Jojojo

Jørgen Leth - Trump skal bare dø

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Tour de France ikonet fortæller ærligt hvad han tænker på når det drejes sig om Trump, Jørgen efterlyses de go gamle dage hvor man bare kunne gå ud og skyde en præsident.

Nu kan jeg bestemt ikke lide Trump, men jeg synes tiden er inde at Jørgen Leth skulle holde sin kæft og beskæftige sig med små piger eller Tour de France

https://www.a4fri.dk/artikel/iskold-leth-om-trump-han-skal-bare-doe

Redigeret af SyngeLærken
reklame link delen fjernet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Tour de France ikonet fortæller ærligt hvad han tænker på når det drejes sig om Trump, Jørgen efterlyses de go gamle dage hvor man bare kunne gå ud og skyde en præsident.

Nu kan jeg bestemt ikke lide Trump, men jeg synes tiden er inde at Jørgen Leth skulle holde sin kæft og beskæftige sig med små piger eller Tour de France

https://www.a4fri.dk/artikel/iskold-leth-om-trump-han-skal-bare-doe

Jørgen virker noget afsporet.

Jeg bryder mig heller ikke om Trump, men jeg kan ærlig talt ikke se at hans førte politik er særlig kontroversiel.

Det virker til at rigtig mange er blevet ramt af TDS (Trump derangement syndrome).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 6 timer siden, dna skrev:

Jeg bryder mig heller ikke om Trump............

Jeg bryder mig endnu mindre om Jørgen Leth.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Le Misanthrope

Jørgen Leth skulle ha' trukket sig i tide, og erkende han ikke er interessant længere...vi kan sagtens leve uden hans meninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Det undrer mig lidt at se Leth som moralens vogter overfor Trump. De to herrer har da ellers en del til fælles...

De er begge levemænd og har begge et stort ego. De kan begge godt lide at iscenesætte sig selv. De har begge en forkærlighed for helt unge piger. Leth havde jo en slavepige på 17 ansat til bl.a. at dyrke sex med ham, når han havde lyst. Han tog kokkens datter, thi det var hans ret - som den herremand han jo var på Haiti.

Når dette er sagt, så kan jeg på en måde godt lide Leth. Han er forfriskende flabet og autentisk - er helt sig selv og går ikke op i, hvad andre tænker og mener om ham. Jeg kan også godt lide noget af hans afslappethed og seen tingene oppefra med den allerstørste ophøjethed. 

Men jeg bryder mig ikke rigtigt om, at han skal komme med den slags grimme udtalelser om Trump. For på mange måder mener jeg faktisk, at Leth har flere ting til fælles end der er ting, der adskiller dem. Måske bryder Leth sig ikke om Trump, fordi han selv kan se en del af sig selv i ham? Gammel gris, der er til purunge piger og som er mega medieliderlig og elsker at iscensætte sig selv. Der er de meget ens.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 timer siden, Lucianone skrev:

Det undrer mig lidt at se Leth som moralens vogter overfor Trump. De to herrer har da ellers en del til fælles...

De er begge levemænd og har begge et stort ego. De kan begge godt lide at iscenesætte sig selv. De har begge en forkærlighed for helt unge piger. Leth havde jo en slavepige på 17 ansat til bl.a. at dyrke sex med ham, når han havde lyst. Han tog kokkens datter, thi det var hans ret - som den herremand han jo var på Haiti.

Når dette er sagt, så kan jeg på en måde godt lide Leth. Han er forfriskende flabet og autentisk - er helt sig selv og går ikke op i, hvad andre tænker og mener om ham. Jeg kan også godt lide noget af hans afslappethed og seen tingene oppefra med den allerstørste ophøjethed. 

Men jeg bryder mig ikke rigtigt om, at han skal komme med den slags grimme udtalelser om Trump. For på mange måder mener jeg faktisk, at Leth har flere ting til fælles end der er ting, der adskiller dem. Måske bryder Leth sig ikke om Trump, fordi han selv kan se en del af sig selv i ham? Gammel gris, der er til purunge piger og som er mega medieliderlig og elsker at iscensætte sig selv. Der er de meget ens.

Jeg kunne ikke havde sagt det better, selvom jeg er forrygende til Dansk 🈚

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind