Hr.     Olsen

Psykisk uligevægtig fusentast-nabo

Recommended Posts

Hr.     Olsen

af Hr. Olsen, Lige nu i Åbent forum 

Min nabo tér sig helt åndsvagt for tiden idet han uopfordret går ud på gårdspladsen med jævne mellemrum og råber “POLITI POLITI POLITI !!!” og så står han og knytter næverne over hovedet over mod mig som om jég har gjort noget !? Brægehovedet kommer med sprogets værste gloser og insinuerer at jeg skulle stå bag et identitets tyveri rettet mod brægehovedet ! Han påstår tilmed jeg har fremvist legitimation tilhørende ham oppe i Maribo og at jeg skulle have misbrugt hans krop (fy for den lede) OG at jeg skulle have kommet med tilnærmelser mod fjollehovedet af pervers og homofil art. Når man alene tænker på stanken fjollehovedet udsender og efterlader når han står og flagrer ude på gårdspladsen og fabler og voodo, bøsser med snoretræk og totempæle der kan pustes op, ja så tænker man jo på ‘hvor er distriktspsykiatrien henne når man har brug for dem?” Skal jeg ringe til politiet? Jeg er ikke glad for at have fjolset rendende rundt med fuld terræn frihed. Kan DinNazidebat hjælpe?

vh. Hr. Olsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ham selv.
For 13 timer siden, Hr. Olsen skrev:

af Hr. Olsen, Lige nu i Åbent forum 

Min nabo tér sig helt åndsvagt for tiden idet han uopfordret går ud på gårdspladsen med jævne mellemrum og råber “POLITI POLITI POLITI !!!” og så står han og knytter næverne over hovedet over mod mig som om jég har gjort noget !? Brægehovedet kommer med sprogets værste gloser og insinuerer at jeg skulle stå bag et identitets tyveri rettet mod brægehovedet ! Han påstår tilmed jeg har fremvist legitimation tilhørende ham oppe i Maribo og at jeg skulle have misbrugt hans krop (fy for den lede) OG at jeg skulle have kommet med tilnærmelser mod fjollehovedet af pervers og homofil art. Når man alene tænker på stanken fjollehovedet udsender og efterlader når han står og flagrer ude på gårdspladsen og fabler og voodo, bøsser med snoretræk og totempæle der kan pustes op, ja så tænker man jo på ‘hvor er distriktspsykiatrien henne når man har brug for dem?” Skal jeg ringe til politiet? Jeg er ikke glad for at have fjolset rendende rundt med fuld terræn frihed. Kan DinNazidebat hjælpe?

vh. Hr. Olsen.

Sjovt du nævner det "Hr. Olsen" jeg har sjovt-nok også en nabo, han har lidt problemer med sin afføring, men OK!, ham om det, men nu har han anskaffet sig et æsel, som han af og til står bag ved?, i lidt tid, æslet hyler og skriger, men "min nabo" bliver jo ved med at skubbe bag på den, helt ærligt ikke "Hr. Olsen" er mennesker ikke underlige engang imellem, jeg tænkte engang på at tage et billedet af det, men du ved, privatlivet er noget underlige folk har for sig selv, ikke, Sjovt min nabo har samme bælte som det du har. Poul Jørgensen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.     Olsen
Skrevet (redigeret)

Hov hov tyv tror hver mand stjæler og bare fordi man bor på Krøngevej og har mit bælte så har man ikke automatisk adgang til voodoo på gårdspladsen bare fordi jeg bor på Krøngevej også. I modsætning til en “vis anden” så benytter jeg mit bælte til at holde mine fløjlsbenklæder oppe her i det ruskende efterår. Jeg benytter altid fløjlsbenklæder fra 1/9 - 1/6 da det holder forplantningsorganerne lune og parate til lidt aftenaction med fruen. Dyrker du stadig sodomi nu hvor landbetjenten holder et vågent øje? 

vh. Hr. Olsen.

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 34 minutter siden, Hr. Olsen skrev:

Hov hov tyv tror hver mand stjæler og bare fordi man bor på Krøngevej og har mit bælte så har man ikke automatisk adgang til voodoo på gårdspladsen bare fordi jeg bor på Krøngevej også. I modsætning til en “vis anden” så benytter jeg mit bælte til at holde mine fløjlsbenklæder oppe her i det ruskende efterår. Jeg benytter altid fløjlsbenklæder fra 1/9 - 1/6 da det holder forplantningsorganerne lune og parate til lidt aftenaction med fruen. Dyrker du stadig sodomi nu hvor landbetjenten holder et vågent øje? 

vh. Hr. Olsen.

Tænk, der lærte man noget nyt. Jeg anede skam ikke, at hr. Olsen havde fruentimmer på. Hun  må blive godt vild i varmen, når du lufter din smarte fløjlsbenbeklædning...

I øvrigt lyder det til, at det da skam er et "interessant" naboskab du har i Krønge. Ja, der bor vel også mange sjove typer på de egne, kunne jeg forestille mig. Jeg ved ikke hvem, din nabo er. Men jeg har mine anelser. Det er måske en mand, der generelt går og føler sig utryg, hvor han egentlig burde føle sig Tryg.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.     Olsen
For 12 minutter siden, Lucianone skrev:

Tænk, der lærte man noget nyt. Jeg anede skam ikke, at hr. Olsen havde fruentimmer på. Hun  må blive godt vild i varmen, når du lufter din smarte fløjlsbenbeklædning...

I øvrigt lyder det til, at det da skam er et "interessant" naboskab du har i Krønge. Ja, der bor vel også mange sjove typer på de egne, kunne jeg forestille mig. Jeg ved ikke hvem, din nabo er. Men jeg har mine anelser. Det er måske en mand, der generelt går og føler sig utryg, hvor han egentlig burde føle sig Tryg.

Udemærket humor... det kan jeg lide. Men et godt råd min ven - pas på Waffe-SS som ligger og lurer allevegne hvor man drister sig til at skrive Tryg med stort t. Det er bedre at skrive ‘tryg’... hvis du forstår. Fortsat god aften.

vh. Hr. Olsen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Hej Poul. Carlo skrev for ikke så længe siden på den anden debat noget om at du var blevet forsøgt myrdet med forgiftede pandekager? Det må du lige fortælle os om. 🥞 💀

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.     Olsen
For 11 minutter siden, david den store skrev:

Spørg ham selv på Gubbis side der er han logget ind. 🍺👮‍♂️👍

Men han lurer også her - jeg har hakket mig ind på hans pc’er som jeg kan se alt hvad fusentasten laver.

vh. Hr. Olsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.     Olsen
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hej Poul. Carlo skrev for ikke så længe siden på den anden debat noget om at du var blevet forsøgt myrdet med forgiftede pandekager? Det må du lige fortælle os om. 🥞 💀

Vi giver ham fjolset til i morgen om han vil besvare pinlighederne - hvis ikke skal Hr. Olsen nok komme med slibrighederne. Men sagen er hos lokalpolitibetjenten i Maribo sammen med prøvern af siruppen.

vh. hr. Olsen.

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind