FranskStefanMedOst

Min datters veninde (på 15) vil sutte mine nødder

Recommended Posts

FranskStefanMedOst
Skrevet (redigeret)

Jeg ved ikke om jeg skal sige ja, på den ene side ville det være luksus, men på den anden side er det ulovligt. Hvad skal jeg gøre?

download (14).jpg

Redigeret af FranskStefanMedOst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det er ikke ulovligt. Bare du ikke tvinger hende til det. Men nu siger du jo selv hun gerne vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Hvad mener du med det er ulovligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Tvivler på alvoren bag debatoplægget....

MEN skal jeg tage det lidt seriøst og lade som om, at tilbuddet er ægte og autentisk, vil jeg sige, at jeg synes ikke, at hverken en far eller en mor bør dyrke sex med sine børns kammerater, i hvert fald ikke så længe de er under 18. Er de over 18, er der på sin vis frit slag. Men moralsk er der vel stadig et problem? 

Sex med unge på 15-16 år er sådan set lovligt, men på betingelse af, at der ikke finder grov grooming sted eller at der ikke er et afhængighedsforhold mellem parterne (lærer-elev f.eks.). Personligt er jeg ikke forarget over, at voksne dyrker sex med teenagere. Den slags har foregået gennem hele historien og det er biologisk fuldstændigt normalt, at man kan tænde på teenagere, da mange af dem er sprøde og lækre i kroppen. Jeg er ikke forarget over det. Men samtidig skal man også som voksen være sit ansvar bevidst og lade være med at forføre helt unge mennesker ud i situationer, hvor de ikke kan bunde. Det er derfor vi har lovgivning imod grooming.

Men hvis trådstarter har en fantasi om sex med helt unge piger (og det er som sagt en fantasi, jeg finder helt naturlig og som ikke forarger mig), synes jeg det ville være bedre at finde en 18-20 årig på nettet eller måske en ung glædespige på den alder - end at indlade sig med sin datters veninder. Men han bestemmer da helt selv, hvad han vil og gør. Han risikerer så bare at ødelægge forholdet til sin datter, hvis forholdet til en af hendes veninder opdages.

Dog er der tit en vis form for hykleri forbundet med denne slags forhold. De fleste er enige om, at en mand, der indlader sig med en 15-16 årig veninde til sin datter, er et svin. Men hvis en moden kvinde har sex med sin søns kammerater, er der jo mange, der bare synes det er frækt og at hun er en dejlig frisk milf. Jeg vil derfor igen igen opfordre til, at vi ikke kønsdiskriminerer - men i stedet ser ens på disse forhold, uanset om det er en mand eller en kvinde, der er involveret. Det er hverken værre eller bedre, hvis det er en mand end hvis det er en kvinde. Eller omvendt. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tapdance
Skrevet (redigeret)

Under antagelse af at TS er alvorlig i sit indlæg, og at der er tale om at omtalte pige er interesseret i at befalme hans kønsdele med munden, så må jeg bare sige "lad være".  Det er ikke fordi jeg har noget principielt imod en sexuel relation imellem en teenager og en voksen (så længe der ikke er tale om familie og deltagelse er frivillig for begge parter), men der er bare ALT for mange ting, der kan medføre dårlige konsekvenser ved sådan en handling. 

Det er meget dejlig at få suttet sine nødder, men så er det fand'me heller ikke bedre.  Og det er bare ikke risikoen værd mht. hvordan familie og omvenden eventuelt kunne tænkes at reagere, hvis det skulle komme frem på et tidspunkt.

Og hvis der er tale om sådan nogle nødder man spiser, så må det sgu' være op til TS selv at vurdere.  Personligt ville jeg dog nok betakke mig for at have nogen til at sutte på nødder jeg evt. selv agtede at spise...

Redigeret af tapdance
tastefejl
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Jeg har engang prøvet hvor min "magtposition" gjorde det forkert. Selvom aldersforskellen ikke var ret stor.

Da jeg var 18 år (også før) arbejdede jeg på en grillbar. Men jeg blev så 18, hvilket betød at jeg kunne være "chef" når grillmutter selv holdte fri en gang imellem.

En dag ansatte hun så en pige på 16 år. Og hun var godt nok flot. Havde jeg mødt hende på en bytur havde jeg  uden tvivl hoppet på hende uden at tøve ;)

Hun flirtede dog helt vildt når vi bare var alene på job og der ikke lige var nogen kunder. Må indrømme at jeg var meget tæt på at give hende en tur i baglokalet flere gange, men så kom der altid en kunde og forstyrrede.

Men kæft hvor var det irriterende at rende rundt med stiv pik på i 5-6 timer af gangen.

Så det blev aldrig til noget fysisk.

Og nej det er ikke ren indbildning, for på sin sidste arbejdsdag sagde hun på vej ud af døren at hun synes jeg var lækker og var forelsket i mig ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 9 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg har engang prøvet hvor min "magtposition" gjorde det forkert. Selvom aldersforskellen ikke var ret stor.

Da jeg var 18 år (også før) arbejdede jeg på en grillbar. Men jeg blev så 18, hvilket betød at jeg kunne være "chef" når grillmutter selv holdte fri en gang imellem.

En dag ansatte hun så en pige på 16 år. Og hun var godt nok flot. Havde jeg mødt hende på en bytur havde jeg  uden tvivl hoppet på hende uden at tøve ;)

Hun flirtede dog helt vildt når vi bare var alene på job og der ikke lige var nogen kunder. Må indrømme at jeg var meget tæt på at give hende en tur i baglokalet flere gange, men så kom der altid en kunde og forstyrrede.

Men kæft hvor var det irriterende at rende rundt med stiv pik på i 5-6 timer af gangen.

Så det blev aldrig til noget fysisk.

Og nej det er ikke ren indbildning, for på sin sidste arbejdsdag sagde hun på vej ud af døren at hun synes jeg var lækker og var forelsket i mig ;)

Umiddelbart er mit bud at du godt måtte hoppe på hende der da du jo ikke som sådan er en chef.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 10 timer siden, FranskStefanMedOst skrev:

Jeg ved ikke om jeg skal sige ja, på den ene side ville det være luksus, men på den anden side er det ulovligt. Hvad skal jeg gøre?

download (14).jpg

Du skal sikre dig at hun ikke har allergi, men ellers er nødder sundt. Jeg tror dog ikke det er nok bare at sutte på dem. De skal tygges godt og sluges 😉

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

DNA.

Ja du har ret. Jeg var jo ikke som sådan "chefen" kun af højere "rang" end hende ;)

Fortryder lidt nu jeg ikke gjorde det så ;)

På den anden siden, så har jeg ikke meget lyst til at få TYGGET mine nødder. Suttet på dem er fint nok ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind