Jojojo

Trump færdigt

Recommended Posts

Jojojo

Skulle man tro alle rumors er Trump snart færdigt. 

Jeg tror han køber tid og holder ud lidt længere, if not for underholdnings skyldt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
1 time siden, Jojojo skrev:

Skulle man tro alle rumors er Trump snart færdigt. 

Jeg tror han køber tid og holder ud lidt længere, if not for underholdnings skyldt. 

Jeg forstår ikke lige hvorfor du har oprettet to tråde med samme emne med kort tids mellemrum.

Nå, men til emnet.

Er der sket noget nyt i forhold til Trump som tyder på han er færdig (som jeg ikke har hørt) siden du stiller spørgsmålet nu?

Indtil videre har demokraterne ikke gjort andet end at forsøge at få skovlen under Trump i snart tre år uden der rigtig er noget som har haft den store effekt. Tværtimod tænker jeg at alle disse effektløse angreb faktisk vil kunne styrke ham og gøre hans chance for genvalg endnu større.

Demokraterne derimod har efterhånden reduceret sig selv til et parti næsten udelukkende defineret af deres had til Trump og det tror jeg faktisk kan komme til at skade dem.

Så jeg tror ikke alene at han nok skal holde længere, men at han har en ganske god chance for genvalg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg tror Jojojo har røget sig en lille pibe her til aften. :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 4 timer siden, dna skrev:

Trumps approval rate ligger for øvrigt højere i øjeblikket end Obamas efter samme periode og det endda med en presse som hader Trump og elskede Obama.

https://www.newsweek.com/trump-approval-rating-higher-obama-1460076

Her er et godt overblik på hans approval rating.

https://fivethirtyeight.com/features/whats-going-on-with-trumps-approval-rating/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 39 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg ledte ikke efter approval ratings.

Det interessante i Newsweek, som efter hvad jeg har ladet mig fortælle læner mod venstrefløjen, er at Trump har overhalet Obama i de gennemsnitlige approval rating (altså ikke bare Rasmussen som altid ligger en del højere end de andre) efter samme embedsperiode og endda med pressen imod sig i modsætning til Obama. Det holder sikkert ikke ved da Obama begyndte at stige igen og Trump har været den mest stabile præsident i approval rating indtil videre så der er en vis sandsynlighed for at det fortsætter.

Det var som svar til Jojojo som åbenbart mener at Trump snart er færdig, men som jeg kan se det er der ikke noget som taler imod Trump nu i forhold til resten af hans embedsperiode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 18 minutter siden, dna skrev:

Jeg ledte ikke efter approval ratings.

Det interessante i Newsweek, som efter hvad jeg har ladet mig fortælle læner mod venstrefløjen, er at Trump har overhalet Obama i de gennemsnitlige approval rating (altså ikke bare Rasmussen som altid ligger en del højere end de andre) efter samme embedsperiode og endda med pressen imod sig i modsætning til Obama. Det holder sikkert ikke ved da Obama begyndte at stige igen og Trump har været den mest stabile præsident i approval rating indtil videre så der er en vis sandsynlighed for at det fortsætter.

Det var som svar til Jojojo som åbenbart mener at Trump snart er færdig, men som jeg kan se det er der ikke noget som taler imod Trump nu i forhold til resten af hans embedsperiode.

Trump har i een måling fået den højere vurdering, end Obamas absolutte dårligste måling, igennem hele hans periode. Vist ikke noget at råbe hurra for. 

Men det da flot af ham...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind