DenBruneMunk

Lars Larsen er død

Recommended Posts

DenBruneMunk

RIP, en stor mand i Danmark er sovet stille ind.

Lars_larsen.jpg

Han vil helt sikkert ikke blive glemt.

Jeg kondolerer på denne dag, og de bedste tanker går til familien i denne stund.

• Synes godt om 2
  • Ked 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Tak for dynerne.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

RIP.

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 48 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Tak for dynerne.. 

Og Made in Danmark golf turnering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg har handlet i jysk hele 2 gange begge gange et sammel selv nat bord til mine kasettebånd  , en stor jyde er gået bort 

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Normalt er jeg ikke så vild med at det massehysteri, der omgiver kendisser, som går bort. Fordi jeg synes, det virker lidt unfair, at de får en masse opmærksomhed, når gode jævne borgere ingen opmærksomhed får. F.eks. mener jeg, at det er totalt hysterisk, når kendissers begravelser nogle gange skal vises live på tv. Det er for plat (kendisser har også ret til et privatliv).

Men jeg siger da gerne R.I.P. til Lars Larsen alligevel. Jeg kendte ham overhovedet ikke og har aldrig mødt manden. Men umiddelbart virkede han på mig mere sympatisk end mange andre stenrige forretningsfolk. Fordi han virkede mere reel og nede på jorden. Ikke så meget plattenslager og blærerøv som mange af de nyrige københavnere....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Ingen tvivl om at han var en dygtig forretningsmand, men personligt er det ikke meget jeg handler i hans butikker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FraDK

Ja, når kræften spreder sig til hele kadaveret, så ved man hvad klokken er slået. 

Jeg ku ikke arbejde 60-70 timer om ugen.  Men gudskelov at nogen brænder så meget for et emne...  🙂   Det har vi hårdt brug for her i Danmark... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On ‎19‎-‎08‎-‎2019 at 10:26, DenBruneMunk skrev:

RIP, en stor mand i Danmark er sovet stille ind.

Lars_larsen.jpg

Han vil helt sikkert ikke blive glemt.

Jeg kondolerer på denne dag, og de bedste tanker går til familien i denne stund.

Så var jeg ude på golfbanen i dag, og mon ikke vi skulle holde 1 minut stilhed for manden. en tudehorn skulle kl. 12.00 indlede stilheden.

Dog er det vanskeligt når halvdelen ere over 70 år og halv døv, vi blev dog enig at initiativet var godt, dog også lidt kommercielt når man kigger på hvem der sponsorerer ECCO touren in DK 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind