Kajkajdetermig

Hvad rager mine kollegaers sexliv mig?

Recommended Posts

Kajkajdetermig
Skrevet (redigeret)

Undskyld mig!

Men hvor er rimeligheden i at Homoseksuelle påtvinger os andre til at tage stilling til jeres sexliv.

Nu har jeg hørt på hele dagen, at Alle de mennesker som har et anderledes sexliv end os andre "normale" Hvis sexliv faktisk bidrager til at mennesket overlever ved naturlig seksuel samkvem og kærlighed.

Homoseksuelle har alle dage eksisteret, og hvis de holdt deres seksuelle behov for sig selv, ville de ikke blive konfronteret med det i deres arbejdsliv.

Jeg savner en hel del ydmyghed fra de mennesker som tilsyneladende har en latterlig trang til at tvinge os andre til at tage stilling til deres sexliv.

Som jeg kunne forstå i news, så bliver der også forlangt at disse her mennesker, ud over har fået frataget os andre retten til at sige fra over for at skulle forholde os til deres privatliv, nu skal tvinges til at tage stilling til deres private sexliv.

Gad vide hvor langt denne her skævvridning af vores seksuelle indstilling skal køres ud?

Det er jo efterhånden en HATE-CRIME at have en holdning imod disse menneskers holdninger.

Jeg har egentligt ikke noget i mod homoseksuelle. Men jeg vil ikke finde mig i at skulle informeres om hvad mine kollegaer eller homoseksuelle laver i deres soveværelser, da det hører privatlivets fred til.

Er Du homoseksuel eller et fjols som påstår at du er født i den forkerte krop, så er det DIT HELT PRIVATE PROBLEM, som du bedes holde for dig selv.

Det kan ikke være dit arbejdes eller dine kollegaers problem, så måske hvis i stak piben ind, og afholdt jer fra at tage jeres seksuelle lyster med på arbejde, så ville i bare indgå i et normalt arbejdsmiljø.

Et glimrende eksempel.

Fodboldspilleren fra FCK som tilsyneladende har fortalt om sit sexliv, er blevet hånet af tilskuere.

Hvorfor skulle fansene vide hvad der foregår i hans soveværelse?

Jeg kender et par stykker som er blevet straffet for at pande bøsser ned.

Det er nu ikke fordi at de er udpræget homo-hadere. Men hvorfor er der ikke nogen der forholder sig til at, hvis en homoseksuel lægger op til en heteroseksuel, og ikke acceptere et afslag, så kan det gå galt.

En lille historie fra gamle dage, hvor homoseksuelle de ikke var så larmende og synlige som nu.

En bekendt fra 80èrne var i byen og mødte en mand hvor kemien opstod. Men fra min bekendtes side, var det ikke seksuelt.

De drak sammen og spillede billard og lign. indtil værtshuset lukkede. Min bekendte han havde nogle bajere og tilbød at de kunne gå hjem til ham og drikke færdigt. Han kunne evt. sove på sofaen hvis det blev nødvendigt.

De gik hjem for at drikke, og blev trætte, og som aftalen var, så skulle hans nye bekendtskab sove på sofaen.

I løbet at natten, gik denne her mand ind til min bekendt, og kravlede ned i sengen til ham, og begyndte at rage på ham.

Min bekendt vågnede, og blev så rasende at han klappede til ham, med det resultat, at hans næseben røg op i hjernen.

Ham jeg beskriver her, var alt andet end voldelig, men homoseksuel det var han ikke.

Hvis jeg skal være ærlig, så er det i min optik, sort uheld at manden døde, og jeg har stadig den mening at den bøsse var selv ude om det.

Min bekendt fik 4 år for uagtsomt manddrab, og blev løsladt efter 2 år.

Det er ligesom om at Homoseksuelle er fritaget for at udvise ydmyghed, og gå stille med dørene omkring deres seksuelle liv.

Der må være grænser for hvad vi andre skal tvinges til at forholde os til på arbejde.

Mange tror at fordi der kommer flere og flere seksuelle yderfløje, så er det normalt.

Jeg mener helt og holdent, at hvis din hjerne indoktrinerer dig til at mene at du er født i den forkerte krop, så er jeg tilbøjelig til at pege på aktivt døshjælp frem for at alle andre skal betale over skatten til en kønsskifteoperation.

Det er min mening. Og helt ærligt så skal de gay-parader sammenlægges med karnevalet i fællesparken.

Tænk nu hvis der var flere og flere der begyndte på en anden seksualitet? Tænk hvis der var flere og flere der tændte på at dyrke sex i det fri?

Skal vi så finde os i at folk boller på gaden eller i Føtex eller lign.? Bliver det så normalt?

Det, der er problemet, det er at sex er kommet til for at få menneskeheden til at overleve, at det så er dejligt, det fremmer så bare produktionen af kærlighedsbørn.

Men det virker nu mere som om at homoseksuelle de vil kun have nydelsen. Og derfor har levebrødspolitikerne, skabt det der hedder solomødre, som i min optik, kommer til at skabe endnu flere anderledes seksuelle falliterklæringer.

Stakkels dreng der vokser op med to mødre. Hvad har sådanne en dreng manglet hele sin opvækst? Mandlige tilstedeværelse og farmands vitaminer. Lur mig om den dreng ikke skiller sig ud i skolen og børnelivet. Og det har helt sikkert indflydelse på barnets seksualitet som voksen. 

Tænk en gang hvis det bliver en trend at alle der er med på beatet skal skide i en høj hat. Skal dine arbejdskollegaer så også involveres i dine lyster? Og bliver det så normalt bare fordi der bliver solgt flere høje hatte eller flere og flere får de tilbøjeligheder?

Det bliver jo ikke lovligt at snyde i skat, selvom der måske er flere og flere der gør det.

Denne her gang er der frit for at bombarderer mit oplæg, jeg har kun noget i mod de homoseksuelle som fratager mig retten til at sige fra. For et sexliv bør være en privat ting som skal holdes inden for de 4 vægge, og langt væk fra arbejdslivet.

Jeg tror at almindelige mennesker vil godt have et filter, så der ikke er nogen der ufrivilligt bliver tvunget til at tage stilling til jeres seksuelle falliterklæringer.

Redigeret af Kajkajdetermig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Okay så du er træt af gay parade, men jeg forstår ikke din kobling til arbejdet.

Jeg er med på at der idag er en vis frihed, men den er ikke kommet uden kamp - og på samme måde som arbejdere fejre 1. Maj, kan jeg fint forstå at homoseksuelle vil fejre deres "frigørelse" - og som din tråd så fint illustrerer, så er der stadig en kamp at kæmpe. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg syntes også, at det har taget overhånd. Men jeg lukker bare af for det.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Le Misanthrope

"Taget overhånd", det er gået helt i selvsving.

Alle medierne ligger på maven for alle LGBTere, og vi konfronteres ustandseligt med diverse transkønnede, drag queens, og homoseksuelle med børn, og så skal vi ha' alt det abnorme smækket lige op i ansigtet, når de skal promovere sig selv i i diverse obskøne situationer, så de kan få opmærksomhed.

Der ER jo ingen kamp mere, ud over de vil fremstå som 'normale', men så er det ikke måden at té sig på med disse karnevalsoptøjer.

Førhen var det endda kriminelt, og blev betragtedes som psykisk sygdom, vi havde en forfatter i familien, der kæmpede for rettigheder i Foreningen af 1948, og nu kan  de foruden registreret partnerskab også blive kirkeligt  viede, så hvad kæmper de for, hvad vil de opnå mere?!

For at lov at skabe sig en gang om året, og så kan de ikke tåle lidt drilleri, så føler de sig krænkede???

Må vi andre almindeligt kedelige snart få lov at være her, og ha' lov til at kalde os 'normale'???

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CCB

Når man ikke kan være åben, går det ud over ens velvære og trivsel.. Det giver simpelt hen forringede levevilkår, og er der én på arbejdspladsen, der går og har det skidt, så går det ud over det samlede arbejdsmiljø. Derudover tyder meget på, at man bliver mindre effektiv og mindre innovativ, når man ikke kan være sig selv på arbejdet, og det går også ud over fællesskabet med kollegerne!!

- Claus Bredvig

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Trådstarters indlæg viser faktisk meget godt, hvorfor der er behov for en Gay Pride. 

Det er der jo, fordi der er mange heteroseksuelle, der ikke accepterer homoseksuelle eller respekterer dem på lige fod med dem selv - men kun med nød og næppe tåler dem, hvis de ellers holder lav profil og går ekstremt stile med dørene. 

Trådstarter siger, at vedkommende er træt af, at homoseksuelle pådutter andre deres sexliv? Undskyld mig, men gør heteroseksuelle ikke også det?

Hvor mange homoseksuelle ser man reelt gå hånd i hånd, kæle, kysse eller kissemisse offentligt? Ikke mange! Men hele tiden ser man i bybilledet heteropar, der gør det. Går hånd i hånd, nusser hinanden, kysser måske hinanden. For et par uger siden så jeg her i byen to mænd gå hånd i hånd. Jeg blev helt paf. Ikke fordi jeg var forarget. Men fordi det nærmest var et halvt år siden, jeg sidst havde set det! Derimod ser jeg hver dag mindst 10-20 heteropar gå hånd i hånd i det offentlige rum (og pådutter andre deres seksualitet).

Hykleriet består jo netop i, at visse heteroseksuelle mener, at de godt selv må flashe deres egen seksualitet offentligt. Men homoseksuelle må ikke! 

Hvis tradstarter var fair, så ville han/hun (ved ikke om det er en mand eller dame, men sikkert en mand) ikke skelne mellem homoer og heteroer, der flasher deres seksualitet offentligt. Men heteroseksuelle gør det jo hele tiden! Og ser man tv og reklamer o.s.v., så er der heteroseksuelle/heteroerotiske undertoner i de fleste reklamer. 

Så sandheden er jo, et det ikke er homoseksuelle der pådutter heteroerne deres seksualitet. Men omvendt. For der er langt flere heteroer, der flasher deres seksualitet i det offentlige rum end der er homoer, som gør det. - Misforstå mig ikke: Jeg har intet imod, at heteroer er kærlige i det offentlige rum, så længe de ikke ligefrem står og dyrker sex midt på gaden! Men jeg har et problem med, når Peter og Jane det ene øjeblik sidder på en bænk i byen og kissemisser - hvorefter, der kommer to fyre forbi, der holder diskret  hånd. Og SÅ bliver Peter og Jane forargede og siger "ja, de bøsser, de burde altså holde deres erotiske liv hjemme i soveværelset. Fy!" - Det er jo hykleri.

Så ja, Gay Priden er stadig nødvendig. Også i 2019. Fordi den er med til italesætte og illustrere mange hetoroseksuelles dobbeltmoral, hvor de vil have frihed til selv at kissemisse, holde i hånd o.s.v. offentligt. Men bliver forargede, når homoer gør det samme.

Mit eneste problem med Gay Priden er, at de er blevet for politisk korrekte. De seneste par år har de ikke turdet gå gennem Nørrebro. Det mener jeg er en svagpisser-indstilling. Fordi der er da et stort behov for at de tør udfordre de homofobiske muslimer/islamister på Nørrebro. Når de fravælger Nørrebro, vinder islamisterne jo. Det synes jeg ikke er okay... 

P.S.: Trådstarter nævner et tilfælde, hvor en heteroseksuel mand blev udsat for en krænkelse af en homoseksuel mand. Jamen, det er der vel ingen der forsvarer, heller ikke jeg. Men der er også heteroseksuelle mænd, der krænker kvinder. Så jeg forstår ikke helt, hvor han vil hen med det eksempel. Derudover synes jeg det virker ekstremt sygt, at den krænkede slog manden ihjel bagefter. Det er jo absurd, at en seksuel krænkelse svares igen med drab. Det giver heller ikke rigtigt nogen mening for mig. Det er jo selvtægt af værste skuffe. Man kunne have anmeldt ham til politiet. Eller hvis man endelig skulle være voldelig (hvilket jeg ikke går ind for - men nogle mennesker har så kort en lunte, at de kun kan reagere udadvendt med vold), så kunne man have nøjedes med at give ham en lærestreg, d.v.s. slå ham nogle steder, hvor det ikke var til direkte fare for mandens liv. At slå ham ihjel (måske ikke bevidst, men alligevel) kan jeg ærligt talt ikke se som noget acceptabelt svar.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 time siden, Le Misanthrope skrev:

"Taget overhånd", det er gået helt i selvsving.

Alle medierne ligger på maven for alle LGBTere, og vi konfronteres ustandseligt med diverse transkønnede, drag queens, og homoseksuelle med børn, og så skal vi ha' alt det abnorme smækket lige op i ansigtet, når de skal promovere sig selv i i diverse obskøne situationer, så de kan få opmærksomhed.

Der ER jo ingen kamp mere, ud over de vil fremstå som 'normale', men så er det ikke måden at té sig på med disse karnevalsoptøjer.

Førhen var det endda kriminelt, og blev betragtedes som psykisk sygdom, vi havde en forfatter i familien, der kæmpede for rettigheder i Foreningen af 1948, og nu kan  de foruden registreret partnerskab også blive kirkeligt  viede, så hvad kæmper de for, hvad vil de opnå mere?!

For at lov at skabe sig en gang om året, og så kan de ikke tåle lidt drilleri, så føler de sig krænkede???

Må vi andre almindeligt kedelige snart få lov at være her, og ha' lov til at kalde os 'normale'???

Jeg vil sagtens være med til at diskutere, om det har taget overhånd. Jeg synes også selv, at nogle ting ved LGBT-agendaen har taget overhånd. F.eks. juridisk kønsskifte. Og at homoseksuelle skal have ret til at have børn på lige fod med heteroer. Der har jeg også nogle lidt mere moderate holdninger.

Men jeg synes samtidig, at så længe homoer eller transer ikke generer andre, skal de have lov at gøre, som de lyster. Jeg mener også, at de skal have lige så meget ret til at gå hånd i hånd eller kissemisse i det offentlige rum som heteroseksuelle. For jeg synes ikke, at det er værre end når heteroer er åbne i det offentlige rum. Kan ikke rigtigt se problemet, så længe man ikke går og lægger an på udenforstående eller går rundt og flasher sine kønsorganer o.s.v.

Så jeg går ind for ligestilling indtil en vis grænse. Men min grænse går nok ved juridisk kønsskifte, homoers ret til at have børn på lige fod med heteroer. Jeg er derimod ligeglad med, om de bliver gift. Det generer mig ikke, da der jo ligesom ikke er andre, det direkte går ud over (modsat hvis de har børn, for så er der børn, der kan komme i klemme).

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Le Misanthrope
Skrevet (redigeret)

Lucianone skrev:

"Jeg mener også, at de skal have lige så meget ret til at gå hånd i hånd eller kissemisse i det offentlige rum som heteroseksuelle."

Det er simpelthen for latterligt med al det pjat, hvis det bare er fordi, de vil vil 'kissemisse' offentligt...og det gør ALLE heteroseksuelle jo heller ikke...så må de kunne tåle folk kigger, for de er jo en minoritet, men det er det, de ikke vil anerkende, ligesom folk der går anderledes klædt end flertallet.

Hvad så med folk med handicap, det kan de ikke skjule, og må finde sig i nyfigne blikke og børn hvisken og tisken, de har intet fravalg?!

Redigeret af Le Misanthrope
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, Le Misanthrope skrev:

Lucianone skrev:

"Jeg mener også, at de skal have lige så meget ret til at gå hånd i hånd eller kissemisse i det offentlige rum som heteroseksuelle."

Det er simpelthen for latterligt med al det pjat, hvis det bare er fordi, de vil vil 'kissemisse' offentligt...og det gør ALLE heteroseksuelle jo heller ikke...så må de kunne tåle folk kigger, for de er jo en minoritet, men det er det, de ikke vil anerkende, ligesom folk der går anderledes klædt end flertallet.

Hvad så med folk med handicap, det kan de ikke skjule, og må finde sig i nyfigne blikke og børn hvisken og tisken, de har intet fravalg?!

Det er svært at forhindre folk i at kigge. Dog synes jeg det er lidt dårlig stil at hviske-tiske af andre og pege fingre. Men direkte forhindre og forbyde det kan jeg jo ikke.

Nu taler jeg mere om de, der direkte mener, at homoseksuelle ikke MÅ holde i hånd eller kærtegne (diskret) offentligt. For der er forskel på at ville forbyde noget/forhindre noget og så kigge lidt. Der er også forskel på at kigge lidt diskret og så tæve eller true folk, fordi de er anderledes. 

I øvrigt tror jeg ikke, at homoseksualitet er så unormalt endda. Sagen er bare den, at homoseksuelle modsat hvad trådstarter antydede, faktisk generelt er MERE diskrete end heteroseksuelle og derfor sjældent viser følelser/kærtegn offentligt. De fleste homoseksuelle, der færdes offentligt, holder ikke i hånd o.s.v., men går bare rundt, som om de var almindelige drenge- eller mandevenner. Derfor er jeg uenig i, at homoseksuelle generelt skulle være værre til at pådutte andre deres seksualitet end heteroseksuelle er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 17.8.2019 at 14:20, Kajkajdetermig skrev:

Undskyld mig!

Men hvor er rimeligheden i at Homoseksuelle påtvinger os andre til at tage stilling til jeres sexliv.

Nu har jeg hørt på hele dagen, at Alle de mennesker som har et anderledes sexliv end os andre "normale" Hvis sexliv faktisk bidrager til at mennesket overlever ved naturlig seksuel samkvem og kærlighed.

Homoseksuelle har alle dage eksisteret, og hvis de holdt deres seksuelle behov for sig selv, ville de ikke blive konfronteret med det i deres arbejdsliv.

Jeg savner en hel del ydmyghed fra de mennesker som tilsyneladende har en latterlig trang til at tvinge os andre til at tage stilling til deres sexliv.

Som jeg kunne forstå i news, så bliver der også forlangt at disse her mennesker, ud over har fået frataget os andre retten til at sige fra over for at skulle forholde os til deres privatliv, nu skal tvinges til at tage stilling til deres private sexliv.

Gad vide hvor langt denne her skævvridning af vores seksuelle indstilling skal køres ud?

Det er jo efterhånden en HATE-CRIME at have en holdning imod disse menneskers holdninger.

Jeg har egentligt ikke noget i mod homoseksuelle. Men jeg vil ikke finde mig i at skulle informeres om hvad mine kollegaer eller homoseksuelle laver i deres soveværelser, da det hører privatlivets fred til.

Er Du homoseksuel eller et fjols som påstår at du er født i den forkerte krop, så er det DIT HELT PRIVATE PROBLEM, som du bedes holde for dig selv.

Det kan ikke være dit arbejdes eller dine kollegaers problem, så måske hvis i stak piben ind, og afholdt jer fra at tage jeres seksuelle lyster med på arbejde, så ville i bare indgå i et normalt arbejdsmiljø.

Et glimrende eksempel.

Fodboldspilleren fra FCK som tilsyneladende har fortalt om sit sexliv, er blevet hånet af tilskuere.

Hvorfor skulle fansene vide hvad der foregår i hans soveværelse?

Jeg kender et par stykker som er blevet straffet for at pande bøsser ned.

Det er nu ikke fordi at de er udpræget homo-hadere. Men hvorfor er der ikke nogen der forholder sig til at, hvis en homoseksuel lægger op til en heteroseksuel, og ikke acceptere et afslag, så kan det gå galt.

En lille historie fra gamle dage, hvor homoseksuelle de ikke var så larmende og synlige som nu.

En bekendt fra 80èrne var i byen og mødte en mand hvor kemien opstod. Men fra min bekendtes side, var det ikke seksuelt.

De drak sammen og spillede billard og lign. indtil værtshuset lukkede. Min bekendte han havde nogle bajere og tilbød at de kunne gå hjem til ham og drikke færdigt. Han kunne evt. sove på sofaen hvis det blev nødvendigt.

De gik hjem for at drikke, og blev trætte, og som aftalen var, så skulle hans nye bekendtskab sove på sofaen.

I løbet at natten, gik denne her mand ind til min bekendt, og kravlede ned i sengen til ham, og begyndte at rage på ham.

Min bekendt vågnede, og blev så rasende at han klappede til ham, med det resultat, at hans næseben røg op i hjernen.

Ham jeg beskriver her, var alt andet end voldelig, men homoseksuel det var han ikke.

Hvis jeg skal være ærlig, så er det i min optik, sort uheld at manden døde, og jeg har stadig den mening at den bøsse var selv ude om det.

Min bekendt fik 4 år for uagtsomt manddrab, og blev løsladt efter 2 år.

Det er ligesom om at Homoseksuelle er fritaget for at udvise ydmyghed, og gå stille med dørene omkring deres seksuelle liv.

Der må være grænser for hvad vi andre skal tvinges til at forholde os til på arbejde.

Mange tror at fordi der kommer flere og flere seksuelle yderfløje, så er det normalt.

Jeg mener helt og holdent, at hvis din hjerne indoktrinerer dig til at mene at du er født i den forkerte krop, så er jeg tilbøjelig til at pege på aktivt døshjælp frem for at alle andre skal betale over skatten til en kønsskifteoperation.

Det er min mening. Og helt ærligt så skal de gay-parader sammenlægges med karnevalet i fællesparken.

Tænk nu hvis der var flere og flere der begyndte på en anden seksualitet? Tænk hvis der var flere og flere der tændte på at dyrke sex i det fri?

Skal vi så finde os i at folk boller på gaden eller i Føtex eller lign.? Bliver det så normalt?

Det, der er problemet, det er at sex er kommet til for at få menneskeheden til at overleve, at det så er dejligt, det fremmer så bare produktionen af kærlighedsbørn.

Men det virker nu mere som om at homoseksuelle de vil kun have nydelsen. Og derfor har levebrødspolitikerne, skabt det der hedder solomødre, som i min optik, kommer til at skabe endnu flere anderledes seksuelle falliterklæringer.

Stakkels dreng der vokser op med to mødre. Hvad har sådanne en dreng manglet hele sin opvækst? Mandlige tilstedeværelse og farmands vitaminer. Lur mig om den dreng ikke skiller sig ud i skolen og børnelivet. Og det har helt sikkert indflydelse på barnets seksualitet som voksen. 

Tænk en gang hvis det bliver en trend at alle der er med på beatet skal skide i en høj hat. Skal dine arbejdskollegaer så også involveres i dine lyster? Og bliver det så normalt bare fordi der bliver solgt flere høje hatte eller flere og flere får de tilbøjeligheder?

Det bliver jo ikke lovligt at snyde i skat, selvom der måske er flere og flere der gør det.

Denne her gang er der frit for at bombarderer mit oplæg, jeg har kun noget i mod de homoseksuelle som fratager mig retten til at sige fra. For et sexliv bør være en privat ting som skal holdes inden for de 4 vægge, og langt væk fra arbejdslivet.

Jeg tror at almindelige mennesker vil godt have et filter, så der ikke er nogen der ufrivilligt bliver tvunget til at tage stilling til jeres seksuelle falliterklæringer.

Jeg var enig og kunne følge dig indtil du forsvarede vold og uagtsomt manddrab.

Der mistede du mig fuldstændig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind