Ham selv.

Tak fordi I har inviteret mig.

Recommended Posts

Ham selv.

Som flere nok har opdaget/læst, så har "Torsten" og flere andre kontaktet mig Via. Facebook, jeg er desværre blevet "bombarderet" med "venneanmodninger" på Facebook af en meget syg person, så desværre "blokere" jeg for næsten alle "venner" som jeg ikke personligt kender, og det gik desværre også ud over Torsten B, og andre, alle fra SOL.DK ved hvem vi taler om, "Amnefar/ Osv.", og her som kalder sig Bla.  "Ole Jensen., men ikke mange ved hvem der gemmer sig bag den/de profiler, men og det kom faktisk som noget af et chok for mig. jeg har næsten siden ligget og har skrevet sammen med en "ven"!, hans navn er Steen, på SOL.DK gik han under navnet "STONE", der er tale om en gammel mand på 73-år, jeg har Pt. syge 490 Mail:fra ham, lige Pt tror jeg ikke jeg gider tage "kampen" op imod Steen her på "dindebat.dk. da jeg ser det som spild energi da Steen er udenfor pædagogisk rækkevide.  .å dette er som sådanne bare en slags OBS, oplysning Borger samfundet/dindebat.dk.   Men hvis I igen prøver at kontakte mig på Facebook, så vil jeg prøve at overveje at lukke Jer ind som "venner" :) . Venlig Hilsen Poul Jørgensen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 22 minutter siden, Ham selv. skrev:

Som flere nok har opdaget/læst, så har "Torsten" og flere andre kontaktet mig Via. Facebook, jeg er desværre blevet "bombarderet" med "venneanmodninger" på Facebook af en meget syg person, så desværre "blokere" jeg for næsten alle "venner" som jeg ikke personligt kender, og det gik desværre også ud over Torsten B, og andre, alle fra SOL.DK ved hvem vi taler om, "Amnefar/ Osv.", og her som kalder sig Bla.  "Ole Jensen., men ikke mange ved hvem der gemmer sig bag den/de profiler, men og det kom faktisk som noget af et chok for mig. jeg har næsten siden ligget og har skrevet sammen med en "ven"!, hans navn er Steen, på SOL.DK gik han under navnet "STONE", der er tale om en gammel mand på 73-år, jeg har Pt. syge 490 Mail:fra ham, lige Pt tror jeg ikke jeg gider tage "kampen" op imod Steen her på "dindebat.dk. da jeg ser det som spild energi da Steen er udenfor pædagogisk rækkevide.  .å dette er som sådanne bare en slags OBS, oplysning Borger samfundet/dindebat.dk.   Men hvis I igen prøver at kontakte mig på Facebook, så vil jeg prøve at overveje at lukke Jer ind som "venner" :) . Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Kender du da Torsten personligt. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
1 time siden, david den store skrev:

Kender du da Torsten personligt. :banan:

Ja da! Torsken er en af mine SOL-drenge så vi er de bedste venner, men STONE er syg i potten! Vil du også være min ven?

Venlig hilsen Ham Selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Du er syg! Uhyggeligt meget syg!

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

He he, nu har vi så TRE, som udgiver sig for at være den ægte PJ. 

Hvad er sandheden mon?

1) Alle tre er falske. En drillepind laver parodi af PJ fra nu tre forskellige profiler.

2) Alle tre er ægte. Og det tyder i så fald på en spaltet personlighed, når man sådan udgiver sig for at være forskellige personer, men reelt er én og samme mand.

3) En eller to er falske. Og én eller to er ægte. Så er det for alvor forvirrende. 

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ham selv.
For 12 minutter siden, Lucianone skrev:

He he, nu har vi så TRE, som udgiver sig for at være den ægte PJ. 

Hvad er sandheden mon?

1) Alle tre er falske. En drillepind laver parodi af PJ fra nu tre forskellige profiler.

2) Alle tre er ægte. Og det tyder i så fald på en spaltet personlighed, når man sådan udgiver sig for at være forskellige personer, men reelt er én og samme mand.

3) En eller to er falske. Og én eller to er ægte. Så er det for alvor forvirrende. 

Jeg tror godt Torsten B. ved hvem jeg er, jeg slettede kun hans anmodning på Facebook Pga. alle de falske profiler som Steen jagter mig fra, og jeg er Pt lidt ked af det, altså at jeg blokerede for Torsten B, men jeg troede det var endnu en ny falsk profil fra Steen, Steen/Stone/Amnefar/ Osv. han har så mange falske profiler som han bruger til at give sig selv ret fra, jeg lå og skrev sammen med Michael/SOL/red, og vi prøvede virkeligt at blokere for profiler fra anonyme Mail: adresser, men det kunne SOL.DK ikke, nu håber jeg så bare at "dindebat.dk" kan og vil gøre det, de burde kunne sporer den tilladelse man får til at deltage på "dindebat.dk", ellers er lat tabt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SyngeLærken

Alle,

Så retter vi lige ind, det er ikke tilladt at angribe andre personer på dette forum, også selvom personer bruger flere profiler, som er tilladt.

Læs venligst Ordensreglerne, og så kan tale sammen i en ordentlig tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
For 29 minutter siden, Ham selv. skrev:

Jeg tror godt Torsten B. ved hvem jeg er, jeg slettede kun hans anmodning på Facebook Pga. alle de falske profiler som Steen jagter mig fra, og jeg er Pt lidt ked af det, altså at jeg blokerede for Torsten B, men jeg troede det var endnu en ny falsk profil fra Steen, Steen/Stone/Amnefar/ Osv. han har så mange falske profiler som han bruger til at give sig selv ret fra, jeg lå og skrev sammen med Michael/SOL/red, og vi prøvede virkeligt at blokere for profiler fra anonyme Mail: adresser, men det kunne SOL.DK ikke, nu håber jeg så bare at "dindebat.dk" kan og vil gøre det, de burde kunne sporer den tilladelse man får til at deltage på "dindebat.dk", ellers er lat tabt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Nej, det er ikke let med alle de tosser!

Jeg vil derfor byde dig velkommen her på siden, jeg ved at vi er mange som glæder os til at få noget seriøst update på din erstatningssag mod Tryg.

Vi vil ligeledes høre om der er nyt i 'kørekort-sagen' - du ved, den med den fumlefingerede læge og betjenten med 'hukommelsestabet'.

Ja, som du jo nok kan se, så er vi efterhånden nogle stykker som nærmest dirrer af spænding omkring de ovenstående spørgsmål - og flere til, f.eks.: 

'Hvordan går det med Flanhard, den gamle bandit?'

'Er der noget nyt om Stihl-saven?'

'Har du hørt mere fra Hr. Brian Mikkelsen siden sidst?'

Med venlig hilsen

Vandpytten

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
Skrevet (redigeret)
For 58 minutter siden, SyngeLærken skrev:

Alle,

Så retter vi lige ind, det er ikke tilladt at angribe andre personer på dette forum, også selvom personer bruger flere profiler, som er tilladt.

Læs venligst Ordensreglerne, og så kan tale sammen i en ordentlig tone.

Tak til Syngelærken for at komme efter de der igen og igen ligger og jagter mig fra falske profiler på min private adresse på Krøngevej. Igennem 15 år har bla. Ammefar/Hr. Olsen/Stone/MariS mf. fremsat vederstyggeligheder og har også fremsat dødstrusler - senest her i sidste uge hvor de havde installeret en homoseksuel oppe under loftet ude i laden som via et snoretræk skulle gå af hvis jeg reparerede min motor som jeg har købt i sin tid af Harry Motor. De forskellige profiler har misbrugt mine private oplysninger fra at have hakket sig ind på min PC og de har misbrugt min krop!

Venlig hilsen Ole Jensen.

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
Skrevet (redigeret)
For 18 minutter siden, Ham selv. skrev:

[FJERNET]

Undskyld, er det mig du mener?

Jeg prøver bare at være venlig, som ny bruger til en anden ditto.

Men tak for møgfaldet!

Venlig hilsen

Vandpytten

Redigeret af SyngeLærken
tråd rettet, citat fjernet
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.