Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst Gospel

Jesus optog.

Recommended Posts

Gæst Gospel
For 5 minutter siden, Jojojo skrev:

Gud til gengæld vil aldrig ignorere en person skriver du selv, dermed er ingen spild af tid men værdi fulde efterkommere, altså hvis jeg forstår dig rigtigt. 

Jo det vil han faktisk, hvis du forkaster ham... Men du kan altid vende om og komme til ham. Men der står mange steder i Bibelen, at vi blot skal vende om og gå, i den her slags situationer og at vi aldrig skal indlade os på diskussioner. Alle har deres frie vilje, og selvom jeg ville ønske alle blot lyttede og tog i mod med det samme, så er det jo langt fra virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 27 minutter siden, Gospel skrev:

Jeg vælger hermed at ignorere dig, du er ganske enkelt spild af tid.

Arrrh Gospel vær nu ikke så hjerteløs over for Modpol, det kan du slet ikke forsvare over for Jesus.💟

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel
Lige nu, dewey skrev:

Arrrh Gospel vær nu ikke så hjerteløs over for Modpol, det kan du slet ikke forsvare over for Jesus.💟

He he, i min optik er det ham der har taget det valg, men jeg har før taget fejl :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 5 minutter siden, Gospel skrev:

He he, i min optik er det ham der har taget det valg, men jeg har før taget fejl :) 

errare humanum est:kys:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 58 minutter siden, Jojojo skrev:

Hvad F, skal han så i byen her. 

Kontrollere om retfærdigheden sker fyldest!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 13 minutter siden, Gospel skrev:

Jo det vil han faktisk, hvis du forkaster ham... Men du kan altid vende om og komme til ham. Men der står mange steder i Bibelen, at vi blot skal vende om og gå, i den her slags situationer og at vi aldrig skal indlade os på diskussioner. Alle har deres frie vilje, og selvom jeg ville ønske alle blot lyttede og tog i mod med det samme, så er det jo langt fra virkeligheden.

Så må du bare sætte mig på din ignorerings liste 🔥, så en slags håbeløse Gud med en kort lunte 💣 kan jeg ikke bruge til noget som helst, jeg er en sønder 🍾 til den dag jeg doer ✝️

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
1 time siden, Gospel skrev:

Jeg er ikke religiøs, og ingen af dem jeg skal med er religiøse.

Du skriver (om 'gud'):

'Jo det vil han faktisk, hvis du forkaster ham... Men du kan altid vende om og komme til ham. Men der står mange steder i Bibelen, at vi blot skal vende om og gå, i den her slags situationer og at vi aldrig skal indlade os på diskussioner. Alle har deres frie vilje, og selvom jeg ville ønske alle blot lyttede og tog i mod med det samme, så er det jo langt fra virkeligheden.'

Citat slut.

Arh, noget ER der jo 'galt'... :fløjt:

Det virker jo ikke just som ord skrevet af en gudeløs hedning (som mig) - vel mere som en de dér pæææne ældre damer som ringer på min dør med jævne mellemrum... :banan:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, Gospel skrev:

Jeg vælger hermed at ignorere dig, du er ganske enkelt spild af tid.

Kan jeg godt forstår, en som stille spørgsmålstegn ved din tro og grundlaget for din tro også.

Jeg tænke nok at du ikke have lyst til at blive afsløret på den måde, men du fik også en advarsel først og sagde så ja :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, Jojojo skrev:

Gud til gengæld vil aldrig ignorere en person skriver du selv, dermed er ingen spild af tid men værdi fulde efterkommere, altså hvis jeg forstår dig rigtigt. 

Du fik heller aldrig svare på dit forhold til Jehovas vidner som du antyde du have snakket med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, Gospel skrev:

Det korrekt "gå og synd ikke mere", den fortabte søn osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...