snoozz

Sår heler langsomt?

Recommended Posts

Ethanol-Erik
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Nej det vidste jeg ikke.

Har ikke prøvet at ringe til den gamle læge (forgæves) men fik blot er brev om at han stoppede, pga han skulle på pension.

OK, men som Evalu også skriver, så burde du have fået besked om hvem der SÅ er din læge.

Så bare ind på borger.dk og find din nye doktormand, m/k... 😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 30 minutter siden, david den store skrev:

Ak ja nu du siger Søllested

For 12 timer siden, Terence skrev:

På Lowland er det da skam læger, både i Maribo og Søllested, hvilket en her kan bekræfte.

Jeg kan så afbekræfte det omkring Søllested, lægen er gået på pension for et stykke tid siden :) Så det er ikke der man finder en mere.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg kan så afbekræfte det omkring Søllested, lægen er gået på pension for et stykke tid siden :) Så det er ikke der man finder en mere.

Nå, for pokker han står ellers som om han er aktiv endnu.

Med dit lokal kendskab er du forhåbentlig ikke Stone fra Nakskov for så bliver her da en helvedes ballade med en vis hr.

Mon Fruppe der flyttede dertil .....

Gad vide hvor længe jeg skal vente på bortforklaring på brevet fra Arbejdsskadestyrelsen hvor Louise bekræfter at Tryg har haft helt lovlig adgang til akterne  i sagaen.

Ubegribeligt man kan fordreje fakta så meget som det er sket i den forlængst tabte sag.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Jamen så vil jeg da gerne anmelde tråden, og få fjernet ned til de første 2-3 svar, inden tråden gik hen i noget helt andet end mit spørgsmål handlede om ;)

Redigeret af snoozz
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SyngeLærken

Så er der ryddet lidt op i OffTopic her, den var begyndt at være totalt OT og havde ikke noget med Trådstarters oprindelige emne at gøre.  

Så hold emnet, yderligere OT indlæg vil slettes.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind