Jojojo

Hvor mang skive ost kan man skære af

Recommended Posts

Jojojo

DF,s nye klima løfter, altså de løfter som ikke indeholder luft som der findes i nogen oste skiver af navn. 

🍕🍕🍕

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hva' ?

Er du røget på Snapsen. 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 9 timer siden, ThomasSneum skrev:

Hva' ?

Det tror jeg ikke, det er meget mere kompliceret, jeg tror, det handler om etymologi:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.      Olsen
Skrevet (redigeret)
For 12 timer siden, Jojojo skrev:

DF,s nye klima løfter, altså de løfter som ikke indeholder luft som der findes i nogen oste skiver af navn. 

🍕🍕🍕

Waa Jow Jow Jow Jow, kommer der en hovedsætning også med genstandsled og hele pivtøjet i næste afsnit så? 

vh. Hr. Olsen

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 12 timer siden, ThomasSneum skrev:

Hva' ?

Som man siger på engelsk, The road of live is paved with good intentions.

Der gik koks i en af dem💬

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 15 minutter siden, Jojojo skrev:

Som man siger på engelsk,

eller på dansk - "Hver fugl synger med sit næb".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
1 time siden, Jojojo skrev:

Som man siger på engelsk, The road of live is paved with good intentions.

Der gik koks i en af dem💬

Du er undskyldt, min ven - sådan en Fredag aften kan jo hurtigt blive ALT for hyggelig - så vidt jeg husker, så kan du jo godt lide at få et lille glas sammen med 'your little misses'..? 😀

- og som de jo siger over there:

'Misses is the sweetest thing you'll ever have the good fortune of knowing. She's kind and thoughtful and always makes you feel happy. She's always there when you need her and her love cannot be matched. ❤️

Misses has the most amazing smile and you can't help but love it. She epitomizes the word sexy and her deep beautiful eyes will make your heart skip a beat. Misses has the most beautiful ass, is super sensual and loves to be intimate.

Misses is the most wonderful thing you'll ever know.' 💘

:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.      Olsen
For 15 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Du er undskyldt, min ven - sådan en Fredag aften kan jo hurtigt blive ALT for hyggelig - så vidt jeg husker, så kan du jo godt lide at få et lille glas sammen med 'your little misses'..? 😀

- og som de jo siger over there:

'Misses is the sweetest thing you'll ever have the good fortune of knowing. She's kind and thoughtful and always makes you feel happy. She's always there when you need her and her love cannot be matched. ❤️

Misses has the most amazing smile and you can't help but love it. She epitomizes the word sexy and her deep beautiful eyes will make your heart skip a beat. Misses has the most beautiful ass, is super sensual and loves to be intimate.

Misses is the most wonderful thing you'll ever know.' 💘

:banan:

Så du tror simpelthen at Jow Jow snakker i tunger fordi han har modtaget for meget mis?

vh. Hr. Olsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 timer siden, Hr. Olsen skrev:

Så du tror simpelthen at Jow Jow snakker i tunger fordi han har modtaget for meget mis?

vh. Hr. Olsen.

Jeg er glad for at jeg kunne sørge for lidt underholdning på en ellers trist fredag after for alle, men sig mig lige hr olson, du plejer ellers være så flink at sende alt mulige personlige beskeder eller trusler på en venligt måde, hvad er der sket med dig.?

Har du tabt din narresut ?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.      Olsen
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg er glad for at jeg kunne sørge for lidt underholdning på en ellers trist fredag after for alle, men sig mig lige hr olson, du plejer ellers være så flink at sende alt mulige personlige beskeder eller trusler på en venligt måde, hvad er der sket med dig.?

Har du tabt din narresut ?

Jow Jow.... jow jow jow jow. Flere ting siger mig at De hr. Jow Jow Jow Jow er identisk med Pøllemanden. Dels alle stavefejlene og så dels det faktum at De skriver at jeg har truet på en venlig måde. Jeg tager naturligvis stærkt afstand fra venlige trusler trusler skal være væmmelige. Men det ér nu rigtig nok at jeg har gjort Pølle (Dem) opmærksom på at han burde lukke ladedøren Og låse den. Så derfor må de være Pølle. En 3. ting er at De gør meget ud af at IKKE kende til en hr. Pølle Jørgensen på Krøngevej. Hvis man ikke kender Pølle efter så lang til som De har været her så er man enten stærkt retarderet eller også så prøver man at være snu og bortlede opmærksomheden fra sig selv.

Nåå Jow Jow = Pølle ?

vh. Hr. Olsen.

SS. Hár kopi.

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind