snoozz

Jeg tog en hjemløs ind...!

Recommended Posts

snoozz

Jeg chattede lidt rundt på nettet i sidste uge,og så stødte jeg tilfældtigt på en person som sagde han var hjemløs, altså HELT hjemløs, han havde ikke noget sted at sove.

Han var godt nok en time i tog fra mig, men ok han var frisk på det da jeg sagde han da bare kunne komme her. Omend jeg ikke har meget plads, så har jeg da en seng, sådan weekenden over eller noget...

Han var såmænd hyggelig nok, og jeg lærte en masse nyt om fremmede lande. Men han skulle jo ud igen. det kom han da også.

Han var nærmest min slave imens, fx pudsede han vinduer, og støvsugede hele min lejlighed, og købte ind for mig ;)

Jeg vil ikke anbefale andre at tage nogen ind de ikke kender for han gjorde også irrirende ting, som fx svine i køkkenet og ikke slukke lyset efter toiletbesøg.

Men generelt var han nu flink nok ;) Kunne god finde på at tage en tilfældig hjemløs ind igen, men denne gang skal det så nok være en kvinde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 32 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg chattede lidt rundt på nettet i sidste uge,og så stødte jeg tilfældtigt på en person som sagde han var hjemløs, altså HELT hjemløs, han havde ikke noget sted at sove.

Han var godt nok en time i tog fra mig, men ok han var frisk på det da jeg sagde han da bare kunne komme her. Omend jeg ikke har meget plads, så har jeg da en seng, sådan weekenden over eller noget...

Han var såmænd hyggelig nok, og jeg lærte en masse nyt om fremmede lande. Men han skulle jo ud igen. det kom han da også.

Han var nærmest min slave imens, fx pudsede han vinduer, og støvsugede hele min lejlighed, og købte ind for mig ;)

Jeg vil ikke anbefale andre at tage nogen ind de ikke kender for han gjorde også irrirende ting, som fx svine i køkkenet og ikke slukke lyset efter toiletbesøg.

Men generelt var han nu flink nok ;) Kunne god finde på at tage en tilfældig hjemløs ind igen, men denne gang skal det så nok være en kvinde ;)

Det var så tredje indĺæg om det samme, forventer du interessen vokse jo fler du spammer med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

He he, i sidste uge var du nærmest desperat efter at slippe af med ham igen. Men det lyder da til, at I har hygget jer meget godt. Ligefrem slave. Ja ok, så VAR fornøjelsen vel mest på din side....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 27 minutter siden, Lucianone skrev:

He he, i sidste uge var du nærmest desperat efter at slippe af med ham igen. Men det lyder da til, at I har hygget jer meget godt. Ligefrem slave. Ja ok, så VAR fornøjelsen vel mest på din side....

Synes den historie lød som noget skrevet før men gav ikke søge.

Nå, den skal vi ikke grave mere i :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Synes den historie lød som noget skrevet før men gav ikke søge.

Nå, den skal vi ikke grave mere i :)

Jo, dagens oplæg er vist bare fortsættelsen på den historie, vi fik sidste søndag om den påtrængende gæst:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)

"Åååh, de n szkide comPuter - det er zsgu da uttroligt som de szmå, bitte-bitte-bitte... pfandens bog... (hik!)...bogsstaver hohopper..!!

- og nu kan sjaj sgji ikke hu-huszke hvor FANDEN sjaj nå..nååååå-å..-nåede til...……. (hik!) 🙃

Scheiße…!" 🤪😵🤠

(Undskyld, snoozz - bare lidt fredags-spas..!) 🤣

wasted-messy-alcoholic-businessman-drink

Redigeret af Ethanol-Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

såså.

Min hukommelse er ikke så god !.

Til gengæld har jeg lige fået telefonisk kontakt med min ekskæreste som nu er single igen. Og jeg huske hendes stemme. Fik ståpik på selvom vi bare snakkede om børn og andre usexede ting. ;)

Så spurgte hende naturligvis om vi ikke skulle finde sammen igen, men det ville hun ikke umiddelbart...

Men nu må vi jo se ;)

Nu ved hun i al fald at jeg gerne vil ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 8 minutter siden, snoozz skrev:

Nu ved hun i al fald at jeg gerne vil ;)

Håber sgu at du får hende på krogen igen! 👍

MEN - hvis det skulle lykkes at få hende med hjem i høkassen - så sørg for himlens skyld for at der IKKE ligger en hjemløs og gasser sig i dynerne, når du bærer hende gennem døren til soveværelset.. 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej naturligvis.

Hvis jeg får overtalt hende til en tur i kanen, så skal der ikke ligge en mexicaner i forvejen.

Eller en Lollik gg ...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JA skal ikke spille smart. Vi boede jo i Sakskøbing begge to gg.

Jeg ar 32 år og hun var 59 år. JEg scorede hende da bare alligevel gg-.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.