Forsvarsadvokat

Brexit vanviddet i GB når nye højder!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat
For 3 timer siden, Agil skrev:

Man kan ikke komme uden om, at Johnson vil afskaffe demokratiet, fordi han føler sig som en konge, der er hævet over landets love.

Der er ikke noget flertal i folket for no deal, og der har aldrig været et flertal i folket for no deal - så du lyver vist her.

https://whatukthinks.org/eu/questions/if-there-was-a-referendum-tomorrow-with-the-option-of-accepting-the-governments-brexit-agreement-or-leaving-the-eu-without-a-deal-which-would-you-support-2-3/

https://arbejderen.dk/udland/briterne-tror-på-no-deal-brexit-i-meningsmåling

"72 procent af vælgerne mener ifølge YouGov-målingen, at et no-deal brexit er sandsynligt. Det betyder, at Storbritannien vil forlade EU uden nogen form for aftale den 31. oktober. Premierminister Boris Johnson har dette som en af sine to muligheder."

Nej, du tager fejl - de fleste 72 % af vælgerne vil ud af EU og 21 % uden en aftale, og kun 19% vil have en aftale!

Kun 10% vil have en ny folkeafstemning om det de allerede har stemt om i 2016.

Du kan læse i artiklen hvordan det forholder sig, og dette har Johnson da også indset, at vælgerne vil ud nu den 31. oktober.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 32 minutter siden, Erpe skrev:

Næh. Men det er Johnson vel heller ikke. Han vil bare have lagt større pres på EU for at få EU til at give UK en bedre aftale. Derefter er han klar til at gå af og overlade magten til en anden.

Jeg tror ikke på, at hans mål egentlig er no-deal Brexit. Men han er parat til dette, hvis det er nødvendigt for ikke at lade EU tvinge UK til at udskyde Brexit for evigt. Vælger EU at tillade no-deal, så tror han formentligt, at EU vil tilbyde UK noget bedre efterfølgende, så det alligevel til sidst vil blive bedre for UK.

Jeg er ikke enig med Johnson i disse vurderinger. Men jeg er overbevist om, at han selv tror på dem.

Jeg er enig i denne analyse!

Johnsons mål er at få en afklaring på det nu, og ikke at trække det endnu længere ud i det uvisse.

Johnson er parat til en aftale om udtrædelse med EU, hvis EU kommer med det som Johnson ved er nødvendigt for at deres parlament kan godkende planen.

Hvis ikke EU kan levere dette, så bliver det et hårdt Brexit den 31. oktober.

Jeg er blevet mere og mere overbevist om, at han er parat til at tage skraldet bagefter ved ikke at følge parlamentets lov.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 27 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://arbejderen.dk/udland/briterne-tror-på-no-deal-brexit-i-meningsmåling

"72 procent af vælgerne mener ifølge YouGov-målingen, at et no-deal brexit er sandsynligt. Det betyder, at Storbritannien vil forlade EU uden nogen form for aftale den 31. oktober. Premierminister Boris Johnson har dette som en af sine to muligheder."

Nej, du tager fejl - de fleste 72 % af vælgerne vil ud af EU og 21 % uden en aftale, og kun 19% vil have en aftale!

Kun 10% vil have en ny folkeafstemning om det de allerede har stemt om i 2016.

Du kan læse i artiklen hvordan det forholder sig, og dette har Johnson da også indset, at vælgerne vil ud nu den 31. oktober.

Det er plat at plukke kirsebær på den måde, så jeg stopper debatten med dig her.

Din kilde er Dagbladet Arbejderen, som er Danmarks eneste kommunistiske dagblad og partiavis. Den udgives af Kommunistisk Parti, og desuden handler den ikke om, hvad de adspurgte vil, men bare hvad de tror vil ske.

Jeg har linket til et utal af undersøgelser, hvoraf de 9 er fra i år, og tre af dem er også fra YouGov, som den kommunistiske sprøjte så falsk refererer fra.

Jeg går ud fra, at du ikke har set mit link, for de tre undersøgelser på YouGov fra i år viser alle tre, at at flertal af de spurgte ikke støtter no deal.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind