Jojojo

Bye bye Boris, welkom England

Recommended Posts

modpol
For 12 minutter siden, Erpe skrev:

Boris kan jo ikke melde UK ud af EU. Så det kommer jo til at afhænge af, om EU virkelig smider UK ud uden en aftale d. 31/10? Det tvivler jeg stærkt på, at EU er interesseret i.

Så jeg tror, at UK mest sandsynligt bare får en udsættelse, selvom Boris ikke vil ansøge om den, og Boris må sikkert bare træde tilbage. Derefter bør der komme valg.

EU har i hvert fald en interesse i at beholde UK i EU så længe som muligt, dog ikke længere end til næste valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 10 minutter siden, Erpe skrev:

Boris kan jo ikke melde UK ud af EU. Så det kommer jo til at afhænge af, om EU virkelig smider UK ud uden en aftale d. 31/10? Det tvivler jeg stærkt på, at EU er interesseret i.

Så jeg tror, at UK mest sandsynligt bare får en udsættelse, selvom Boris ikke vil ansøge om den, og Boris må sikkert bare træde tilbage. Derefter bør der komme valg.

I den sidste afstemning hvor Boris tabte fik de involverede PM er en uofficielt løfte fra EU at de kunne få en tre måneder forlængelse så den burde være hjemme.

Nu hvor fyrværkeri begynder i dag om de yellow hammer papirer ved vel ingen hvad der sker i de næste par dage og hvordan det ender, men som Modpol skriver er det rigtigt træls for de involverde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind