Gæst Gospel

Jesus optog.

Recommended Posts

Gæst Gospel

"Han er min glæde, han er min sang,

ham vil jeg prise livsdagen lang,

ham skal jeg evigt love hos Gud,

han er min brudgom, jeg er hans brud!"

28 september er der Jesus optog i København.

Til debat: Kommer du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 15 timer siden, Gospel skrev:

NEJ!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 16 timer siden, Gospel skrev:

Det bliver et nej herfra...

Og det skyldes ikke at jeg ikke kan den dag, men derimod at min personlige holdning til ALLE former for religiøsitet er, at det er tudetosset - ja, vel nærmest at betegne som den største massepsykose i al den tid der har eksisteret mennesker på denne jord - uanset hvilke trosretninger der måtte være tale om...😬 

MIN personlige mening om religiøse mennesker er, at de er mennesker som af én eller anden årsag ikke selv magter eller evner at tage ansvar og hånd om egen tilværelse og derfor har brug for en usynlig ven eller sutteklud til at vejlede, retfærdiggøre, trøste eller beskylde for de hændelser, glæder eller sorger som livet nu engang byder os alle...

Men tak for invitationen - og rigtigt godt optog til dig.. 👍

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 18 timer siden, Gospel skrev:

Men hvis du ikke er kristen og tror på Biblen, men i stedet tror på reinkarnation, hvorfor kommer du så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 22 timer siden, Gospel skrev:

Jeg vil vende spørgsmålet om, Kommer han.

Og HVIS han nu kommer, så vil jeg i hvert fald ikke, jeg ved at han specielt den dag, vil svigte mange andre når han dukker op i København.

Millioner af mennesker sulter og de har i høj grad brug for hans hjælp, Der er mindst 6 naturkatastrofer som kræver hans fulde opmærksomhed, og der er mindst 2.950.000.000 personer som beder om hans hjælp.

Hvad F, skal han så i byen her. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel
For 7 timer siden, dewey skrev:

NEJ!

Det er jeg oprigtig ked af, for jeg gad godt møde dig irl. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel
For 5 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Det bliver et nej herfra...

Og det skyldes ikke at jeg ikke kan den dag, men derimod at min personlige holdning til ALLE former for religiøsitet er, at det er tudetosset - ja, vel nærmest at betegne som den største massepsykose i al den tid der har eksisteret mennesker på denne jord - uanset hvilke trosretninger der måtte være tale om...😬 

MIN personlige mening om religiøse mennesker er, at de er mennesker som af én eller anden årsag ikke selv magter eller evner at tage ansvar og hånd om egen tilværelse og derfor har brug for en usynlig ven eller sutteklud til at vejlede, retfærdiggøre, trøste eller beskylde for de hændelser, glæder eller sorger som livet nu engang byder os alle...

Men tak for invitationen - og rigtigt godt optog til dig.. 👍

Jeg er ikke religiøs, og ingen af dem jeg skal med er religiøse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel
Skrevet (redigeret)
For 17 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg vil vende spørgsmålet om, Kommer han.

Og HVIS han nu kommer, så vil jeg i hvert fald ikke, jeg ved at han specielt den dag, vil svigte mange andre når han dukker op i København.

Millioner af mennesker sulter og de har i høj grad brug for hans hjælp, Der er mindst 6 naturkatastrofer som kræver hans fulde opmærksomhed, og der er mindst 2.950.000.000 personer som beder om hans hjælp.

Hvad F, skal han så i byen her. 

Han er på indersiden af enhver der har taget i mod ham, så han er overalt hvor der er født på ny kristne... Hvis du så den video jeg delte i en anden tråd, om netop dette emne, så kan du se hvorfor der ikke er mad nok til alle, det har intet med Gud at gøre, for han har skabt rigelig med mad, mennesket fordeler det bare ikke særlig godt... Kig på dit eget bord i aften, kunne du gøre det bedre?

Redigeret af Gospel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Gospel
For 4 timer siden, modpol skrev:

Men hvis du ikke er kristen og tror på Biblen, men i stedet tror på reinkarnation, hvorfor kommer du så?

Jeg vælger hermed at ignorere dig, du er ganske enkelt spild af tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 18 minutter siden, Gospel skrev:

Jeg vælger hermed at ignorere dig, du er ganske enkelt spild af tid.

Gud til gengæld vil aldrig ignorere en person skriver du selv, dermed er ingen spild af tid men værdi fulde efterkommere, altså hvis jeg forstår dig rigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind