snoozz

Sår heler langsomt?

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Nogen der ved hvad det kan skyldes når selv selv en lille skamme er måneder om at helt?

Jeg har at ikke sukkersyge eller lign som kunne forværre det?

Tænker dårligt blodomløb - og hvordan får jeg det så op ?

Det er bare hvis jeg får en  lille småskramme, så går det 2 mdr eller mere går det er hele, og vi snakker held overfladiske småskrammer!?

Noget jeg jeg spise mere af eller noget? kosttilskud ?

Skal siges at jeg også er kræftpatient, så det bekymrer mig mere at selv en simpel lille rift fra en kat eller noget er måneder om at hele...!

Hlsen mig

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Det kan tyde på mangel af nogle mineraler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Sukkersyge, dårligt immunforsvar, aids/hiv, dårligt blodomløb, overvægt og for lidt motion o.s.v.

Du har før beskrevet, at du motionerer meget lidt. Så jeg tror du lever et for stillestående liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 16.8.2019 at 00:45, snoozz skrev:

Nogen der ved hvad det kan skyldes når selv selv en lille skamme er måneder om at helt?

Jeg har at ikke sukkersyge eller lign som kunne forværre det?

Tænker dårligt blodomløb - og hvordan får jeg det så op ?

Det er bare hvis jeg får en  lille småskramme, så går det 2 mdr eller mere går det er hele, og vi snakker held overfladiske småskrammer!?

Noget jeg jeg spise mere af eller noget? kosttilskud ?

Skal siges at jeg også er kræftpatient, så det bekymrer mig mere at selv en simpel lille rift fra en kat eller noget er måneder om at hele...!

Hlsen mig

Et oplagt spørgsmål at stille din læge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har ikke nogen læge udover hvis jeg er på hospitalet med ambulancen. Han gik på pension for et par år siden, og der er ikke kommet en anden....!

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 47 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg har ikke nogen læge udover hvis jeg er på hospitalet med ambulancen. Han gik på pension for et par år siden, og der er ikke kommet en anden....!

Ja, desværre er det sådan flere steder i Udkantsdanmark. Folk i disse egne burde betale mindre i skat, da de får en dårligere social service end folk i storbyerne. Så bor man f.eks. på Lolland, burde man kun betale måske 20% i skat.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Så må du finde en læge, du har ret til og brug for en læge også selvom det i en periode betyder at køre langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 8 timer siden, snoozz skrev:

ALLE har en praktiserende læge tilknyttet - er din læge (som så mange andre i dit område) gået på pension, så er du sandsynligvis nu tilknyttet https://www.nordicmedicare.dk/ - og det ved du jo nok også, hvis du ellers har prøvet at kontakte din gamle læge forgæves... 😉

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej det vidste jeg ikke.

Har ikke prøvet at ringe til den gamle læge (forgæves) men fik blot er brev om at han stoppede, pga han skulle på pension.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 36 minutter siden, snoozz skrev:

Nej det vidste jeg ikke.

Har ikke prøvet at ringe til den gamle læge (forgæves) men fik blot er brev om at han stoppede, pga han skulle på pension.

I den forbindelse må du også have fået brev fra kommunen om muligheden for at vælge ny læge.  Hvis du ikke selv har haft et ønske om nogen bestemt læge, så er du blevet tildelt en og har fået tilsendt et nyt sygesikringsbevis med oplysning om egen læge.

Hvis du skulle have smidt dit sygesikringsbevis væk, så kan du på Borger.dk se, hvem din egen læge er.😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind