FranskStefanMedOst

Min datters veninde (på 15) vil sutte mine nødder

Recommended Posts

Lucianone
For 13 timer siden, modpol skrev:

Hvor meget en pige kan være yngre afholder jo også er ens alder.

En pige jeg ser engang imellem er 21 år yngre end mig og har ses med mellemrum de sidste 3 år, dvs. fra hun var 19.

Vil ville man af indlysende årsager ikke kunne gøre i en alder af 25.

Det er klart, at er man 58, er det ikke noget problem at være sammen med en på 35, hvis begge parter har lysten.

Men en 35 årig kan jo ikke lige være sammen med en, som er 23 år yngre. Det bliver så til en 12 årig og så er det ulovligt.

Men jeg har det selv sådan, at hvis bare folk er myndige, skal ingen blande sig, hvis de ellers selv kan lide deres samkvem. Så kan folk moralisere nok så meget over, hvis det er en 18 årig og en 70 årig. Man kan nok have moralske skrupler, men sagen er bare den, at hvis de begge tænder på det, er der jo intet at komme efter.

Hvis den unge er under 18, men over den seksuelle lavalder på 15, skal man nok være lidt mere forsigtig. Men igen mener jeg, at hvis forholdet er gensidigt og dejligt for begge parter, kan en 15 årig for min skyld godt være sammen med en 52 årig. Men der er så ingen tvivl om, at der godt kan blive en hulens masse ballade, hvis forældrene til den unge finder ud af det. Så derfor skal man nok være lidt forsigtig med at indlade sig med en 15-16 årig, hvis man er 40-50 år gammel eller ældre. Men jeg har da hørt om sådanne forhold, som har fungeret. Jeg har hørt om en bøsse, jeg ikke selv kender, men som jeg har hørt om ad omveje. Da han var i starten af 40´erne fandt han en 16 årig ung knægt, som gerne han blev elsker med. Knægten tændte på dominans og på at være underdanig og derfor søgte han en noget ældre type. De hygger vist stadig i dag, selvom manden er i 50´erne og knægten nu er omkring de 30. Så det slags forhold KAN godt fungere. Men knægten havde vist også et dårligt forhold til sine forældre. Det er nok sværere at få det til at fungere med en på 15-16, der har et tæt forhold til sine forældre. Fordi så VIL forældrene altid blande sig og skride ind - uanset om pigen eller drengen SELV vil forholdet. Ja, så tror forældre altid at de SKAL blande sig, også selvom det ikke nødvendigvis er for den unges bedste at skride ind i et forhold, som han eller hun selv oplever som positivt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Opdeæ lige i den smøre i afsnit ellers kan jeg ikke læse det. Jeg er havæblind,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

De har fundet en Dino i Japan som antyder ar vi enang har gået på to ben og ikke været aber.

Wauw jeg prøvede det lige selv.

Altså kun bruge mine ben til at gå på og fx føre et glas op til min hals og drikke af.

Keg må være hr olsen nr 2 for så blev jeg anholdt som værende sindyg gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.      Olsen
Skrevet (redigeret)

Husk at fjerne alle hår på dine nødder før hun sutter da det er i overensstemmelse med gældende mode pt. Du kan også lige undersøge om hun selv er af hårløs race først. Det er altid bedst hvis man kan se varerne.

vh. Hr. Olsen.

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On 21.9.2019 at 04:15, snoozz skrev:

De har fundet en Dino i Japan som antyder ar vi enang har gået på to ben og ikke været aber.

Wauw jeg prøvede det lige selv.

Altså kun bruge mine ben til at gå på og fx føre et glas op til min hals og drikke af.

Keg må være hr olsen nr 2 for så blev jeg anholdt som værende sindyg gg

Hr. Olsen anklager dig vel snart for at være hr. Jørgensen he he

Du bor jo også på samme egn, sååååååååååååå

Ja, men det var et interessant Off Topic, du kom med i linie 1. MENNESKETS OPRINDELSE.

Jeg tror ikke på, at vi stammer fra aberne. Det er et hoax, eliten har fundet på for at skjule sandheden fra os.

Biblen har beretningen om slangen, der fristede mennesket.

Du taler om dino´er.

Som jeg opfatter det, er mennesket i virkeligheden en fjern slægtning til dinosaurerne. Vi nedstammer direkte fra den. Det er derfor, nogle hævder, at vi mennesker er en slags reptiler/reptilians. David Icke, den engelske forfatter og foredragsholder, har argumenteret for dette.

Når vi menneskers hud bliver tør, bliver den skællet ligesom slangers. Og vi mennesker er det eneste dyr UDOVER slagen, der kan lave den der s-lyd SHHHHY, SHHHHY. 

Med andre ord tror jeg på, at vi mennesker nedstammer fra dinosaurerne. Vi er en videreudvikling af dinosaurerne og er en avanceret dino på to ben. En HUMANOID REPTIL aka en REPTILIAN (som det hedder på engelsk).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind