DenBruneMunk

Vestager stadig konkurrencekommissær og mere til

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, dna skrev:

Er Huffpost og Washington Post det samme?

Godt spørgsmål.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Godt spørgsmål.

Jo tak, men det var ikke lige det svar jeg ledte efter. Jeg regnede med du vidste det når du skriver du fandt noget i Washington Post, men linker til Huffpost. Jeg tænkte at det kunne være at Huffpost er en underafdeling af Washington Post e.lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 10 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Kvinden har godt nok gjort sig i EU, at kunne beholde sin gamle stilling og få næstformands stilling oveni på digitale områder. Det er da flot gået.

https://politiken.dk/udland/art7379049/Margrethe-Vestager-bliver-kommissær-for-det-digitale-Europa

Hvad er dansk? Det er dansk, Vestager er sgu for sej!  Stolt af og være dansk. Så kan man dårligt sige mere.

Måske styrker hun den digitale front endnu mere, end vi har set hidtil.

Når man har i mente hun gik efter en højere post, ligner det ikke en succes.

De bøder hun har sendt ud er heller ikke betale, så det lader til hun ikke er respekteret.

Det eneste positive med hende i Europas Undergang er hun ikke laver l.rt i den herhjemme,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 timer siden, Tormentor skrev:

Når man har i mente hun gik efter en højere post, ligner det ikke en succes.

De bøder hun har sendt ud er heller ikke betale, så det lader til hun ikke er respekteret.

Det eneste positive med hende i Europas Undergang er hun ikke laver l.rt i den herhjemme,

Ahhh, det er vist op til fortolkning.

Andre folk kan sætte dig i position til at få højere post, så det er kun dem som sætter højere mål der, som svigtede sig selv.

Og så er bøder jo til at ankes og det gør Google i USA, så hvorfor ikke i EU.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 11 timer siden, dna skrev:

Er Huffpost og Washington Post det samme?

"HuffPost is an American news and opinion website and blog, with localized and international editions. It is edited from a left wing political perspective. It was founded in 2005 by Andrew Breitbart, Arianna Huffington, Kenneth Lerer and Jonah Peretti."

Tydeligvis ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 10 timer siden, dna skrev:

Jo tak, men det var ikke lige det svar jeg ledte efter. Jeg regnede med du vidste det når du skriver du fandt noget i Washington Post, men linker til Huffpost. Jeg tænkte at det kunne være at Huffpost er en underafdeling af Washington Post e.lign.

WaPo er ejet af Jeff Besos, og køres ud afhængig politiks, er også sammen med N Y Times en af de ældste, hvor Huff Post er temmelig ny, ejes af 3 eller 4 personer hvoraf en har Breitbart til efternavn.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 18 minutter siden, Jojojo skrev:

WaPo er ejet af Jeff Besos, og køres ud afhængig politiks, er også sammen med N Y Times en af de ældste, hvor Huff Post er temmelig ny, ejes af 3 eller 4 personer hvoraf en har Breitbart til efternavn.

Huff Post er gratis at kopiere fra, WaPo skal man ha en abonnement på, og jeg betaler hele ca. 30 kr.

Ok. Så det var bare en skrivefejl fra din side tidligere. Det var mere fordi jeg lige blev nysgerrig fordi medierne efterhånden er ejet af hinanden på kryds og tværs så det er ved at være sværet at finde hoved og hale i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 15 minutter siden, dna skrev:

Ok. Så det var bare en skrivefejl fra din side tidligere. Det var mere fordi jeg lige blev nysgerrig fordi medierne efterhånden er ejet af hinanden på kryds og tværs så det er ved at være sværet at finde hoved og hale i.

Nej, ingen skrive fejl, men en bevidst handling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Nej, ingen skrive fejl, men en bevidst handling

Wauv...der tog det squ lige en drejning. Det vil sige du laver en bevidst vildledning af dine meddebattører. Det er squ godt nok noget af det mest useriøse jeg har set herinde.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind