mastermind335

Sejt for fyre at være sammen med mange?

Recommended Posts

mastermind335

Hej venner. Der er åbenbart mange som mener at det er sejt for mænd at have været sammen med mange, og usejt for kvinder, hvis de har været sammen med mange. Jeg ved godt at det i realiteten ikke er "sejt", men jeg er nysgerrig på hvorfor denne holdning er populært, især hos unge?

Min tolkning ville være, at det er skide nemt for piger at få sex, de skal jo egentlig blot bare... Være til stede I guess? For jeg tør vædde med at hvis en kvinde spørger en mand om sex (går udfra manden er single) så vil manden faktisk 95% af gangene sige ja. Havde det været omvendt, så ville kvinderne faktisk blive frastødt. Jeg ved det ikke, kom med jeres bud? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 12 minutter siden, mastermind335 skrev:

Hej venner. Der er åbenbart mange som mener at det er sejt for mænd at have været sammen med mange, og usejt for kvinder, hvis de har været sammen med mange. Jeg ved godt at det i realiteten ikke er "sejt", men jeg er nysgerrig på hvorfor denne holdning er populært, især hos unge?

Min tolkning ville være, at det er skide nemt for piger at få sex, de skal jo egentlig blot bare... Være til stede I guess? For jeg tør vædde med at hvis en kvinde spørger en mand om sex (går udfra manden er single) så vil manden faktisk 95% af gangene sige ja. Havde det været omvendt, så ville kvinderne faktisk blive frastødt. Jeg ved det ikke, kom med jeres bud? :D 

Der er måske nok en sandhed....ish..I det postulat. At mand er "jægere" og kvinden "byttet" er vist en ret gammel opfattelse som nok ligger latent i os.

Men det er jo ikke forbudt at tænke med det øverste hovede...og det kan vist også være temmelig sexet. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mastermind335
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Der er måske nok en sandhed....ish..I det postulat. At mand er "jægere" og kvinden "byttet" er vist en ret gammel opfattelse som nok ligger latent i os.

Men det er jo ikke forbudt at tænke med det øverste hovede...og det kan vist også være temmelig sexet. ^_^

Men tænker du nogensinde, at kvindens værdi er lavere, fordi mange jægere har været der? mange af mine venner har faktisk den tilgang, jeg har den ikke selv, men kan egentlig godt forstå dem. Det begrænser bare ikke mig, hvis jeg skulle være vild med en tøs som har været lidt her og der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 6 minutter siden, mastermind335 skrev:

Men tænker du nogensinde, at kvindens værdi er lavere, fordi mange jægere har været der? mange af mine venner har faktisk den tilgang, jeg har den ikke selv, men kan egentlig godt forstå dem. Det begrænser bare ikke mig, hvis jeg skulle være vild med en tøs som har været lidt her og der.

Jeg mindes at være glad for gavmilde kvinder. 😋

Men der er jo mange måder at anskue det på. Hvad tænker jeg som far til en datter? - hmm... Jeg håber jo hun passer på sig selv. Jeg må indrømme at jeg kunne blive bekymret, var hun meget "aktiv".

Men.. nej. Jeg ville nok ikke tænke "billig" eller "slut" om sådan piger. Måske ville jeg tro de kompetencer for noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mastermind335

Mener hvad tænker du omkring det mht. din kone eller kæreste? Eller kommende i så fald. Er det noget du vil dømme hende på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, mastermind335 skrev:

Mener hvad tænker du omkring det mht. din kone eller kæreste? Eller kommende i så fald. Er det noget du vil dømme hende på.

Har været med min nuværende kæreste i omkring 15 år. Og ..nej..det var ikke noget jeg spekulerede over.

Jeg tror ikke det alene, betegner et menneske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 8 minutter siden, mastermind335 skrev:

Dømmer man sin kæreste eller kommende kone på fortiden, så har man ingen kommende fremtid.

Så nej, jeg ville ikke lade det afgøre et muligt ægteskab, derimod ville jeg bekymre mig om popularitet, da jeg sikkert kunne blive til jalousi typen i fremtiden. Så der skal man være rigtig godt glade for hinanden.

Glem ikke , der er altså mænd derude, som er i den situation du synes ikke rigtig findes, og hvor kvinderne spørger , man skal bare opleve det, og de findes. Hvorfor findes der gigolo typer? Kvinder er altså ikke så meget anderledes, og det er lidt nedladende at beskrive kvinder som du gør ;(

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, mastermind335 skrev:

Du er inde på noget...

Det er slet ikke noget at prale af for en kvinde at score en fyr. Det er alt alt alt ALT for nemt. Hvis jeg var en 20 årig almindeligt udseende pige, ville jeg nemt kunne score 10 fyre på en uge (til engangssex).

Men for en almindeligt udseende 20 årig fyr er det faktisk meget svært bare at score én pige om ugen. Fordi piger spiller kostbare og er svære at få fat i...

Der er derfor gode grunde til, at fyre føler det som en SEJR, når de endelig får skovlen under en pige. For en pige er det ingen som helst præstation at få en fyr. Hvis en pige/kvinde virkeligt vil det, vil hun sagtens kunne finde 10.000 sexpartnere i løbet af et liv. Det er der så - naturligvis - bare ikke rigtigt nogen der gider....

Sagen er den, at samfundet har bestemt, at kvinder og piger er en slags gudinder, som mænd skal begære og behandle som...ja, gudinder. Det finder kvinder hurtigt ud af - det er derfor mange kvinder er ret følelsesmæssigt dominerende/manipulerende overfor mænd, fordi de finder ud af, at de kan sko mænd om deres lillefinger.

Tænkt socialt eksperiment:

Gymnasieklasse med 12 drenge og 12 piger.

En af klassens gennemsnitlige piger tilbyder sig til alle drengene. 10 af de 12 drenge hopper på hende (meget realistisk). De to eneste, der ikke gør, er Jesper, der har pige på i forvejen, og Lasse, som er homoseksuel.

En af klassens gennemsnitlige drenge tilbyder sig til alle pigerne. 1 af de 12 piger hopper på ham. Resten synes han er klam. To melder ham til politiet, men de siger dog, at den slags bagateller kan de ikke tage sig af. Men alligevel er resten af hans skoletid nu ødelagt, da alle (pigerne) betragter ham som en potentiel seksualforbryder og et meget meget meget MEGET usselt menneske.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mastermind335
For 15 timer siden, Lucianone skrev:

Du er inde på noget...

Det er slet ikke noget at prale af for en kvinde at score en fyr. Det er alt alt alt ALT for nemt. Hvis jeg var en 20 årig almindeligt udseende pige, ville jeg nemt kunne score 10 fyre på en uge (til engangssex).

Men for en almindeligt udseende 20 årig fyr er det faktisk meget svært bare at score én pige om ugen. Fordi piger spiller kostbare og er svære at få fat i...

Der er derfor gode grunde til, at fyre føler det som en SEJR, når de endelig får skovlen under en pige. For en pige er det ingen som helst præstation at få en fyr. Hvis en pige/kvinde virkeligt vil det, vil hun sagtens kunne finde 10.000 sexpartnere i løbet af et liv. Det er der så - naturligvis - bare ikke rigtigt nogen der gider....

Sagen er den, at samfundet har bestemt, at kvinder og piger er en slags gudinder, som mænd skal begære og behandle som...ja, gudinder. Det finder kvinder hurtigt ud af - det er derfor mange kvinder er ret følelsesmæssigt dominerende/manipulerende overfor mænd, fordi de finder ud af, at de kan sko mænd om deres lillefinger.

Tænkt socialt eksperiment:

Gymnasieklasse med 12 drenge og 12 piger.

En af klassens gennemsnitlige piger tilbyder sig til alle drengene. 10 af de 12 drenge hopper på hende (meget realistisk). De to eneste, der ikke gør, er Jesper, der har pige på i forvejen, og Lasse, som er homoseksuel.

En af klassens gennemsnitlige drenge tilbyder sig til alle pigerne. 1 af de 12 piger hopper på ham. Resten synes han er klam. To melder ham til politiet, men de siger dog, at den slags bagateller kan de ikke tage sig af. Men alligevel er resten af hans skoletid nu ødelagt, da alle (pigerne) betragter ham som en potentiel seksualforbryder og et meget meget meget MEGET usselt menneske.

Kunne ikke have været sagt bedre.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 15 timer siden, Lucianone skrev:

Så du er kvinde? Det var da godt at vide, ellers er du jo ude og udtale dig om noget du intet ved noget om men tror en masse, og det er helt forkert, bare fordi du mener du ved noget men hvis du ikke er kvinde, er det ikke noget du aner noget om.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind