ElskerFolieBalloner

Hvor finder man Reese's Spread?

Recommended Posts

ElskerFolieBalloner

Jeg går og leder efter Reese's Spread men den er udsolgt hos ikiosk og de lokale butiker sælger kun kedelige danske vare. reese's spread er den der peanut butter med cocolade til at komme på brød osv langt bedre end normal plain peanut butter, fordi peanut butter smager bedre når det er blandet op med Chocolate men de danske butiker i min hjemby er for danske for min smag... findes der nogen speical butiker som sælger Amerikanske vare med stort udvalg ud over ikiosk på nettet? at lave peanut butter med Chocolate bliver aldrig det samme som ægte Reeses Spread...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.     Olsen
Skrevet (redigeret)

Jeg er ret sikker på at man kan få Reese Spread i Brugsen i Maribo. Men du kan lige sende Pølle en mail på [moderation] eller ringe ham ringe på [Moderation] så kan du lige spørge om han evt vil tage et par glas med når han skal hente elefanter og Ekstrabladet i morgen. Du kan bare skrive din adr. her så han ved hvor han skal sende det hen - eller han kan evt. også komme forbi på triletten, det aftaler I bare. Han er super hjælpsom. Men ikke noget med at invitere ham indenfor hvis du har det rent ! Så er du advaret.

Har du set at der er rigtig mange nye pigeballoner inde i Tivoli forresten? og betydeligt frække!! Så der lidt at rive i.

vh. Hr. Olsen.

Redigeret af ThomasSneum
Personoplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.