Entrelac

Trækker stikket

Recommended Posts

modpol
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Hr. Olsen skrev:

Ja det er enitalt sjovt at dindebat er blevet nazificeret her de sidste 3 md. [MODERERET]

Har du overvejet at tale med psykiater, for det du siger er sort snak?

Redigeret af SyngeLærken
ikke relevant snak fjernet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 22 minutter siden, gumle skrev:

En god debat er:

1. Ingen slåskampe, ingen hadefulde, truende eller vulgære udtryk, ingen nedsættende bemærkninger om køn, religion eller race, ingen ureflekteret galde eller mangel på almindelig respekt for andre mennesker.

2. Skriv præcist og med udgangspunkt i det konkrete debatoplæg.

3. Du er ansvarlig for indholdet af dine indlæg. Du er ansvarlig for, at dine indlæg ikke krænker andre, er injuriende, racistiske, strafbare eller på anden måde bryder andres rettigheder.

Det er ret simpelt.........

Egentlig ikke, fordi "ingen nedsættende bemærkninger om køn, religion eller race", hvad betyder det. Når jeg er antifeminist hvilket er en helt legitim politisk holdning, så vil det af feminister kunne anses som nedsættende når jeg taler imod dem.
Så det kan ikke undgås at der tales nedsættende hvis det er op til alle enhver at bedømmer hvad nedsættende er.

Jeg har heller ikke meget positivt at sige om religion, så her vil dem som er religiøse også sige at det jeg siger kan være nedsættende eks. vil jeg aldrig kalde Muhamed for en profet, fordi jeg ikke mener at han var en profet. Men det vil anses som værende nedsættende af nogle.

Men ellers er jeg enig i din definition, men ret simpelt er det ikke fordi det er subjektivt meget af det og folk har forskellige grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 minutter siden, Hr. Olsen skrev:

+1448 som hr. tøsen i nr. 3 med voodoo-pile og trancedans på gårdspladsen om hans oppustelige totem, har chikaneret i årevis via fb. Men det censureres nok også bort.

vh. Hr. Olsen.

Håber du selv kan se at det du skriver er helt væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.     Olsen
Skrevet (redigeret)
For 45 minutter siden, modpol skrev:

Egentlig ikke, fordi "ingen nedsættende bemærkninger om køn, religion eller race", hvad betyder det. Når jeg er antifeminist hvilket er en helt legitim politisk holdning, så vil det af feminister kunne anses som nedsættende når jeg taler imod dem.
Så det kan ikke undgås at der tales nedsættende hvis det er op til alle enhver at bedømmer hvad nedsættende er.

Jeg har heller ikke meget positivt at sige om religion, så her vil dem som er religiøse også sige at det jeg siger kan være nedsættende eks. vil jeg aldrig kalde Muhamed for en profet, fordi jeg ikke mener at han var en profet. Men det vil anses som værende nedsættende af nogle.

Men ellers er jeg enig i din definition, men ret simpelt er det ikke fordi det er subjektivt meget af det og folk har forskellige grænser.

Hvid du er i tvivl om hvordan du skal opføre dig så skal du holde dig til det du véd uden at gætte. Fx. véd man at Muhammed var pædofil sodomist da han havde flere børnekærester af begge køn, at feminister er hysteriske kællinger og at Pølle ikke har en pløg i kæften. Det er simpelthen fysiske kendsgerninger.

vh. Hr. Olsen.

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 57 minutter siden, Hr. Olsen skrev:

Hvid du er i tvivl om hvordan du skal opføre dig så skal du holde dig til det du véd uden at gætte. Fx. véd man at Muhammed var pædofil sodomist da han havde flere børnekærester af begge køn, at feminister er hysteriske kællinger og at Pølle ikke har en pløg i kæften. Det er simpelthen fysiske kendsgerninger.

vh. Hr. Olsen.

Du bør altså seriøst overveje at søge læge, du lyder oprigtig ikke helt rask.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.