Christelk

Alle mod en

Recommended Posts

Christelk

Der var noget om at 25 skole - elever skulle skrive en lille hilsen på en gammeldags skrivemaskine . Men man fik jo ikke at vide om de allerede kunne skrive på sådan en , eller om de var instrueret i det. De havde højst fire minutter til at sætte papiret ind og skrive og putte det i en konvelut . Kun ni nåede det. Havde jeg vidst at ikke alle kunne bruge den i forvejen havde jeg nok også gættet på mange mindre. Og så var der også noget med at de skulle gætte hvor mange der fik tårer i øjnene af at skrælle løg . men man fik ikke at vide om det var mænd eller kvinder . De var udklædt som klovne , så det ikke så nemt kunne ses. Jeg tror at næsten alle kvinder kommer til at græde , men næsten ingen mænd ! Og også ved at skulle løfte en bil , godt nok  med  løftestænger sat på , fik man ikke at vide om det var mænd allesammen . Der var vist en kvinde blandt dem . Og havde det kun været  mænd havde de nok kunnet løfte den meget længere. I Sporten er mænd og kvinder jo også altid for sig Quizzen kommer om fredagen på DR 1 . kL. 20.OO  og varer en times tid . Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind