Q-

Piger, kan I lide at blive slikket bagi?

En tunge det forbudte sted  

4 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Q-

Bare fordi  :)

Fordi jeg har oplevet at det tænder mig enormt meget at gøre det. Jeg havde en gang en kæreste som bad mig om det, og jeg afslog at gøre det, for det var over min grænse. Egentlig kunne jeg godt lide tanken, og jeg var vild med at hun nød at mærke noget rart deromme, det gjorde mig meget liderlig at hun havde lyst til den slags. Men jeg kunne altså ikke.

Og så prøvede jeg en gang at gøre det, flere år efter. Med en kvinde som egentlig ikke havde lyst til at jeg skulle gøre det, men jeg fik lov. Fordi jeg med årene bare var blevet så optaget af at prøve. Og hun var ikke særlig vild med det da jeg gjorde det. Men jeg oplevede det tændte mig helt vildt. Og nu vil jeg bare gerne igen, og den kvinde jeg er sammen med vil ikke. Og jeg gjorde det ikke med hende som gerne ville. Øv altså.

Så, og helt uden sammenhæng i øvrigt, tænkte jeg bare på hvor almindeligt det er at nyde den slags opmærksomhed om numsen. Piger, kan I lide det?

(disclaimer: damen skal selvfølgelig være ren deromme. Jeg er ikke til noget beskidt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind