Lucianone

Redigering af indlæg. Er der tidsbegrænsing på?

Recommended Posts

Lucianone

Jeg havde lige skrevet et indlæg. 6-8 minutter efter, kom jeg i tanker om, at jeg manglede en pointe og ville redigere i indlægget. Men selvom jeg nok kunne få lov at få indlægget frem og skrive i det, så kunne jeg ikke gemme det. Da jeg trykkede på GEM-knappen, ville serveren ikke give mig lov til at opdatere indlægget.

Er der tale om en fejl - eller er det bevidst lavet således, at man kun har f.eks. 3 eller 5 minutter til at redigere i ens indlæg, for at man ikke skal kunne manipulere på debatten og lave noget om, man f.eks. måtte have fortrudt, at man har skrevet?

Jeg prøvede 3-4 gange. Men nej, stadig kunne jeg ikke få lov...

Fordi jeg ikke gad skrive det samme igen, kopierede jeg min tilføjelse og forsøgte at copypaste det ind i indlægget. Men jeg kunne heller ikke få lov at copypaste ind i mit eget indlæg. Er det også noget, der er lavet bevidst eller hvad? (f.eks. for at man ikke skal kunne stjæle andres indlæg...).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg havde lige skrevet et indlæg. 6-8 minutter efter, kom jeg i tanker om, at jeg manglede en pointe og ville redigere i indlægget. Men selvom jeg nok kunne få lov at få indlægget frem og skrive i det, så kunne jeg ikke gemme det. Da jeg trykkede på GEM-knappen, ville serveren ikke give mig lov til at opdatere indlægget.

Er der tale om en fejl - eller er det bevidst lavet således, at man kun har f.eks. 3 eller 5 minutter til at redigere i ens indlæg, for at man ikke skal kunne manipulere på debatten og lave noget om, man f.eks. måtte have fortrudt, at man har skrevet?

Jeg prøvede 3-4 gange. Men nej, stadig kunne jeg ikke få lov...

Fordi jeg ikke gad skrive det samme igen, kopierede jeg min tilføjelse og forsøgte at copypaste det ind i indlægget. Men jeg kunne heller ikke få lov at copypaste ind i mit eget indlæg. Er det også noget, der er lavet bevidst eller hvad? (f.eks. for at man ikke skal kunne stjæle andres indlæg...).

Det er ikke noget jeg har hørt om før?

Du bør kunne redigere dit indlæg.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Ok, tak for svar. Næste gang vil jeg evt. prøve at skifte browser og se om det har noget at sige. Eller evt. slette cookies. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Da jeg skiftede browser, kunne jeg så godt redigere i indlægget. Men jeg kan stadig ikke med den første browser, jeg benyttede. Mystisk. Nå, men så må jeg jo bare lige skifte browser, hvis jeg vil redigere i et indlæg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind