Ancia

Når man bare gerne lige vil mødes på en cafe

Recommended Posts

Ancia
Skrevet (redigeret)

Ja, kender I det med, at man en hverdag eller weekend har aftalt at mødes på en cafe med nogle venner, fx for at spise aftensmad, da det jo er en arbejdsdag i morgen, tænker I efter et par timer, at det var det, og så spørger vedkommende, om I ikke skal tage hjem til dig og få en kop kaffe. Hvad svarer I, når klokken kun fx er 19:30 - 20, og der derfor stadig er lidt aften tilbage, men hvor I simpelthen har en dag, hvor I bare ikke orker at have gæster med hjem til jer selv.......?

En løsning kunne være, at tage kaffe på selve cafeen, men hvad hvis folk siger, der er hyggeligere hjemme hos jer eller jeg har ikke så mange penge pt????

Dette skal ikke forstås sådan, at jeg aldrig vil have gæster med hjem....., men hvad siger man lige på en pæn måde, hvis man har en dag, hvor man bare ikke lige orker/gider det....,

Redigeret af Ancia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

"Jeg er nok for træt .."

"Det orker jeg ikke lige i dag.."

"Lad os tage den kop en anden dag.."

"Det var hyggeligt, men jeg vil egentligt bare hjem og smide fødderne op.."

"Jeg har nu mere lyst til at se tv og gå i seng.."

.. mon ikke det bare er at sige det som det er? 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rævetøsen
Skrevet (redigeret)

"Nej,desværre har andre planer"

"Bedre end anden dag"

"Har ikke overskud"

Sig hva der falder dig ind de må forstå det,og gør de ikke er de ikke dem du skal samle på man kan ikke stille alle tilfreds,der må være forståelse,og når man ikke har lyst skal man ikke sige ja,folk kan mærke hvis de er uønsket._.

Redigeret af Rævetøsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind