snoozz

Vedvarende energi? og Anders and?

Recommended Posts

Gudrun
For 7 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Jeg tror vist jeg har fundet en skitse af snoozz' evighedsmaskine:

image.png.88d91c5349949551ee95eb9399ede949.png

Fejlen ved maskinen er at den ikke tager højde for det arbejde der skal til for at presse boldene fra bunden af luftrøret ud i vandet igen.

Jeg har altid i strikkeklubben troet mest på termodynamikkens 2. hovedsætning, men jeg bliver i tvivl nu. 

Bh. Gudrun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On 7.10.2019 at 18:39, DenBruneMunk skrev:

Måske er du en del af Krønge føljetonen men du gør det godt her, og synes slet ikke man mærker det :)

thumbs-up.png

Man har da lov at være lidt positiv og kaste det rundt når det er.

Har selv først lige erfaret man kan følge folk her på dette forum :)

Jeg takker for ord. Jo, jeg prøver skam at opføre mig pænt og holde en god tone. Som jeg har skrevet om tidligere, var der lidt ballade på bindestregsdebatten. Jeg var også til en vis grad del af det, men jeg blev bare træt af, at der ikke rigtigt blev sat grænser for galskaben og trollerierne/voksenmobningen derinde, så derfor begyndte jeg at italesætte det og bekæmpe det. Og så blev jeg pludseligt upopulær blandt nogle derinde (sikkert nogle, der ikke brød sig om at trollerier, mobning, trusler o.s.v. blev italesat og peget fingre ad). Men nu er jeg startet op på en frisk herinde og hidtil har der ikke været konflikter af betydning her. Jeg håber at det fortsætter, hvilket jeg tror på, da mods herinde synes at tage tilløb til ballade i opløbet, så det ikke når at løbe løbsk. Jeg vil da skam selv prøve at opføre mig så pænt som muligt....

Nogle blev, kan jeg forstå, åbenbart også af og til lidt trætte af mig (især "Brovtebanden", der forsøgte at sabotere mine oplæg), fordi de syntes jeg beskæftigede mig for meget med flyvske og "sære" emner som rumvæsener og andre konspirationsteorier - og de fleste vil jo hellere diskutere jordnære og håndgribelige emner som politik, sex, kærlighed, sundhed, sport o.s.v.. Men okkulte emner og konspirationsteorier finder jeg nu ret fascinerende, da jeg godt kan lide det mystiske og det hemmelige. Dog har jeg valgt herinde at skære lidt ned for charmen, fordi hvis der ikke er den helt store interesse for emnerne blandt andre brugere, orker jeg jo heller ikke bruge en masse krudt på at skrive emne op og emne ned om disse sager. Men også herinde har jeg da et par gange taget emner op som reinkarnation, rumvæsener, det overnaturlige o.s.v. For jeg vil stadig gerne debattere disse emner, blot forsøger jeg at holde det på et mere moderat niveau end før, så jeg ikke risikerer at trætte folk unødigt. Men hvis andre gerne vil tage disse emner op, debatterer jeg da bestemt gerne med! Jeg husker fladjordsmanden´s mange indlæg om den påståede flade jord. Også et sjovt emne. Men han trættede jo også folk, fordi han stort set ikke skrev om andet. Så deraf kan man lære, at man godt kan tage disse emner op, men nok skal prøve at se, om man ikke kan holde det indenfor én eller to tråde.

Næh, jeg er såmænd ikke som sådan en del af Krønge-føljetonen, da jeg ikke er allieret med hverken Poul J. eller hans (påståede?) stalkers. Men dersom jeg har været aktiv tidligere på TO debatter, hvor Krøngerne og Poul J. huserede, har jeg ligesom fulgt med i sagaen i årevis (ligesom Torsten Bonfils - det er vist derfor, han også deltager i Krønge-trådene, fordi han finder dem ret morsomme). Faktisk omkring 8-10 år, vil jeg tro. Så jeg læser da lidt med i rablerierne og deltager også gerne i et vist omfang, fordi jeg har også lidt humor og noget af det er jo meget morsomt. Engang imellem har jeg dog også syntes, at det har taget overhånd. Men det er der nok mange andre end jeg, der synes. Jeg er dog holdt op med at kæmpe så meget imod det, men prøver nu bare at tage det som fis og ballade. For uanset hvad, så tror jeg ikke, at vi slipper helt af med Poul J-føljetonen. Denne saga har kørt i som sagt mindst 8-10 år på nettet, så intet tyder på at det er en saga, man sådan bare lige slipper af med nemt....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 17 timer siden, Gudrun skrev:

På vor arbejdsplads i kommunen er der kønskvotering som uofficielt dikterer at 75-90% skal være kvinder. Det har vi indført fordi kvinder taler bedre sammen høne-til-høne idet vi har mange bløde værdier udover arbejdet. Nu jeg fx. ja jeg er forkvinde for “Stram Hørsholm Masken” som er vor strikkeklub og der vil vi ikke have andet end kvinder ind. De fleste mænd er besat af sex og andre perversiteter og vi i klubben der laver håndjobs af forskellige slags samt snart juledekorationer; er derfor kun kvinder. Vi taler også om bagning, tøj, strygning af skjorter samt rulning af lagner og duge, barnepleje og alm. hushold. Og så har vi jo også vore kagekonkurrencer hvor mænd også er forbudt. 

Jeg håber det besvarer dine små tossede spørgsmål.

Bh. Gudrun.

Synes nok det lød som en troll, nu er jeg helt sikker.

Hvor mange profiler har du egentlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 13 timer siden, Lucianone skrev:

Næh, jeg er såmænd ikke som sådan en del af Krønge-føljetonen, da jeg ikke er allieret med hverken Poul J. eller hans (påståede?) stalkers. [...] Så jeg læser da lidt med i rablerierne og deltager også gerne i et vist omfang, fordi jeg har også lidt humor og noget af det er jo meget morsomt.

Hej,

Tror du også at Poul J syns det er morsomt at nogen bliver ved med at tage hans fejltagelser op?

Eller når nogen har taget billedet af hans søn og bruger det som profilbillede? Også selv om de nogen gange regigerer det.

Er det bare "humor" og "rablerier" når hans adresse gladeligt skrives gentagende gange?

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 timer siden, Ieet skrev:

Hej,

Tror du også at Poul J syns det er morsomt at nogen bliver ved med at tage hans fejltagelser op?

Eller når nogen har taget billedet af hans søn og bruger det som profilbillede? Også selv om de nogen gange regigerer det.

Er det bare "humor" og "rablerier" når hans adresse gladeligt skrives gentagende gange?

Med venlig hilsen

Ieet

Noget af PJ-sagaen er så grotesk, at det da er ramblende morsomt. Manden har jo ufrivilligt gjort sig morsom i årevis. Han kan vel ikke gøre for det. Når dette så er sagt, er det da også lidt synd for manden...

Og hvis du havde læst et par linier længere ned, skrev jeg også, at jeg også synes, at noget af det tager overhånd og er for meget. Bl.a. bryder jeg mig ikke om, når manden beskyldes for f.eks. at være pædofil og at tænde på små pigers trusser. Jeg kan ikke vide, om påstanden er sand eller ej, men jeg synes ikke, man skal hænge manden ud offentligt for den slags. Heller ikke hvis det er sandt og han evt. har fået en dom. Fordi så har han jo i så fald afsonet sin straf og så må man komme videre. Jeg bryder mig ikke om selvtægt og folkedomstole.

Jeg bryder mig heller ikke om, når mandens adresse postes. Selvom jeg udmærket kender til undskyldningen for at gøre det. Nemlig at manden i sin tid selv ved uforsigtighed kom til at poste den vist nok på SOL. 

MEN sagen er den, at jeg ikke har nogen viden om, hvor vidt manden overhovedet eksisterer. Jeg tror det da. Men det er meget længe siden, at manden har givet lyd fra sig, som jeg forstår det. Fordi efter min opfattelse er samtlige de, der udgiver sig for at være ham, efterabere. Selvom jeg naturligvis kan tage fejl. Det er derfor, jeg bare har lidt svært ved at tage hele føljetonen alvorligt og ser den mere som en sæbeopera. Hvis jeg nu var helt og aldeles overbevist om, at manden VAR et offer og VAR forfulgt til den store guldmedalje, ville jeg naturligvis tage mere tydeligt afstand fra det skrevne. 

Men du kender vist PJ bedre end jeg, Ieet, da du jo en overgang brugte en del energi på at give ham konstruktiv feedback på hans sag. Har du noget indtryk af, om manden reelt ER aktiv herinde - eller tror du også, at det bare er efterabere, der er på spil? Bare af ren nysgerrighed spørger jeg dig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gudrun
For 7 timer siden, Ieet skrev:

Hej,

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg har fundet en svinepels her i Hørsholm ved samme navn - Poul Jørgensen. Denne taler i vildense om en agressiv nabo der hedder Olsen. Snakker vi om samme figur?

Bh. Gudrun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Dig eller de to som laver alle de profiler og taler om Poul Jørgensen, det er altså spam for os andre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Har du noget indtryk af, om manden reelt ER aktiv herinde - eller tror du også, at det bare er efterabere, der er på spil? Bare af ren nysgerrighed spørger jeg dig....

Hej Lucianone,

Jeg kan ikke se om profiler der poster det samme vandvid han selv gør, er falske eller ej (gider i hvert fald ikke). Og jeg holder mig ude af det, da det ikke længere har nogen relevans basseret på forældelsesfrister.

Gør det nogen forskel? Hvis manden er her, kæmper han sandsynligvis for at de folk der chikanerer ham stopper. Hvis ikke, så postes der fortsat billeder af hans søn og grove beskyldninger.

Simpelthen er jeg ligeglad - og vil hellere hjælpe hende der er ked af det over hendes ex-kæreste 2 dage efter deres forhold nu jagter damer. Det er så synd for hende, at hun nu skal sidde og føle at hun ikke betød noget for ham.

Med venlig hilsen

Ieet

Redigeret af Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.