Jojojo

Irske og Danske topposter

Recommended Posts

Jojojo

Margrethe Vestager blev belønnet for fremragende arbejde, og får forlænget hendes EU post i konkurrence nævnet, samt at hun beholder næst formands posten, stort tillykke.

Den Irske Phil Hogan kommer til at stå en spidsen for EU,s handels politik, en stik pille til England mener jeg. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 9 timer siden, Jojojo skrev:

Margrethe Vestager blev belønnet for fremragende arbejde, og får forlænget hendes EU post i konkurrence nævnet, samt at hun beholder næst formands posten, stort tillykke.

Den Irske Phil Hogan kommer til at stå en spidsen for EU,s handels politik, en stik pille til England mener jeg. 

Det, der undrer mig er hvordan man bare sådan kan påtage sig flere poster. Var det hun havde før kun en deltidsstilling? Hvis ikke har hun så tænkt sig at slække på kvaliteten af arbejdet nu? Kan man bare selv bestemme hvor meget arbejde man gider lægge i de forskellige poster? 

Det er mere en kritik af EU end af Vestager for jeg tror virkelig på at hun har gjort et godt stykke arbejde i EU (og det skriver jeg på trods af at jeg hverken bryder mig om de radikale eller Vestager). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 6 timer siden, dna skrev:

Det, der undrer mig er hvordan man bare sådan kan påtage sig flere poster. Var det hun havde før kun en deltidsstilling? Hvis ikke har hun så tænkt sig at slække på kvaliteten af arbejdet nu? Kan man bare selv bestemme hvor meget arbejde man gider lægge i de forskellige poster? 

Det er mere en kritik af EU end af Vestager for jeg tror virkelig på at hun har gjort et godt stykke arbejde i EU (og det skriver jeg på trods af at jeg hverken bryder mig om de radikale eller Vestager). 

Når man lægger to ministerier sammen, arbejder de så kun på halv tid om hvert område?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 9 timer siden, dna skrev:

At være næstformand kræves jo ikke ret meget, og så skal van der Leyden jo bare delegere mere arbejde til andre. Så. det kan man godt.

Lidt i samme stil hvor in Danmark mange byråds politikere sidder i folketinget, altså to stillinger, og nogen kommer op på tre fuldtidsjobs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Så må man vel bare konkludere at der er tale om papirsstillinger for at få det på cv'et og for at hæve endnu mere i løn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind