Ole  Jensen

Er der for meget hindbærsmovs i hindbærsnitter?

Recommended Posts

Ole  Jensen

Svaret er JA mener jeg!

Senest jeg nedsvælgede 1 pose hindbærsnitter á 4 styks oppe fra guldbageren i Maribo var jeg ved at kløjs i dem og jeg tror ikke i sig selv det er fordi jeg spiser store bidder og typisk guffer dem 1 een mundfuld idet jeg har et vældigt gab, der er bare for meget billig smovs i dem. Der er simpelthen bare proppet for megen hindbærguf ind mellem lagene! Og det er blevet værre de seneste år. Så slemt er det snart at jeg ikke kan styre triletten hjem fordi jeg er helt smurt ind i det der klister. Ofte må jeg ringe til min bror og så får vi os en tår over tørsten i samme anledning - hvor hán gir’ ... så det skider jeg på!

Men hvad mener du? Er det for tykt? Er dine lokale hindbærsnitter også for klamme og er bagerdrengene ikke frække nok?

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 8 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Svaret er JA mener jeg!

Senest jeg nedsvælgede 1 pose hindbærsnitter á 4 styks oppe fra guldbageren i Maribo var jeg ved at kløjs i dem og jeg tror ikke i sig selv det er fordi jeg spiser store bidder og typisk guffer dem 1 een mundfuld idet jeg har et vældigt gab, der er bare for meget billig smovs i dem. Der er simpelthen bare proppet for megen hindbærguf ind mellem lagene! Og det er blevet værre de seneste år. Så slemt er det snart at jeg ikke kan styre triletten hjem fordi jeg er helt smurt ind i det der klister. Ofte må jeg ringe til min bror og så får vi os en tår over tørsten i samme anledning - hvor hán gir’ ... så det skider jeg på!

Men hvad mener du? Er det for tykt? Er dine lokale hindbærsnitter også for klamme og er bagerdrengene ikke frække nok?

Nu med hensyn til din bror , nu når i får en tår over tørsten er det da heldigt at du har sådan et stort hus , så er der da sovepladser nok . For han har vel lært af den bommert du lavede , så han er fri for at blive kørt til Søllested. 👮‍♂️🍺👮‍♂️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Ja, jeg synes også at der mange gange er for meget syltetøj i dem. De går hurtigt hen og bliver lige søde nok.

Men man kan jo altid skylle efter med et par Krudtugler.🍺

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 21 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Ja, jeg synes også at der mange gange er for meget syltetøj i dem. De går hurtigt hen og bliver lige søde nok.

Men man kan jo altid skylle efter med et par Krudtugler.🍺

Jeg er bare helt enig med Torsten her, den bedste undskyldning for hvad jeg kalder Danish Pastry er de undskyldninger for snaps, shots eller hvad man nu kan kalde det, Skooååpppoool alle sammen, vejret er til en ekstra en ved siden af. Lad os tage en Thorbjørn Olesen 🛩️🔓🏖️

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 time siden, Ole Jensen skrev:

Svaret er JA mener jeg!

Der hvor jeg køber mine snitter er de bare fjong så ved ikke hvor du køber dine . Men du er da en heldig mand at du sådan kan guffe 4 stk , men det har jo nok noget med det du skrev engang at du kunne tage 100 armbøjninger med højre arm , løbe 10 km også tage 100 armbøjninger med venstre arm , og så løbe 10 km igen , wow siger jeg bare .    😜

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bjarne H
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Ole Jensen skrev:

Svaret er JA mener jeg!

Intet slår Bagerkys fra Fåborg, det er dejligt sødt mums.

Der betjener søde unge piger.

Redigeret af Bjarne H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Guldbageren i Maribo, det må være overfor hotellet? Så må jeg prøve dem en dag, dem tror jeg ikke jeg nogensinde har købt. Jeg er en Berliner elsker her, har foreviget mig til dem men jeg kan da altid smage noget andet.

Det lyder da spændende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bjarne H
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Guldbageren i Maribo, det må være overfor hotellet? Så må jeg prøve dem en dag, dem tror jeg ikke jeg nogensinde har købt. Jeg er en Berliner elsker her, har foreviget mig til dem men jeg kan da altid smage noget andet.

Det lyder da spændende.

Uh, sådan en kunne jeg godt køre i ansigtet lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.