Ham  selv.

Hvorfor må man ikke skrive tlf. på lokalbetjenten i Maribo?

Recommended Posts

Ham  selv.
Skrevet (redigeret)

Jeg kender personlig lokalbetjenten Benny i Holeby, Maribo, Krønge og Nakkeskov og jeg har hans direkte nummer. Men hvorfor må jeg så ikke skrive det her på DD? Det er fordi der er folk der ligger og jagter mig og har gjort det i over 15 år nu og det er både Stone, Ammefar, Ieet (som er samme) og Hr. Olsen og jeg har IP adresserne på dem allesammen fordi de har hakket mig og Ieet har også forsøgt at dræbe mig ved at opføre en slags krigsdans/indianerdans for mig ude på gårdspladsen hvor han ville sende voodo pile ind i laden hvor han også tidligere havde installeret en bøsse oppe under loftet. Men jeg må ikke henvise til andet end 1448? Jeg ender altså snart på gakkelakanstalter igen hvis jeg ikke får Benny ind i sagen så især Hr. Olsen kan bringes til ro. Stone bor i Nakkeskov og er 73 år!

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Redigeret af Ham selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 50 minutter siden, Ham selv. skrev:

Jeg kender personlig lokalbetjenten Benny i Holeby, Maribo, Krønge og Nakkeskov og jeg har hans direkte nummer. Men hvorfor må jeg så ikke skrive det her på DD? Det er fordi der er folk der ligger og jagter mig og har gjort det i over 15 år nu og det er både Stone, Ammefar, Ieet (som er samme) og Hr. Olsen og jeg har IP adresserne på dem allesammen fordi de har hakket mig og Ieet har også forsøgt at dræbe mig ved at opføre en slags krigsdans/indianerdans for mig ude på gårdspladsen hvor han ville sende voodo pile ind i laden hvor han også tidligere havde installeret en bøsse oppe under loftet. Men jeg må ikke henvise til andet end 1448? Jeg ender altså snart på gakkelakanstalter igen hvis jeg ikke får Benny ind i sagen så især Hr. Olsen kan bringes til ro. Stone bor i Nakkeskov og er 73 år!

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Kan du bevise, at Ieet er Ammefar og Olsen? Ellers synes jeg, det er bedst at holde disse tanker for dig selv....

Ammefar og Olsen mener jeg, er fake identiteter, da de er for syrede til at være sande. Og i teorien kan en hvilken som helst spille rollen som de to. Ieet ja. Men det kunne også være dig selv. Eller mig. Eller alle andre brugere, der har færdedes på SOL og bindestregsdebatten gennem årene. Anklageren, Carlo, Trådløse, Snoren, Torsken, Homofaber, GuBBi, ja, hvem som helst. Vi ved det ikke. Jeg har da også en idé om, hvem det kunne være. Men jeg kan ikke rigtigt bevise det, for jeg har jo af åbenlyse grunde ikke adgang til emailadresser og ip-adresser på de mulige "emner". 

Kan du det da? ;)

Redigeret af Lucianone
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Du er et meget sygt individ sådan at ligge og kopiere Pouls profil.

• Synes godt om 1
  • Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Du er et meget sygt individ sådan at ligge og kopiere Pouls profil.

Daws Torsken...øhm, TORSTen...

du følger jo mere med i PJ-sagaen end jeg gør og jeg kender dig jo som manden med de korte, men skarpsindige analyser. Kan du give DIT bud på, hvem af de tre, der er den ægte PJ? Ole Jensen nr. 1, Ole Jensen nr. 2 (ham der lyder som Olsen) eller Ham selv.? 

Eller mener du ,at ingen af dem er den ægte PJ? Og i så fald, hvad er der blevet af manden?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg tror at Ham Selv 1 er den ægte PJ. (Ellers er det en som er god til at efterligne ham og som gider at bruge tid på at sidde og skrive lange indlæg om Tryg-sagen.)

De andre er kopier hvoraf Hr. Olsen står bag Ole Jensen 2 og Ham Selv 2.

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Vi lukker her. 
Vi kan ikke vurderer hvem er hvem i denne saga, men det er åbenlyst at dette ikke er sundt. 

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.