Forsvarsadvokat

Trump når lavpunktet!?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Trump når lavpunktet!?

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-08-21-kongehuset-reagerer-paa-trumps-aflysning

"Beskeden om, at den amerikanske præsident Donald Trump alligevel ikke skal besøge Danmark i starten af september er også nået det danske kongehus.

Som statsoverhoved i Danmark var det dronning Margrethe, der havde sendt invitationen og skulle være vært for præsidenten og hans kone, førstedame Melania Trump."

Præsident Trump har nået lavpunktet og har aflyst sit statsbesøg i Danmark, fordi han ikke må købe Grønland!

Det er fuldstændig uhørt, at Trump aflyser sit besøg, bare fordi han ikke kan få sin vilje!

Hvad er der galt med ham der Trump?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Der er vel ikke andet i vejen med ham end, at han stadig er den arrogante bølle, som han hele tiden har været. Det er nu engang hans måde at lave forretninger og politik på, at han hele tiden forsøger at lægge maksimalt pres på modparten for at se, om modparten så ikke giver sig. Så der er intet, der overrasker mig her.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hver gang Trump gør sig uheldigt bemærket undrer det mig, at amerikanerne har valgt ham til præsident, men jeg tænker, at de må have et kendskab til ham som vi ikke har.

Det er en stor fornærmelse han har leveret her, over for det danske kongehus, og danskerne, og vel også overfor de mange danske efterkommere der bor i USA.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 12 minutter siden, Entrelac skrev:

Hver gang Trump gør sig uheldigt bemærket undrer det mig, at amerikanerne har valgt ham til præsident, men jeg tænker, at de må have et kendskab til ham som vi ikke har.

Det er en stor fornærmelse han har leveret her, over for det danske kongehus, og danskerne, og vel også overfor de mange danske efterkommere der bor i USA.

Trump’s støtter har forskellige begrundelser. Men de søger formentlig en autoritet, der vil rette op på de ting, som de er utilfredse med. Mange af dem er utilfredse med immigrationen og, at USA har tabt arbejdspladser til Mexico og Kina.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 21 minutter siden, Entrelac skrev:

Trump kommer fra forretnings verdenen, og har skabt sin formue ved ejendomshandel!

Selv om han tidligere sagde, at denne ejendomshandel om at købe Grønland er en af lidt store, så mente han det faktisk alvorligt!

USA har gennem hele deres historie købt områder i Nordamerika fra andre landes områder. så hvorfor ikke købe Grønland også?

Selv om det for os danskere lyder som en dårlig og forsinket aprilsnar, så skader det vores forhold til USA!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Danmark må lave tilnærmelser til Rusland, så vi kan sætte Tivoli-garden i front nu hvor vi ikke længere er på god fod med USA.

Trump har glemt en ting. Vi taber penge på blok-tilskuddet, men vi tjener via vores fodlænke af det grønlandske folk (øl og alkohol). Det er noget som han har overset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 37 minutter siden, Entrelac skrev:

Amerikanere vil se tilbage på denne tid, som en mørk og dyster fortid, hvor USA havde nået sit lavpunkt, og hvor skuespillere og kendte kunne styre landet.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 41 minutter siden, Erpe skrev:

Trump’s støtter har forskellige begrundelser. Men de søger formentlig en autoritet, der vil rette op på de ting, som de er utilfredse med. Mange af dem er utilfredse med immigrationen og, at USA har tabt arbejdspladser til Mexico og Kina.

Du må undskylde, men det er altså noget vrøvl.

Den amerikanske beskæftigelse har været en eneste stor optur de sidste 10 år,

og beskæftigelsen er historisk høj i USA,

450px-US_Employment_Statistics.svg.png

Arbejdsløsheden er den røde linie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorP

Må ærligt tilstå at jeg er ikke det mindste overrasket - jeg har hele tiden tænkt, what's the fuss, han kommer sikkert ikke alligevel.

På et eller andet plan er han jo bare en 'Troll' der gemmer sig bag en skærm og kommer med sine meninger via twitter, mandens pli er ikke eksisterende. Han har gang på gang nedgjort kvinder i stor stil, her i landet har vi en dronning og en kvindelig statsminister, selvfølgelig har han ingen og gider ikke vise nogen respekt for dem.

Jeg har en stor kontaktflade i USA da jeg har boet der for mange år siden, og det jeg kunne se ved valget og efterfølgende er at de mennesker jeg kender der stemte på Trump er dem der stadig ynder at leve efter de mere gammeldags og religiøse normer, som katolikkerne og amerikanske hillbillies med tendens til racisme. De mere 'open-mindede' gjorde ikke og de korser sig hver gang manden dummer sig - han har på ingen måder samlet USA, tværtimod er de splittet og mange af dem der stemte på ham kan stadig ikke se hvor problematisk og barnlig hans opførsel er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, Agil skrev:

Du må undskylde, men det er altså noget vrøvl.

Den amerikanske beskæftigelse har været en eneste stor optur de sidste 10 år,

og beskæftigelsen er historisk høj i USA,

450px-US_Employment_Statistics.svg.png

Arbejdsløsheden er den røde linie

Det handler ikke om tal, men derimod om propaganda. Trump har tordnet imod, at Mexico og Kina har stjålet amerikanske arbejdspladser og givet eksempler på amerikanske firmaer, der har flyttet deres produktion til disse lande. Desuden har han tordnet mod den illegale indvandring fra Mexico. At USA burde have grebet ind over for dette forlængst er Trump’s vælgere enig med ham i.

At arbejdsløsheden er gået ned ses jo i alle vestlige lande. Men manglen på arbejdskraft har jo heller ikke i Europa fået folk til at kræve mere indvandring. Tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind