sneenfalder

Flirt starter studie, bekymret

Recommended Posts

sneenfalder

Hej everyone.

Min nye flirt starter studie om lidt. Vi har ses i en måned, og er ved at blive ret vild med ham. Vi har ikke snakket så meget om fremtiden og os, men han har spurgt mig hvor jeg ser os to og selv sagt at han er meget interesseret i mig, at han synes vi passer rigtig godt sammen og gerne vil ses for at lære hinanden bedre at kende og se om det kan føre til noget forhold. Jeg har sagt jeg har det på samme måde. 

Han starter studie om lidt, hvor der er rustur, fredagsbarer, fester osv hvilket jeg er lidt bekymret for. Jeg er bange for at han indser han måske ikke vil have en kæreste lige nu hvor der sker så mange ting i hans liv og nye venskaber, lektier, job ved siden af studie, venner osv. Jeg er også bange for at blive glemt i alt det nye. Jeg selv er færdig uddannet med fast job. 

Er jeg den eneste der står med den følelse? Jeg er begyndt at få helt ondt i maven over det.. Hvordan skal jeg håndtere det? 

Da jeg selv studeret husker jeg bare at jeg var glad for at være single pga alle de fester, nye mennesker osv. Så er lidt bekymret for han har det på samme måde.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind