Dandegn

Pengemaskine under Øresund !!!!

Recommended Posts

Terence

Mon ikke de fleste et græskkatolsk.

Hvem gider kører tiæ Sverigestan.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Der foretages dagligt masser af tyvagtige hastighedsmålinger rundt om i landet, ingen tvivl om det... 

- men LIGE nøjagtigt i Øresundstunnelen giver det god mening at indskærpe kraftigt overfor bilisterne at holde farten nede.

En kollision dernede kan lynhurtigt blive fatal for mange mennesker hvis der opstår brand i et eller flere køretøjer. 😬

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Overhold reglerne. Det er vist ikke for meget at forlange.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Det var da overraskende og kedeligt de ikke blev længere og tog nogle flere.

Ser frem til de får fast fartkontrol der, så kan danskere holde sig fra speederen der.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Overhold reglerne. Det er vist ikke for meget at forlange.

Jeg har ærinde på Bornholm ca. hver 5. uge og kører derfor ofte til Ystad - og dermed frem og tilbage gennem den tunnel.

Jeg har vel efterhånden taget den tur 50+ gange - hver ENESTE gang jeg kørt med mine 90 km/t - så er jeg blevet overhalet af biler med markant højere fart.. 😬 

Det er som om visse bilister bare SKAL fyre den af når de kommer ned i røret - fatter det ikke helt, de to vognbaner ligger endda tættere sammen end oppe på vejen/broen.

Jeg er såmænd ikke selv nogen fart-engel oven på jorden, men det ER altså tåbeligt at køre som en idiot nede en tunnel. 

Bøderegn i Ø-tunnelen? - Ja tak! 👍

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 4 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Bøderegn i Ø-tunnelen? - Ja tak! 👍

Lad bare alle de Brian'r som er derude og kører i tunnelen betale sig ud af deres problem.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dandegn
For 19 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Der foretages dagligt masser af tyvagtige hastighedsmålinger rundt om i landet, ingen tvivl om det... 

- men LIGE nøjagtigt i Øresundstunnelen giver det god mening at indskærpe kraftigt overfor bilisterne at holde farten nede.

En kollision dernede kan lynhurtigt blive fatal for mange mennesker hvis der opstår brand i et eller flere køretøjer. 😬

"Tyvagtige hastighedsmålinger" Hvad er det ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On ‎20‎-‎09‎-‎2019 at 21:39, Dandegn skrev:

Jeg mangler helt at høre brok over at politiet har en pengemaskine kørende under Øresund !!!

Hej Dandegn,

Hastighedsgrænsen er der for at mindske skader og dødsfald.

Begynd at overhold dem. Så er det ikke en pengemaskine - problemet løst.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 12 timer siden, Dandegn skrev:

"Tyvagtige hastighedsmålinger" Hvad er det ???

Det er de tilfælde hvor den hårfine grænse imellem 'forebyggende indsats for trafiksikkerheden' og 'uniformeret landevejsrøveri' begynder at mudre lidt til...😬

Lad det være sagt med det samme - JEG er stor tilhænger af vores politi og jeg mener grundlæggende at man skal overholde de gældende hastighedsgrænser. 👍

Men, der bliver altså foretaget hastighedsmålinger på steder hvor politiet bare VED at der er sikre 'penge i kassen' - men hvor der samtidigt på ingen måde er tale om en specielt ulykkesramt lokation..

Dette er et faktum - ikke noget JEG bare skriver i bitterhed...

- jeg har faktisk kun modtaget EEN fartbøde gennem mine 44 år bag et rat - og det er ved at være 20 år siden.. 😀

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind