Entrelac

Trækker stikket

Recommended Posts

Entrelac

Jeg daffer, ihvertfald for en stund, i håb om, at tonen/klientellet herinde en dag skifter igen.

Jeg synes dindebat minder mere og mere om et gammeldags stamværtshus, du ve', noget med 2 ludere og en lommetyv, her er det så nok nærmere 2 horebukke og en flok lystløgnere.

:wave2::wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 7 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg daffer, ihvertfald for en stund, i håb om, at tonen/klientellet herinde en dag skifter igen.

Jeg synes dindebat minder mere og mere om et gammeldags stamværtshus, du ve', noget med 2 ludere og en lommetyv, her er det så nok nærmere 2 horebukke og en flok lystløgnere.

Øv. Håber du kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 30 minutter siden, Entrelac skrev:

Det er jeg rigtigt ked af at læse. please kom tilbage snarest muligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Trist..

Håber vi høre fra dig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 23 timer siden, Entrelac skrev:

Tag dig ikke af Poul Jørgensen og krøngerne. Det er bare fis og ballade det hele...

Jeg synes, du bør springe de indlæg og tråde over, du ikke gider. Det gør jeg selv. Dog kan jeg da godt finde på at anmelde en tråd, hvis jeg synes den går over stregen. Men som udgangspunkt mener jeg, at der bør være plads til alle herinde. Så jeg kan godt leve med de skøre og skæve indlæg. Fordi den slags bør der også være plads til, indenfor rimelighedens grænse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Øv Entrelac !

Du er ellers en af de få fornuftige kvinder her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 4.9.2019 at 22:07, Entrelac skrev:

Alt er jo kun for en tid, men du vil da blive savnet her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Det er trist. Men hvis det er på grund af Poul jørgensen-sabotørerne så ville det være det bedste for siden, hvis enhver snak om Poul Jørgensen blev forbudt og slettet, for det har intet med debat at gøre og det ødelægger alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 17 timer siden, homofaber skrev:

Det er trist. Men hvis det er på grund af Poul jørgensen-sabotørerne så ville det være det bedste for siden, hvis enhver snak om Poul Jørgensen blev forbudt og slettet, for det har intet med debat at gøre og det ødelægger alt.

- Så sent som i sidste uge proklamerede moderatorteamet, at de ikke ville have disse diskussioner herinde.

Dog kan jeg se, at de alligevel lader nogle af dem stå. Måske har de lidt opgivet at stoppe alle disse PJ-diskussioner. For hver gang de lukker én, dukker der jo bare en ny op. Desuden er der en 7-8 "krøngerprofiler" herinde, så det er svært at stoppe dem alle.

Jeg husker fra SOL, hvor mods (dem kaldte Olsen "SS" - herinde kalder han dem vist "parkbetjente") også hele tiden lukkede PJ-diskussionerne ned. Men de blev alligevel ved med at poppe op. Og til sidst blev der næsten ikke skrevet om andet end PJ derinde....

Hvis jeg var moderator, ville jeg lave et kompromis. Jeg ville tillade nogle af diskussionerne - og nøjes med at lukke de værste ned. De værste er dem, hvor der kommer injurierende og æreskrænkende påstande o.s.v. Mens de tråde, hvor der bare laves sjov og kommer en masse røver- og fantasihistorier, efter min mening er mere harmløse. Men det er bare MIN mening. Og Homofaber vil jo nok mene, "hvad rager det os?"....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst filur

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor moderator ikke bare sletter de indlæg, som IKKE er en del af emnet... 

Den ene dag sad jeg og læste en debat, hvor JP lige skulle bruge 2 sider på at diskutere med moderator...det er sgu da det der jager folk væk her fra... 

Hvor mange kunder ville TIVOLI  få, hvis der stod en luder på hvert hjørne og ville sælge sex... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.