John.J.J

Gangstalkingcrimes

Recommended Posts

John.J.J

Hejsa.

Og tusind tak fordi i vælger at læse med her.

Syntes at i skulle få øje på min historie her, som jeg detikere til Politik,Efterforskere,Sundhedssektoren og alle dem som kunne få gavn af min historie udover den alm befolkning.

Det er på ingen måder nogle som helst reklame eller noget som helst andet i den retning, selvom jeg smider et link ind her til en hjemmeside jeg har oprettet.

Jeg har udelukkende måtte lave den hjemmeside fordi jeg ønsker at folk skal få øjne op for noget som er kendt for at forgå ude den store verden, alle andre steder end danmark.     

Det er meget mere end alvorligt og jeg ønsker at i får historien a vide herinde, ligesom jeg må vælge at sende den alle mulige andre steder hen.

At jeg skal sættes i en position hvor jeg må bruge så meget tid/energi/økonomi osv for at redde mig selv ud af en situation andre har tilbudt mig, hvor sagen bliver serveret lige til højrefoden er mig ubegribelig, men alligevel ikke.

Og hvor jeg oven i købet måtte lave en værktøj der kan bruges inden for politiet/anklagermyndigheden osv for at bevise at et menneske bliver udsat for terror med teknologi, som til dags dato ikke er bevist endnu også vælger man ikke at tage imod det, man kan nok ikke bruge det.

Kan nogle se problemet i at opfinde et stykke værktøj, som sætter lyd på for det menneskelige øre ang kommunikation med synthetic telepathy.

Kommunikationen er ikke engang en anerkendt kommunikationsom findes og er i brug på verdensplan.

Så det gøre bare min mission endnu vanskeligere, da det så nok åbner op for en masse andre spørgsmål ang hvordan og hvorledes fungere den kommunikations vej/i hvor mange år har den fandtes/hvor mange har været raske/hvor mange er raske/hvem, hvordan og hvorledes/hvorfor bruger man den ikke/hvorfor misbruger man den teknologi osv.

Det har for mange omkostninger for det enkelt menneske/den offentlige sektor osv.

Og i forhold til sundhedsvæsnet, hvor stor glæde vil de ikke have at der findes en teknologi som er i stand til at aflytte og påføre et menneske kommunikation.

Tro mig den findes den teknologi og har ihvertfald været i misbrug herhjemme siden ca 2007.

Jeg ønsker ikke at debattere og jeg håber i forstå hvorfor, når i har læst min side her og sådan noget er meget mere end virkeligt og man har gjort mange ting for at ned prioritere det område/min situation som jeg viser ved dette link og skriver om.

De fleste har ønsket at hjælpe mig igennem årene og ingen kender min historie ordenligt, som jeg har valgt at lave den her.

Håber i vil videre sende min info/min hjemmeside hvis i kender nogle som vil være i stand til at rode med teknologi/har noget at skulle have sagt i det offentlige rum/efterforskere/tidligere efterforskere osv.

Tusind tak på forhånd

https://stopgangstalkingcrimes.dk/

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg synes, at gangstalking er et alvorligt emne, som bør tages seriøst.

Det er et faktum, at det er noget, der finder sted. Reelt er det en organiseret og avanceret form for voksenmobning, som på højeste plan er organiseret ovenfra - f.eks. for at tie folk ihjel, der er ubekvemme for eliten. Eller gangstalking kan også bruges i en virksomhed, hvis en medarbejder opfattes som besværlig og enerådig.

Jeg kan opfordre til at se CREATRIX13´s kanal på Youtube. Han har flere gange berettet om, hvordan han er blevet gangstalket, fordi han turde sige ting, der var upopulære blandt magtens mænd. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
John.J.J
On 14.9.2019 at 23:07, Lucianone skrev:

Jeg synes, at gangstalking er et alvorligt emne, som bør tages seriøst.

Det er et faktum, at det er noget, der finder sted. Reelt er det en organiseret og avanceret form for voksenmobning, som på højeste plan er organiseret ovenfra - f.eks. for at tie folk ihjel, der er ubekvemme for eliten. Eller gangstalking kan også bruges i en virksomhed, hvis en medarbejder opfattes som besværlig og enerådig.

Jeg kan opfordre til at se CREATRIX13´s kanal på Youtube. Han har flere gange berettet om, hvordan han er blevet gangstalket, fordi han turde sige ting, der var upopulære blandt magtens mænd. 

Tusind tak det var en pæn kommentare, som jeg sætter pris på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 7 timer siden, John.J.J skrev:

Tusind tak det var en pæn kommentare, som jeg sætter pris på

Jamen, jeg tager bestemt emnet alvorligt. Jeg har set nok info til, at jeg er overbevist om, at fænomenet eksisterer. Det er nok mest udtalt i f.eks. USA eller for den sags skyld også i mere eller mindre diktaturiske regimer som Kina, Nordkorea o.s.v. I Kina er gangstalking jo sat officielt i system. Så enhver, der afviger fra normen i Kina, får hele samfundet på nakken og bliver sat i bås som en unyttig eller uværdig borger. Men også i USA er det min opfattelse, at især CIA udøver gangstalking i betydeligt omfang. Bl.a. overfor borgere, der er lidt for skæve eller som man ikke passer ind. Jeg har set flere Youtubevideoer med amerikanere, der hævder at være blevet gangstalket (sikkert af CIA og systemet), fordi de havde nogle kontroversielle holdninger. F.eks. mente at 9/11 var et Inside Job eller at månelandningen var fup og fidus. Mener man den slags i USA, kan man godt risikere at blive stalket af efterretningstjenesten og systemet.

Whistleblowers og Insiders har også fremført, at de trådløse teknologier bruges til gangstalking. Sådan noget som smartphones kan jo bruges til at overvåge og udspionere folk, som myndighederne har i søgelyset. Eller man kan udsende nogle signaler og frekvenser, som giver folk hovedpine eller giver dem andre sære symptomer. CIA har i årevis eksperimenteret med bl.a. mindcontrol/tankekontrol, hvor man har "targeted" (udpeget) bestemte personer til at blive forsøgskaniner. Og man er naiv, hvis man ikke mener, at de også i virkelighedens verden udfører den slags ugerninger. Naturligvis gør de da det!

Der foregår givetvist også den slags i Danmark, dog sikkert i mindre målestok. Jeg har i hvert fald hørt om folk, der er blevet gangstalket også her i Danmark. Jeg selv har i et ganske vist lille omfang også oplevet det. Jeg havde en Youtube-kanal, hvor jeg havde nogle videoer med nogle kontroversielle synspunkter. På et tidspunkt begyndte der hele tiden at dukke nye anonyme brugere op, som hetzede mig og svinede mig til. Det virkede som ren gangstalking. jeg tror selv, at det var myndighederne, der ville genere mig, fordi jeg kom for tæt på nogle sandheder. Bl. udstillede jeg magtelitens mange falsk flag-operationer, som de jo baserer deres mange ulovlige krige i Mellemøsten på! - Det kan godt have været nogle fra efterretningstjenesten eller regeringsniveau. Måske den ekstremt magtfulde frimurerloge? - og det endte med at Google lukkede min kanal på et MEGET søgt og tyndt grundlag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind