Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst Gospel

Jesus optog.

Recommended Posts

Ethanol-Erik
1 time siden, Gospel skrev:

Jeg er Kristus Følger...

DET synes jeg er sejt.! 👍

Det dersens' med 'følgere' er faktisk det helt store i disse tider - f.eks. har Cristiano Ronaldo over 84 millioner følgere på Instagram... :banan:

Volbeat ligger noget længere nede, men har dog stadig flotte ca. 1,8 millioner følgere - på Facebook at bemærke.. 🤠

- selv følger jeg Søren Ryge Petersen - du ved, det er lissom mere mit tempo, bare daske rundt i haven med hunden Yoyo - og måske lidt snak om nogle georgineknolde der skal tages op inden vinteren... 🌻🐶

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel
For 9 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Det dersens' med 'følgere' er faktisk det helt store i disse tider - f.eks. har Cristiano Ronaldo over 84 millioner følgere på Instagram... :banan:

Volbeat ligger noget længere nede, men har dog stadig flotte ca. 1,8 millioner følgere - på Facebook at bemærke.. 🤠

- selv følger jeg Søren Ryge Petersen - du ved, det er lissom mere mit tempo, bare daske rundt i haven med hunden Yoyo - og måske lidt snak om nogle georgineknolde der skal tages op inden vinteren... 🌻🐶

Ja der er nok man kan følge, det hele, nok ikke lige sundt... Søren Ryge kan jeg godt huske, og det sker der i hvert fald ikke noget ved :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, Gospel skrev:

en der mener man skal følge helt bestemte doktriner og det er det vigtigste i livet, men det er ikke det Bibelen siger...

Det er lige præcist det Biblen siger at kristnede skal for at opnår Guds godkendelse og i utvetydige vendinger.

Det er var det godt vi fik klarhed over at du ikke er religiøs, kristen eller tror på Bibelen. Så er du jo fri til at tro på andre fabler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, Gospel skrev:

. Jeg følger blot Bibelens  vejledning, helt og fuldt. Jeg kan ikke rigtig se, at en person som konsekvent nægter at læse hvad jeg skriver, men blot håner mig og alt hvad jeg tror på, er noget jeg skal bruge min tid på. Jeg har vel tre til fire gange fortalt vedkommende, at jeg ikke tror på genfødsel, at jeg aldrig har skrevet om det og at bogen jeg delte

Enhver kan læse at det du siger ikke er korrekt. Du henviste til en bog som om at du troede på det som bogen siger, så det er var kun en rimelig antagelse.

Enhver kan læse i Biblen og at den stille krav som Guds frygtige kristne, du selv erkender ikke at følge Biblens krav, dermed følger du heller ikke vejledning, helt og fuldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, Jojojo skrev:

Hvis jeg forstår det rigtigt har du papirer som beviser at du er kristent, og der kan være særdeles gode grunde til dette såsom for at nægte militær tjeneste, diverse former for frivilligt hjælp fordi du netop"" ikke"" tilhører den tro,s retning.

Det kan også være kæmpe fordel at få papirer på sin tro, f.eks. du vil gifte dig med en Jøde, eller en JV,r  dem som mulig ikke er sande kristen ifølge din tro.

Jeg skriver det bare for at få en forståelse hvad for en karl du er når du nu prøver at forklare.

Jeg til gengæld er født som kristent og er nu gift med modpartiet, protestanten, og der er ingen slinger i valsen herfra

En protestant er også en kristen selvom det ikke er det samme som eks. JV. Så kan man diskutere om de er sande kristnede, men kristne er de faktuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, Gospel skrev:

Jeg er bare ganske almindelig Bibelsk troende kristen... Der er ikke to retninger, det er noget mennesker har skabt... Der er en Jesus og en Bibel, og det er hvad jeg følger og tror på. Jeg skal ikke slippe for noget :) 

Nu har du jo sagt at du ikke tror på at du skal følge de krav Biblen stille, så opfylder du jo ikke definitionen på kristen, en det tror på Jesus eller Jave/Jehova.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 14 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Hvor mange følgerer har Kristus egentlig og hvad poster han?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On ‎20‎-‎09‎-‎2019 at 09:05, modpol skrev:

Hvor mange følgerer har Kristus egentlig og hvad poster han?

Nu KAN der selvfølgelig være tale om en anden platugle, men det ligger vist i omegnen af 1,7 millioner følgere:

https://www.instagram.com/jesus_the_lord_/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Hvis han er 2000 år gammel så holder han sig godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...