV valg Yousee

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

https://www.boxer.dk/tv-streaming/

Så kom jeg i tvivl igen om priserne!

Der står da 88 kr. pr. md. + pris pr. kanal?

Vælg min. 1 tv-kanal. Oprettelse 199 kr.

Mindstepris op til 433 kr. (2 mdr.). Løbende abonnement.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://www.boxer.dk/tv-streaming/

Så kom jeg i tvivl igen om priserne!

Der står da 88 kr. pr. md. + pris pr. kanal?

Vælg min. 1 tv-kanal. Oprettelse 199 kr.

Mindstepris op til 433 kr. (2 mdr.). Løbende abonnement.

:)

199+88+88+29+29  = 433 

88+29 (billigste kanal) og så et oprettelses gebyr

Redigeret af DenBruneMunk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 1 time siden, DenBruneMunk skrev:

:)

199+88+88+29+29  = 433 

88+29 (billigste kanal) og så et oprettelses gebyr

Ok - lad os nu se hvad vi får til januar fra YouSee, og så tage stilling til den tid!

Der er tale om helt nye kanaler, som vi ingen erfaring har med. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 19 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ok - lad os nu se hvad vi får til januar fra YouSee, og så tage stilling til den tid!

Der er tale om helt nye kanaler, som vi ingen erfaring har med. :D

Så kan du jo tænke lidt over, hvis lysten ikke var der før til at finde de kanaler og se dem, så kommer de nok ikke fordi yousee synes du nu skal se på TV2 Charlie :)   Jeg har selv set et par tyske serier der men der er langt til at jeg ville vælge den kanal automatisk selv, nu vælger jeg FTA (FreeToAir) tysk tv, så selvom jeg fjerne kanaler på den danske side, så har jeg masser af tyske kanaler, og der er endda dansk tekst på noget af det, hvis det bekymrer.

Så jeg kunne godt finde på at skifte, har bare svært ved at finde den rette, når mindst 3 tv skærme er på med tv signal, og nu skal omstilles til streaming, det kan blive svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 7.10.2019 at 16:45, DenBruneMunk skrev:

Så kan du jo tænke lidt over, hvis lysten ikke var der før til at finde de kanaler og se dem, så kommer de nok ikke fordi yousee synes du nu skal se på TV2 Charlie :)   Jeg har selv set et par tyske serier der men der er langt til at jeg ville vælge den kanal automatisk selv, nu vælger jeg FTA (FreeToAir) tysk tv, så selvom jeg fjerne kanaler på den danske side, så har jeg masser af tyske kanaler, og der er endda dansk tekst på noget af det, hvis det bekymrer.

Så jeg kunne godt finde på at skifte, har bare svært ved at finde den rette, når mindst 3 tv skærme er på med tv signal, og nu skal omstilles til streaming, det kan blive svært.

"YouSee har meldt deres tv-pakke kanalændringer ud for 2020. Det er et farvel til kanaler som Kanal 5, 6eren, Canal 9 og Eurosport kanalerne i de faste tv-pakker hos YouSee. Således udgår en del sport af de gængse tv-pakker hos YouSee. Der er endnu ikke nogen aftale om, hvorvidt man vil kunne købe kanaler som Kanal 5, 6eren, Canal 9 og Eurosport som Bland Selv. Dermed kan YouSee kunder potentielt miste adgang til en del sport gennem deres tv-leverandør, hvis ikke de to parter bliver enige.

Herunder kan du se nogle af de væsentlige sportsbegivenheder, som du måske enten helt eller delvist kan komme til at undvære via YouSee:

Olympiske Lege – Sommer OL / Vinter OL (DR sender noget af Sommer OL 2020)

Superliga (kampe på Canal 9 og Eurosport 2)

Europa League

FA Cup (kampe på 6eren, Canal9, Eurosport 2)

Carabao Cup (kampe på 6eren, Canal9, Eurosport 2)

VM fodbold kvalifikation til 2022 slutrunden

Landskampe

Tennis (Australien, French, US Open)

Giro d’Italia

Snooker"

Vores boligforening er gået i "tænkeboks" og ved ikke hvad de skal vælge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, Forsvarsadvokat skrev:

"YouSee har meldt deres tv-pakke kanalændringer ud for 2020. Det er et farvel til kanaler som Kanal 5, 6eren, Canal 9 og Eurosport kanalerne i de faste tv-pakker hos YouSee. Således udgår en del sport af de gængse tv-pakker hos YouSee. Der er endnu ikke nogen aftale om, hvorvidt man vil kunne købe kanaler som Kanal 5, 6eren, Canal 9 og Eurosport som Bland Selv. Dermed kan YouSee kunder potentielt miste adgang til en del sport gennem deres tv-leverandør, hvis ikke de to parter bliver enige.

Herunder kan du se nogle af de væsentlige sportsbegivenheder, som du måske enten helt eller delvist kan komme til at undvære via YouSee:

Olympiske Lege – Sommer OL / Vinter OL (DR sender noget af Sommer OL 2020)

Superliga (kampe på Canal 9 og Eurosport 2)

Europa League

FA Cup (kampe på 6eren, Canal9, Eurosport 2)

Carabao Cup (kampe på 6eren, Canal9, Eurosport 2)

VM fodbold kvalifikation til 2022 slutrunden

Landskampe

Tennis (Australien, French, US Open)

Giro d’Italia

Snooker"

Vores boligforening er gået i "tænkeboks" og ved ikke hvad de skal vælge!

Korrekt og helt uacceptable, jeg har i dag skrævet til administrator i den forening hvor jeg bor om at jeg vil meldes ud af antenneforeningen/yousee aftalen.

Jeg har internet via yousee kabel men det er fastspeed som levere så, jeg behøver ikke længere også have deres TV for at have internet via forbindelsen.

Så skal jeg bare finde det alternativet som jeg skal bruge, der er 1 måneds opsigelse så jeg har tid nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 22 timer siden, modpol skrev:

Korrekt og helt uacceptable, jeg har i dag skrævet til administrator i den forening hvor jeg bor om at jeg vil meldes ud af antenneforeningen/yousee aftalen.

Jeg har internet via yousee kabel men det er fastspeed som levere så, jeg behøver ikke længere også have deres TV for at have internet via forbindelsen.

Så skal jeg bare finde det alternativet som jeg skal bruge, der er 1 måneds opsigelse så jeg har tid nok.

https://www.bt.dk/forbrug/efter-flere-ugers-tv-krig-aabner-for-aftale-med-yousee

Nu en halvvejs åbning fra Discovery?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg tror egentlig personligt, jeg havde glemt at Discovery var på vej med prisstigninger, og derfor rammer det hårdt, når yousee ikke vil spille med mere, det er jo et stort økonomisk tab der.

Det kan godt tyde på at discovery giver op og lader sig hoppe med på bland selv, og må se nogle kanaler ryge i en pulje som seere aldrig vælger, og så lukker de jo bare kanalerne for Danmark, eller håber dplay kan sælge det skrammel de smider oveni.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Uanset hvad de ender med så har de mistet mig som kunde, jeg skifter til streaming TV i steder for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 4 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg tror egentlig personligt, jeg havde glemt at Discovery var på vej med prisstigninger, og derfor rammer det hårdt, når yousee ikke vil spille med mere, det er jo et stort økonomisk tab der.

Det kan godt tyde på at discovery giver op og lader sig hoppe med på bland selv, og må se nogle kanaler ryge i en pulje som seere aldrig vælger, og så lukker de jo bare kanalerne for Danmark, eller håber dplay kan sælge det skrammel de smider oveni.

Jeg tror ikke at der er nogen som vinder på den tv-krig.

Kunderne flygter fra YouSee/NoSee, som betyder færre indtægter for dem og Discovery mister reklameindtægter.

Kunderne der flygter og som havde det hele før, er nød til at gå til andre udbydere som er meget dyrere end YouSee.

Vores boligforening tænker på at tage grundpakken og et par bland selv kanaler fra YouSee, Hvis det da ikke ender med noget helt andet! D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind