Recommended Posts

My123

Hvis I skulle sige undskyld til nogen, hvem skulle det være? Og hvorfor?
- det kan være din mor, du aldrig taler med, en søn, du har mistet kontakten til, en gammel klassekammerat, en ekskæreste el. lign.
Mit spørgsmål udspringer af et projekt, jeg sidder med, så jeg håber, nogen af jer har lyst til at dele med mig, hvem I gerne ville give en undskyldning.

På forhånd mange tak! 🙏🏽

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hmmm så skulle det være mine 2 ekskærester.

Ikke fordi der som sådan gik noget galt...

Jeg havde dem bare samtidigt, uden at den ene vidste noget om den anden. Det var en virkelig problematisk situation.

Den ene var blondine og havde rige forældre - altså virkeligt rige. Med eget hus i det rigtige kvarter, dyr bil osv.

Den anden havde lidt mere normale levevilkår. Boede også i et hus, men i lidt mere "normale" forhold. Og så havde hun langt bedre (større) patter - og det var bare hende jeg var mest forelsket i.

Men det var en kæmpe fejl. JEg tog nr 2 og og gjorde det slut med hende nr 1. Der på kom 11 år med mere og mere økonomisk nedtur.

Bevares vi havde fantastisk sex og fik endda et barn også. Men hun måtte ud, og jeg måtte nulstille mit liv totalt.

Altså som i jeg blev hjemløs. Engang have jeg bogstaveligt talt ikke noget sted at sove. Så for at få det drak jeg mig helt med vilje så fuld at jeg ville ende på hospitalet. Og det kom jeg så også...!

Nu går det heldigvis bedre, jeg har fundet et sted at bo, og min datter har det vist fint.

Dog er der vist noget med at nu er min EKS blevet hjemløs fordi hendes "nye" kæreste har smidt hende ud. Eller det ved jeg ikke om han har eller om hun gik fra ham selv. I al fald flakker hun bare rundt og bor hos venner og familie osv....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

ingen!

Har jeg lavet en fejl, undskylder jeg med det samme, så "skylder" ikke nogen noget på den konto 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind