Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Jeg har tidligere koblet Boris Johnson og Donald Trump sammen, noget som ikke er velset hos nogen, men noget tyder på at de har mere i fælles end de fleste tror på.

Boris J løber sandsynligt ind i en Folke afstemning han taber, og Donald T in en rigs retssag pga. hans mafia lignede praktikker'.

Hvor sandsynligt tror i at de begge klarer frisag, og sætter et nyt dagsorden hvor demokratiet  bliver sat ude af spillet. og så glemmer vi lige Netanyahu.

Hvad er din mening

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg kan ærligt talt ikke helt se koblingen. Sorry ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg kan ærligt talt ikke helt se koblingen. Sorry ;)

Helt ærligt, så er der officielt ingen kobling, men uofficielt er de som Ying og Yang, og jeg tror de går ned begge to samtidigt. 

Men, der er også huller i osten 🍕

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 30 minutter siden, Jojojo skrev:

Helt ærligt, så er der officielt ingen kobling, men uofficielt er de som Ying og Yang, og jeg tror de går ned begge to samtidigt. 

Hvis man skal blive i din sammenligning, hvem er så hvad ? Hvem er helt og hvem er skurk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, Zorglup skrev:

Hvis man skal blive i din sammenligning, hvem er så hvad ? Hvem er helt og hvem er skurk ?

Det er faktisk et godt spørgsmål Zorglup.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 12 timer siden, Jojojo skrev:

Hvor sandsynligt tror i at de begge klarer frisag, og sætter et nyt dagsorden hvor demokratiet  bliver sat ude af spillet. og så glemmer vi lige Netanyahu.

Hvad er din mening

Trump skal som nok klare frisag bare vent og se, for det skulle ikke undre mig, han bliver genvalgt i 2020.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 11 timer siden, Zorglup skrev:

Zorglup du kan gå ud fra, at alle politikere uden undtagelse er skurke:D

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 12 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg har tidligere koblet Boris Johnson og Donald Trump sammen, noget som ikke er velset hos nogen, men noget tyder på at de har mere i fælles end de fleste tror på.

Boris J løber sandsynligt ind i en Folke afstemning han taber, og Donald T in en rigs retssag pga. hans mafia lignede praktikker'.

Hvad er din mening

Det har ikke noget at gøre med at det ikke er velset. Jeg personligt kunne ikke være mere ligeglad ved en evt kobling. Det har noget at gøre med at du er en af de eneste som kan se den kobling. Nu er koblingen så at Johnson MÅSKE løber ind i en folkeafstemning og Trump MÅSKE løber ind i en rigsretssag (hvilket han ifølge Demokraterne MÅSKE har været ved at løbe ind i i et par år indtil videre).

I så fald kan jeg fortælle at der også er en klar kobling mellem Trump/Johnson og Mette Frederiksen for hun løber nemlig MÅSKE ind i en dør 😉

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 11 timer siden, Jojojo skrev:

Mon ikke der også er et par huller i hovedet på både Trump og Johnson? og så er der forøvrigt ingen oste, der har så mange huller som Schweizer oste se selv:images?q=tbn:ANd9GcRR1m0Ws5Ri6R-fkQHwsob

Redigeret af dewey
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 13 timer siden, Jojojo skrev:

Hvad er din mening

Trump har alle dage være et midlertidige tilbageskridt, globalisering går sin gange og intet i USA, EU eller UK kan forhindre det på både godt og ondt.

En dag er både Trump og Boris fortid og så fortsætte vi hvor vi slap.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind